Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 64 ... 125 126
JimKro

Karsten geloofde dat BMC simpelweg zijn verantwoordelijkheid nam in het eerste gedeelte van de rit.

hartstikkebedankt

Matig begin van deze Vuelta maar hoopvol dat een aantal mannen uit mijn team er scherp bijzaten ondanks dat ik ze gisteren niet het vertrouwen heb gegeven.

Over de dag van vandaag: Aberasturi had last toch? De la Cruz moet er vandaag maar in voor de teampunten van Kwiat.. Anders Soto opofferen. Iemand wat meer info om een keuze op te baseren?

Ajvenema

Na de rit van gister toch weer een hoop twijfels of dit wel een sprinters-rit wordt. Stel je nou een Goncalves/Teuns/benoot niet op omdat ze er gisteren afgingen, of hebben ze juist wat tijd gepakt om vandaag in de vlucht te zitten? Uiteindelijk ga ik toch maar de sprinters opstellen, als ik ga mengen met de vluchters/klassementsmannen zul je weer net zien dat ik de verkeerde kies... Dit wordt weer huilen vanmiddag!

Matti

Op het laatst nog van captain geswitcht(Yates ipv Kwiat) en daardoor kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan..

Daarnaast ook oa Buchmann op het bankje, en dan is het een zure dag.

Vjatsjeslav

De Plus, Kelderman, Bennett, Buchmann, Quintana en I. Izagirre op het bankje gehouden gisteren. Spijtig, maar ben gelukkig niet de enige. Vandaag weer een lastig te voorspellen rit, mijn opstelling wordt denk ik een combinatie van aanvallers, enkele sprinters en renners met (zo goed als) zekere punten (Kwiat, Valverde, DLC).

Super Marco

Alle ballen op Viviani vandaag! Die liet onlangs zien ook aardig een bergje op te komen.

snoek1974

'@ pietje precies

Blijkbaar kon die ook niet beter , was geen noodzaak , maar om m dan zo te laten lopen , in een aanvallers etappe laten ze m nu wel makkelijker meegaan , overigens als die de andere tijdrit ook wint , heeft die voor mij gepresteerd naar behoren de rest zou al extra zijn , alleen vreemd dat BMC wel eerst aan het rijden was .
Teuns viel me ook tegen , had ik hier wel verwacht

Hij zou m idd toch niet gehouden hebben , ben nu wel benieuwd hoe Kwia de komende dagen doorkomt .

JapieJapo

Voor vandaag 5 sprinters Viviani, Sagan, Trentin, Consonni, Soto aangevuld met Kwiat, de la Cruz, Castroviejo en Valverde

Matti

Felline die mee gaat sprinten zou mij erg goed uitkomen, dan is de schade nog te overzien..

Bidonhouder

Is er toevallig iemand die iets heeft kunnen vinden over Aberasturi? Ik twijfel echt enorm wat betreft Aberasturi. Normaal gesproken is dit een perfecte etappe om hem op te stellen, maar ik heb geen idee hoe fit hij op dit moment is. Ik kan ervoor kiezen op DLC op te stellen, maar als Aberasturi fit genoeg is ga ik graag voor hem.

wesselvanoers

gisteren 243 punten behaald en in de proloog 248 dus een prima start op een 92.1%
verder lijk ik nog geen missers gemaakt te hebben met het oog op het klassement.
Porte, a yates, nibali, caparaz (over getwijfeld), hart en dan martin lijken definitief niet voor het klassement te gaan waar ik ook rekening met heb gehouden. de stijgende lijn blijft dus ;)

voor vandaag verwacht ik gewoon een massasprint. iedereen komt die berg wel over lijkt mij en de sprint is vlak dus viviani gaat hem gewoon pakken vandaag met zijn snelheid en de vorm dit jaar.

skylimit

ik betwijfel zeer of het vandaag een massasprint gaat worden. er zal zeker een kopgroep ontstaan op de eerste klim en daar zal toch flink doorgetrokken worden, dus weinig kans voor sprintersploegen om te controleren als hun sprinters ergens achter het peleton in een bus bengelen.

Laatst gewijzigd
Treenert

Een massasprint na een col van 20 km (1e categorie) en erna is het ook zeker niet vlak, ik geloof er niets van.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Ik weet het ook niet hoor, vandaag. Maar wie zou een zinnige kopman zijn. Normaal gesproken ogen dicht Sagan, maar die maakt geen beste indruk. Vindt Trentin ook nog niet sterk ogen. Viviani legt deze twee mannen er met twee vingers in de neus op, mits hij er bij zit. De vraag is dus wie er gaat rijden, zodat Viviani niet terug kan komen (zoals Bora voor Bennett deed in de Giro).

Ik neig bijna naar Valverde als kopman, omdat die vast naar plek 7 gaat sprinten in een massasprint..

wesselvanoers

'@ skylimit daar moet ik je gelijk in geven, ik had geen rekening gehouden met de kopgroep. de kans is idd groot dat een kopgroep wegblijft. toch verwacht ik dat een ploeg als quick step deze kans echt wil pakken want veel sprintetappes komen er niet.. wat ik wilde zeggen was dat als er een massasprint komt, dan wint viviani hem.

wesselvanoers

ik verwijs even naar het italiaans kampioenschap van dit jaar die viviani op een of andere manier gewonnen heeft. ik denk dat hij die bergen wel kan verteren

Treenert

Ik heb Viviani erin voor als misschien eventueel ……....dan etc., maar het zal wel een soort Teuns- c.q. Benoot-etappe worden vandaag. Sagan kan uiteraard ook, als hij trek heeft. En als Viviani daar nog zit, dan Sagan wijdbeens en lachend ook zeker nog.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Ik heb Viviani zonder twijfel in de selectie. De enige twijfel is of hij kopman moet worden (voelt een beetje als alles of niks).

Sloddies

Ik ga mijn (dure) sprinters opstellen. Wil ik enigszins hoog eindigen zullen die hun geld toch moeten waarmaken. En hoewel ik niet geloof dat Valverde gaat sprinten stel ik die natuurlijk gewoon op vanwege zijn klassementspunten. Alles extra is mooi meegenomen.

wesselvanoers

ik heb teuns, de marchi en goncalves.. mischien is deze etappe dan wat voor hun?

Treenert

Ja

Treenert

Toch maar wat zekerheid ingebouwd:

Peter Sagan (C)
Michal Kwiatkowski
Fabio Felline
Dylan Teuns
Tiesj Benoot
Iván García
Matteo Trentin
Elia Viviani
Simone Consonni

Treenert

Gewoon nieuwsgierig: Iemand Luis Ángel Maté in zijn selectie?

23% heeft vandaag S.Yates in zijn selectie en 7% heeft Kwiato als kopman; mis ik iets?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@ Treenert, Ik heb S Yates opgesteld om de reden dat ik Speculeer op de mogelijke winst van Trentin ;)

Het is linkeballen maar wie weet

Threeohthree

Viviani (C)
Trentin
Sagan
Nizzolo
Aberasturi
Soto
Kwiat
Valverde
Mas

Alle ballen op Viviani. Als QS er voor zorgt dat een niet al te sterke kopgroep weg gaat controleert Sky het begin en maakt QS het af!

1 2 ... 64 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.