Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 66 ... 125 126
Jasperdewaal11

'@steefje ik zit in je wiel met 87% ;)

vevie

264 punten en Kelderman en Aberasturi niet opgesteld. Morgen m’n hele klassementsteam opstellen. Heb het idee dat de eerste bergetappes we wel de favorieten voor de winst zullen zien en in de tweede/derde week de vluchters iets meer kans hebben.

Valverde (C)
Quintana
Kelderman
Bennett
López
Buchman
Yates
Kwiatkowski
De La Cruz

Laatst gewijzigd
ronvisser

Haha vevie. Jouw team voor morgen is identiek aan dat van mij. Alleen Valverde geen kopman. Izzagire en Bilbao gaan banken.

Kpenty

Nou de Vuelta voor mij is al voorbij. Na een matige proloog met toch wel mensen in het team die gewoon top 10 konden rijden maar dit niet deden en gister vergeten een opstelling te maken waardoor ik toch wel zo’n 150 punten misliep. Koos ik vandaag vol voor de vlucht omdat ik merkte dat de meeste toch wel voor de sprinters kozen en ik toch iets moest doen. Benoot captain en ik heb 151 punten behaald. Viviani, Bounanni, van Poppel en Trentin niet opgesteld... Vind mezelf nu terug op plek 1734 met 445 punten😅.

Mijn team ziet er btw zo uit:
S. Yates
Quintana
Valverde
MAL
Pinot
De La Cruz

Buchmann
I. Izagirre
Teuns
Kwiatkowski

Castroviejo

Benoot
Gallopin
Goncalves

Sagan
Viviani
Trentin
Bouhanni
Van Poppel

Boom

Laatst gewijzigd
user26808

Interessant voor morgen: https://www.beterwielrennen.nl/2018/08/27/voorbeschouwing-etappe-4-vuelta/

Mogelijk dus met 15-20 man naar de streep.. Quintana als kopman is dan wel een twijfelachtige keuze.

Nog even wachten op de voorbeschouwing van Wielerflits :)

Papa Bart

Na de dramatische tijdrit heel veel goed gemaakt, ook vandaag enige tientallen plekjes opgeschoven naar 89%, en dat met een heel matige sprintploeg, die ik ook nog eens niet allemaal heb opgesteld. Goed om te zien: Sagan komt er doorheen!

Voor morgen denk ik ook dat het een AK dag wordt. Maarrrrr, ik denk dat Kwiat zijn trui kwijtraakt aan Valverde.
Valverde (C)
Quintana
DLC
Kelderman
Bennett
D.Martin
López
Yates
Carapaz,

Enige twijfel; D.Martin wisselen voor Kwiat?

ivo001

D Martin heeft alweer 4 min extra tijd erbij genomen vandaag.

user26796

Ik heb ook exact hetzelfde tean vevi en Ron. Zakarin bilbao izaguirre en Benoot bankje

user26821

'@bartje Van Kwiat thuis laten ga je wel spijt krijgen

Baiskeli

Ik zie Laurens de Plus in geen enkele voorbeschouwing en hier ook nog niet genoemd. Die kan normaal gesproken toch ook wel een bergetappe doorkomen en zal het nu hij zo kort staat toch wel proberen?

marconeuvel

Lastig om mijn laatste 2 plekken op te vullen voor morgen. Keuze uit:

Kwiatkowski (is ie sterk genoeg in het hooggebergte?)
De La Cruz (wat is zijn rol en niveau tov Kwiat?)
I. Izagirre
A. Yates (lijkt het te laten lopen, miskoop? Of rijdt ie morgen met zijn broer mee voorin?)
Majka (gaat hij voor klassement, etappes of als pure knecht voor Buchmann?)

Iemand met een glazen bol of in ieder geval een mening hierover?

