Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 69 ... 125 126
Ajvenema

'@hoekje, hebben ze dat recent aangegeven of meer voordat de Vuelta begon?

ditisdavid

'@Jeffrey
Afgelopen Tirreno?

Jeffrey81

'@ditisdavid

Heb m erbij gezocht. Een elfde plaats in etappe 4 zie ik inderdaad, met goede concurrentie. Toch nog één zwaluwtje....maar is het daarmee al zomer? ;)

Hoekje

'@ajvenema

Benoot gaf aan de vooravond aan dat etappe 4 kansen bied. Teuns heeft al tijd verloren en verwacht van hem wel wat met een aankomst als deze. Maar dat is puur mijn gevoel, het blijft een gok. Maar heb deze renners niet voor niets meegenomen dus dan ook maar eens opstellen ;)

Hoekje

Kelderman ( C )
Bennet
Buchmann
DLC
De plus
Kwiat
S. Yates
Benoot
Teuns

Bank: formolo, MAL, zakarin, majka ( aardig bankje)

Ajvenema

'@hoekje hij heeft het idd over etappe 2 en 4 als zijnde etappes waar duidelijk wordt waar ie staat. In etappe 2 stond ie duidelijk nog niet goed genoeg:) Zelfde geld voor Teuns, maar het zijn allebei ook mannen die al lekker wat minuten hebben gepakt. Ik heb nu zelf de klassementsmannen voorang gegeven, maar wellicht dat ik Zakarin nog bank voor 1 van deze 2. Die zie ik in huidige staat niet perse hoog in de top20 eindigen als het een klassementssprintje wordt.

Snap overigens niet dat mensen MAL banken in deze etappe, maar wellciht zit ik er helemaal naast:)

Sjonge Jonge

Quote Benoot: ‘De Vuelta biedt mij veel meer kansen dan de Tour. Zondag en maandag zijn lastig, dinsdag is al een echte bergrit. Dinsdag weet ik waar ik sta. Als ik het gevoel heb dat ik bergop wat tekortkom, ga ik voor ritzeges.’

Het lijkt erop dat hij vandaag kijkt of hij met de klassmentsmannen mee kan (ik verwacht van niet) en mocht dat inderdaad niet lukken, daarna voor ritzeges gaat.
Daarom vandaag nog op het bankje, zou het gunstig vinden als hij niet mee kan, want dan gaat hij daarna aanvallen en is het wel duidelijk in welke ritten je hem op kan stellen.

Abdoe

'@Sjonge Jonge: Benoot is er zondag al doorheen gezakt. Geen idee verder hoe dat kwam (of het net als bij Teuns een lekke band was of gewoon niet goed genoeg), maar hij heeft inmiddels dus al wat ruimte om voor een vlucht te gaan.

user26809

Gister 370 punten gehaald, 4e in de rondescore!

Vandaag weer een nieuwe uitdaging. Mijn negen:
Valverde (C)
Kwijt
MAL
Bennet
Buchmann
Mas
Quintana
DLC
Teuns

Bankje oa: Benoot, De Gendt, Zakarin, Bilbao, Goncalves

Inderdaad geen steile klim, maar verwacht toch dat Movistar er vol het gas op gooit.
Twijfel nog een beetje om ook Benoot erin te gooien, maar weet niet voor wie...:)

Verwacht ook veel van Uran en Kelderman vandaag trouwens.

Hoekje

'@Sjonge Jonge

Dat heb ik inderdaad ook gelezen. Ik gok een beetje op twee kansen. Ik verwacht namelijk ergens dat Benoot vandaag gewoon bij de klassementsmannen blijft, en misschien probeert weg te komen tijdens de beklimming. Maar nogmaals, het is voor mij ook een gok . Ik ben ook gewoon fan van Benoot en neem hem ook mee gezien zijn kwaliteiten.

