Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 65 ... 125 126
Rawolf

Viviani(C)
Sagan
Van Poppel
Restrepo
Sarreau
Kwiatkowski
Felline
Benoot
DLC(teampunten kwiatkowski)

Laatst gewijzigd
jsprunk

Met deze kopgroep verwacht ik wel een massasprint

Treenert

En maar 4,00 m, denk het jammer genoeg ook!

steefje9

Viviani klim overleefd. Nou dan weten we iig wie er gaat winnen vandaag!

Ajvenema

Goncalves er nog maar een keer ingezet. Die gaat voor de Impey-award deze Vuelta:)

Starlynk

Mensen met Goncalves kunnen nog geluk hebben dat Zakarin weer eens op zijn plaat is gegaan, dus dan mag José misschien nog een keertje voor zichzelf rijden :p Vandaag zal ie wel de leadout doen voor Restrepo ;)

BarryE1

Vandaag Kelderman opgesteld voor de zekere punten, wat een laffe keuze is dat eigenlijk zeg. Misschien qua verwachte punten ook nog wel de juiste keuze maar heb er nu al spijt van. Note to self: niet meer doen, we willen tenslotte aanvallend koersen!

Super Marco

Ik heb Kelderman last minute nog gewisseld voor Teuns.....
Was een paniekaanval denk ik. Had beter Wilco kunnen hebben voor die paar punten.

jelle013

De 2e etappe helaas niet de juiste mannen gekozen, toch nog 212 punten. Had veel meer kunnen zijn mits ik de Plus, Buchmann, Quintana en Iza opgesteld had.. Het gaat tot nu toe redelijk goed.
Voor vandaag natuurlijk vol voor de sprinters gegaan, het is pas de 3e etappe dus ik verwachtte niet teveel koers vandaag. Daarnaast doen er alleen klimmers mee die aardig kunnen klimmen. Het teampje voor vandaag:

Viviani (C)
Sagan
Kwiatkowski
De Plus
Valverde
Nizzolo
van der Sande
Trentin
Consonni

Met dit team verwacht ik vandaag hoog te eindigen. Ik zie dat veel deelnemers maar 4,5 of 6 sprinters hebben geselecteerd! Kom maar op met die vrachtlading aan punten!!

Bertsu

Jij ook toch Jelle?

Starlynk

Ik was trouwens heel blij met de bonuspunten voor De Plus voor vandaag tot ik ging uitrekenen dat ik beter een van mijn Sky renners kon opstellen dan De Plus, omdat de Sky renners, zelfs als Viviani wint, nog meer punten halen dan De Plus :p

Bidonhouder

'@Jelle
Ik tel bij jou ook 'maar' 6 sprinters.

Threeohthree

'@Starlynk: 1 puntje idd. Zelf dezelfde denkfout begaan. Nu maar hopen dat Elia wint, want anders een duur foutje :P.

Laatst gewijzigd
user26808

Dit gaat een leuk sprintje worden, heb er 7 stuks opgesteld. Ben benieuwd!

Viviani (C)
Sagan
Trentin
Nizzolo
Van der Sande
Van Asbroeck
Soto
Kwiatkowski
De la Cruz

Rawolf

Sarreau helaas gelost

Trentin ook

marconeuvel

Trentin eraf. Dag kopman..

hupske

Wat een ******* scorito Vuelta voor mij de eerste dagen.
Trentin als kopman vandaag. Man man man.

Platje

Kopman trentin terug maar verwacht er niet veel meer van

steefje9

Trentin, huilen met de pet op!

hupske

Nu weten we ook welke sprinters dit soort etappes kunnen overleven.

Consonni en asbroeck niet opgesteld vandaag. Heb inmiddels bijna meer punten gehaald met niet opgestelde renners dan met de wel opgestelde renners.

Diede34

Sarreau en Kwiat, Wilco ook in de punten!

ditisdavid

Aan kop in de forumpoule nu, wat een geweldig begin van deze ronde. 331 punten maar liefst vandaag met acht man bij de beste vijftien.

Laatst gewijzigd
steefje9

Toch nog ruim boven gemiddeld zonder viviani. Das wel weer lekker. 88.2‰ nu. Morgen weer een leuke dag.

JellevanderLinden

Toch een lekkere 259 punten behaald (ruim boven gemiddelde) en dat zonder een Viviani, Sagan, Danny en Bouhanni!

user26808

Weet iemand wat er met Tosh van der Sande is gebeurd vandaag? Op grote achterstand binnengekomen. Toch wel een mooi parcours voor hem..

1 2 ... 65 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.