Stuff

Waarom zou je twijfelen om Kwiatkowski morgen op te stellen? Snap er niets van..

fringale

Met een mooie 355 punten intussen opgeschoven naar 99,9%. Altijd kikken als je het best mogelijke negental opstelt. Nu even genieten want morgen kan het er weer helemaal anders uit zien of Kwiat en Valverde blijven nog even (cadeaus) uitpakken.

ps : gelukje om Tosh toch maar het nadeel van de twijfel te hebben gegeven want zo met DLC nog extra 17 punten gepakt

Laatst gewijzigd
marconeuvel

'@stuff
Omdat ik, zoals ik ook aangeef, twijfel of hij met de besten mee kan en dus ook of hij het rood behoudt. Maar ik begrijp dat jij daar niet aan twijfelt?

klumper

Valverde
Quintana
Lopez
S Yates
Buchmann
Bennett
Formolo
DLC

Deze gaan sowieso mee.

Twijfel voor de laatste plek tussen Kwiatkowski, De Plus en Zakarin.

hofsje

330 punten behaald vandaag ben zeer tevreden
Morgen MAL als kopman

vevie

'@Ron en Bryan: hopelijk halen we dus morgen veel punten. Heb er wel vertrouwen in. Zie niemand van de favorieten Valverde verslaan in een sprint wanneer er een favorietengroep overblijft.

Voor de mensen die twijfelen aan Kwiat: die zal er echt nog wel bijzitten. Heeft in de Tours van vorig jaar en dit jaar getoond dat hij echt wel kan klimmen. Of hij het drie weken volhoudt, vooral met dat lange seizoen en de Tour in de benen: dat denk ik niet. Hij kan echter wel binnen enkele jaren een GT winnen bij Sky, daar geloof ik wel in.

Stuff

Tuurlijk zit Kwiat er bij. Het zijn niet de steilste beklimmingen. Mensen onderschatten zijn kwaliteiten volgens mij. Ook in de voorbeschouwing van wielerflits staat Kwiat gewoon als grootste favoriet morgen. Al is dat misschien wat overdreven. Benieuwd naar wat de bookmakers vinden. Maar daar zal hij ook hoge ogen gooien verwacht ik.

user26821

Wie wint de eerste bergrit?
Voorspel de winnaar hier:
https://www.beterwielrennen.nl/2018/08/27/voorbeschouwing-etappe-4-vuelta/

Zou leuk zijn als jullie meedoen!
Mijn verwachting: Kwiatkowski.

JellevanderLinden

Lastig keuze voor morgen, nog te veel renners uit mijn team staan er goed voor. Ga denk Lopez, De La Cruz en Zakarin laten banken voor morgen.

Huidige team morgen:
Kelderman (C)
Valverde
Kwiatkowski
S. Yates
Pinot
Bennett
Kruijswijk
Buchmann
I. Izagirre

Wil Lopez er toch graag in hebben, maar voor wie is de vraag :)

hartstikkebedankt

Een blik op mijn team leert dat ik aardig wat keuze heb morgen. Deze gasten zijn wel zeker van hun plek:

- Kwiatkowski
- Valverde
- Quintana
- MA Lopez
- Urán
- Buchmann
- S. Yates

Maar dan heb ik nog voor 2 plekken:
- De la Cruz
- Zakarin
- Ion Izagirre
- Bilbao

Op dit moment neig ik naar De la Cruz en Izagirre, om eerst te kijken of Zakarin weer in orde is. Iemand met een stichtend woord?

TomTriomfeertTour

'@vevie, ook ik hoor bij dat clubje. Gaat niks veranderen in die Scorito ranking zo. El Imbatido voert de gelederen aan.

@jelle, ik kies Lopez boven Ion op dit moment

kevinraar

is dit wat voor morgen
quintana
s.yates
lopez
kelderman
kruiswijk
benett
de la cruz
izagire

laatste plek keuze uit kwiatkovski woods of toch een aanvaller?

ben gestegen van 6679 naar 3717

Pietje Precies

'@hartstikke, Zakarin is niet in orde. Schijnt veel last te hebben van zijn schouder. Ik denk (en hoop, sorry) dat zijn klassement morgen aan diggelen is. Ik zou hem dus op het bankje plaatsen.

Frankh

Kan iemand een argument bedenkenken waarom ik Restrepo heb meegenomen? Ik snap er niets van.....

1 2 ... 66 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.