skylimit

Alles staat of valt met wat Movistar kan en wil vandaag. Willen ze een gooi doen naar het rood, dan zullen ze dus een groep niet te ver laten rijden. Of wachten ze af en laten sky de koers controleren en geeft sky misschien de trui wel weg aan een vluchter.
Bij het scenario van een vluchtgroep zijn er legio opties en zullen de beoogde klassementsmannen weinig punten behalen vermoedelijk.
Ik heb op de bank Mollema, Woods, Benoot en o.a. Pelle Bilbao. In mijn opstelling zit ik alleen te dubben over MAL.
Die eruitgooien voor bijvoorbeeld Mollema..... aangezien het laatste deel niet zo zwaar is en Mollema een beter sprintje heeft. Ik ben bang dat Mollema ergens halverwege moet lossen en er dus op het eind niet meer aanhangt.
De andere 3 zijn ook opties, maar meer voor later in de Vuelta, vandaag is toch de eerste bergaankomst.
Hopelijk gaat de strijd tussen de toppers.

Super Marco

Denk dat Bennoot al weet waar die staat (78ste op 4.46). Aanklampen bij de klassementsmannen heeft dus weinig zin lijkt mij.

Rawolf

Ik gok niet op mannen als teuns en Benoot, ga vol voor de klassementsmannen

Kelderman(C)
Kwiatkowski
DLC
Kruijswijk
Bennet
Uran
Lopez
I izagirre
S Yates

mcnuggets

heb de giro en tour al gewonnen van mn maten, dus nu op avontuur in de vuelta.

Dus wel benoot en teuns en niet mas en delacruz.

laatste keuze: Deplus of Buchmann?

Gekkegerrit1

'@mcnuggets

Ik zou voor buchmann gaan. Daar heb ik zelf wel vertrouwen in.

Wie zouden jullie weglaten uit dit rijtje?
Yates, MAL, Uran of De la Cruz?

lucwijngaarden

Woods, Mas of Zakarin?? Wie helpt?

mcnuggets

Ik zou De la Cruz weglaten. Staat toch niet bekend als echte rasklimmer, de anderen wel.

Gids03

Nog 1 plek over i izagirre of mal

user26809

Nou, het ei is gelegd. DLC eruit, Benoot erin

Starlynk

Ik pak juist geen Benoot, vanwege zijn interview vooraf. Zijn idee was om t/m vandaag proberen aan te klampen. Dat is blijkbaar zondag al niet gelukt. Kan natuurlijk zijn dat ie zijn plan heeft gewijzigd en 100% zeker niet voor een klassement wil gaan, maar kans lijkt me aannemelijker dat ie zondag gewoon niet goed genoeg was (zo zag het er ook uit). En als hij niet goed is, gaat ie dan vandaag wel mee in de vlucht en winnen vanuit de vlucht? Dat wil ik eerst wel een keer zien voordat ik hem een plekje van de klassementsmannen geef...

Treenert

Als ik al die namenlijstjes voorbij zie komen wordt ik wel een beetje blij dat ik er telkens eentje niet bij zie staan. Dan hoop ik nu voor het eerst in mijn leven dat een Fransman (16e) een stuk of 5 etappes wint ;)

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Treenert: Die ene Fransman die in 13 grote rondes 2 etappes heeft gewonnen? :p

Treenert

Eens dat het dan een revelatie zou zijn. Durf 'm ook nergens kopman te maken. Maar je weet nooit. Ik kon bij het selecteren wmb nog kiezen tussen Uran, Zakarin en Pinot, gegokt met de laatste.

Jori

'@Starlynk: Geniez heeft 13 rondes en 2 overwinningen, Pinot 3 in 11, weet niet welke Fransman je nu bedoelt? :p

Pinot is een leuk gokje, omdat de 1e voortekenen slecht waren (uitdroging, ziekenhuis etc. is zeker een enorme aanslag op je lichaam), maar de voorbereiding goed en tot slot weer de behoudende commentaren zoals "Dag bij Dag" en "Ik wil goed zijn op het wk, dus wil niet kapot zitten in Madrid". Maar Pinot is wel een echte puntenpakker en zeker in de bergen met zijn sprintje, als hij het een ronde kan volhouden.

Laatst gewijzigd
Starlynk

haha ik bedoelde Geniez, maar Pinot kan ook.. cijfers schelen niet eens zoveel ;)

1 2 ... 69 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.