Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 67 ... 125 126
hartstikkebedankt

'@Pietje ja dat was ook mijn idee maar had niet verwacht dat hij er zo slecht aan toe zou zijn, bedankt. Ik heb hem meegenomen omdat hij aan het einde van de Tour goed in vorm leek te komen, altijd rijdt voor de resultaten en hij vorig jaar echt een klasse Vuelta reed (die door veel mensen wel leek vergeten, heel wat onzin gelezen de laatste tijd). Ik dacht dat hij vrij weinig gekozen zou worden en heb dus niet echt moeite gedaan dat half miljoen extra vrij te maken voor Kelderman, die ik op zich wel wilde maar dan moest ik weer iemand anders downgraden.

Blaagstra

Kwiatkovski sowieso niet morgen...het is froome niet. 11km beklimming, bij alle gc gaat vol de fik erin. Sky kan met deze renners niet controleren. Dit wordt movistar, quintana, carapaz en valverde en eventueel een gc die deze vuelta kan wiinen als mal, aru of pinot.

wesley1983

'@kevin: mooi team voor morgen, daar ga je nog wel mee stijgen. Gewoon Kwia erin doen ook!

Zadelpen

Team Zadelpen gaat als een speer het pak voorbij. 60% en er is geen houden meer aan. Nog drie dagen dergelijke resultaten en we liggen op bekertje-koers.

Morgen een belangrijke dag, hebben wij de juiste klimmers? Waarschijnlijk wel.

bakfiets

Vandaag wel bovengemiddeld gescoord. Mijn team is op zich wel goed alleen met mn opstellingen zot ik ernaast. 6 man uit de top 10 niet opgesteld de laatste twee etappes. Voor morgen heb ik 12 keuzes. Dat is wel een beetje de Vuelta 😊

kielabokki

Kijkend naar de eerste verhoudingen ook hier een prima start. Toch ga ik last-minute-wippertjes de Marchi, de Plus en Felline nog missen.

Wexweasel

'@prima team Kevin.
Zoals gezegd kwait erin zetten.

Vandaag wel een leuk succesmomentje.
Heb als ‘extra sprinter’ gekozen voor Mørkøv.
Natuurlijk vanwegen de teampunten van Viv.
Maar vooral vanwege de leadouts van Hodeg in de ronde van Polen. Daarin was hij ijzersterk en eindigde zelf ook telkens hoog. Zeker in dit, toch wel matige sprintveld, leek mij dit meer punten opleveren.. en zie hier :)
Maar hé; een zwaluw geeft nog geen zomer.

Het ontbreken van Valverde in mijn selectie lijkt toch wel een foutieve keuze..

Voor morgen:
Mal
Kelderman
Quintana
DLC
Bennett
Yates
Buchmann
Kwiatkowski
Bilbao
(Bank: carapaz, Teuns, Nibali 🙈)

Kopman..?? 🤔

Pietje Precies

'@hartstikke, jup ik begrijp de keuze. Helaas blijft het een brokkenpiloot. Zonde dat sommige renners keer op keer niet hun potentie kunnen waarmaken door dit soort geintjes.

Gids03

Laatste plek de keuze tussen
I.izagirre
Mas
Zakarin ????

Mollemaaktmenietuit

Mas!
Kopman Valverde of Quintana?

master-pieter

Twijfel om Bilbao erin te zetten. Had hem de tweede etappe ook al verwacht maar was nergens..
Iemand ook die deze twijfel heeft?

siets

Valverde.
Baal dat ik die toch niet mee heb..

Mikedb

Zelfde met Bilbao.. maar krijg 'm er niet in.
Kiezen tussen de Plus, Henao en Bilbao als laatste renner. Denk dat het dan toch Henao wordt...

ronvisser

Hier ook twijfel over Bilbao, maar ik simpelweg 10 of 11 renners die ik eerder zou opstellen. Dus hoef er ook niet over na te denken. Als ik zou moeten kiezen tussen Henao of Bilbao zou mijn keuze overigens sowieso op de tweede vallen.

Ik verwacht overigens wel dat Kwiat morgen tot het laatst mee kan. De rit is nog niet zwaar genoeg voor mannen als Quintana of MAL om zich te onderscheiden. Waar ik eerst Valverde niet als capitano overwoog, ben ik toch om. Valverde pakt morgen het rood. Met Kwiat kort daarachter.

klassikl

Bij gebrek aan Valverde morgen Kelderman als C. Rijdt zo scherp die gaat zich morgen niet laten verrassen.

kevinraar

Bedankt dat jullie mij team goed vinden we zullen zien hoe ze het doen wie kopman maken yates quintana lopez of iemand anders? Ik denk van die drie weet nog niet wie

stopyra

kwiatkowski gaat morgen gewoon bij de eerste 5 rijden hoor.

kevinraar

Lopez yates quintana of toch iemand anders kopman?

04398

Wat verwachten jullie van de Plus?

kevinraar

Ik zie nu op scorito bij de 7 favorieten v zitten 6 renners die ik heb alleen valverde heb ik niet kan een Hoop punten scoren

Laatst gewijzigd
vevie

Ik hoop dat de Plus het goed doet. Ik laat me verrassen. Zou toch mooi zijn voor de Belgen als er weer een GC-renner opstaat. Je ziet wat dat bij ons teweegbrengt met (vooral) Dumoulin, Kruijswijk en Kelderman. En dan hebben we ook nog Mollema, Poels en Oomen die top 10 in een grote ronde kunnen rijden.

zeewolde

Kevin ik vind Quintana er erg scherp uitzien. Hij staat laag bij de bookies snap eigenlijk niiet waarom. Misschien is het morgen nog niet steil genoeg. Maar ik zou hem boven Lopez en Yates zetten.

Zelf lekker luxe met
Valverde (c)
Quintana
Kwiatkowski
DLC
Kelderman
Yates
Buchmann
Bennett
M.A.Lopez

94.% and counting

kevinraar

Bedank Zeewolde v wie moet ik anders kopman man?

We hebben bijna zelfde team alleen jij heb valverde en Buchmann ik heb kruiswijk en izagirre

Vandaag toch mooi 300 punten gescoord

Laatst gewijzigd
soj

twijfel tussen mas en DLC,, dlc ligt voor de hand voor de eventuele team punten van Kwiatkowski.
Kan ze ook beiden maar dan moet buchman eruit, en dat zit me tegen , verwacht ik best wat van deze vuelta.

Papa Bart

Ik begrijp dat gezweem rondom Buchmann niet helemaal. Ik heb hem ook niet. Ik zie hem heus wel top tien AK rijden, maar is dat scoritomtechnisch wel zo interessant? Ik zie hem elke bergetappe wel ergens binnen de eerste vijftien eindigen, maar nooit een echte klapper maken. En zelfs het teampunten aspect (Sagan, Majka, Buchmann combo) was zeker vooraf niet evident, met bijvoorbeeld Sagan nog in de lappenmand...

Uiteraard zul je zien dat ik bovenstaand halverwege op moet vreten, het is tenslotte de Vuelta :-)

1 2 ... 67 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.