Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 8 ... 125 126
Timber

Volgens mij gaat Porte ook niet voor een klassement.

Ik denk dat er vooral naar de Spaanse renners gekeken moet worden en daarnaast Quintana, die lijkt me topfavoriet voor de eindzege.

snoek1974

'@ Poeksel - BMC zal voor Porte gaan , al zijn Caruso , Theuns en misschien wel Dennis interesante opties of doel jij zowaar zelfs op TJ ?

@ Laupi zie nu al zat potentieele aanvallers en daar komen er nog wel paar bij .

Verwacht niet veel van de soudal boys , van de andere vier heb ik er nu drie in mijn voorlopige selectie , maar er gaan nog namen afvallen en bijkomen .

Poeksel

'@snoek: Er zijn er verschillende bij BMC die (als Porte valt/faalt) top 10 zouden kunnen rijden, maar top 5 een stapje te hoog lijkt, laat staan winst. Type Cobo dus :) Roche heb je ook nog (staat nog niet op de lijst, maar ik verwacht hem wel).

Laatst gewijzigd
kasjaar

Ik heb al wel een team klaar staan maar die wordt natuurlijk nog volledig omgegooid. Op dit moment is er niet veel duidelijkheid over alle selecties, intenties en vorm.

Merk ook al dat ik weer snel beïnvloed wordt door 't forum hier, normaal is dat een goed iets. Maar op dit moment voelt dat niet zo.

04398

Nibali gaat de vuelta rijden, niet met klassementsambities. ben benieuwd of er überhaupt nog renners met klassementsambities aan de start zullen staan.

JimKro

'@ditisdavid

Mooi werk!

Janz

'@ditisdavid lekker lijstje qua etappe’s, ga ik zeker gebruiken in de voorbereiding, thanks!

laupie

'@Snoek Zijn in de potentie idd een heleboel. Het is alleen gissen wie echt 3 weken lang voor de aanval gaan en impact gaan hebben.

WCEendT

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Thomas

Laatst gewijzigd
WCEendT

Pardilla en Anton wie neemt ze? Koopjes?

TimodeJ

Ik overweeg ze, maar ik vind dat soort renners altijd lastig om op te stellen. Zet je ze er in bij alle bergetappes in de hoop dat ze het daar vanuit een vlucht redden, of kies je daar gewoon je klassementsmannen met wat meer zekerheid. Tijdens de afgelopen tour had ik om die reden Alaphillippe niet meegenomen, en we weten allemaal wat daar van gekomen is..

Valvuillerdemoz

'@Timodej: Nou is Alaphillipe ook wel een wat andere categorie dan Anton en Pardilla. Bij die laatste twee is het meer een complete gok dat ze eindelijk weer eens gaan verrassen en dan heb je een koopje. Maar er is weinig aanleiding om dat te verwachten. 4e en 6e in de ronde van Burgos, ala, zie ze in de Vuelta niet zo heel veel doen, eigenlijk. Laatste jaren komt er toch niet meer zo heel veel uit de procontinentale ploegen, Scoritogewijs.
Alaphillipe was redelijk verwacht dat die punten zou pakken voor je. Helaas heb ik ipv hem toen ook een goedkopere optie gekozen...

Laatst gewijzigd
TimodeJ

'@Valvuillerdemoz ja dat was voor mij een tweede belangrijke overweging. Ik had een Benoot in dezelfde etappes als Ala verwacht, deed daarnaast nog mee voor de jongerentrui, en was in mijn ogen dus een makkelijkere keuze. Overigens twijfelde ik er niet aan dat Ala punten (en waarschijnlijk wel etappes) zou gaan pakken, maar ik durfde na de Giro, waar de vluchten continue werden ingerekend, ook niet continue hem op te stellen met kans op 0 punten.

Ach ach. Als als.

Ik denk dat ik even twee weken m'n Vuelta poule met rust laat en terugkom wanneer er meer bekend is.

Rebellin

Zou Alexis Vuillermoz het nog een keer kunnen deze vuelta?

Zadelpen

Zat even te bladeren door alle etappes. Dat wordt weer vaak meer punten halen met je bankzitters. Elke dag twijfelen en de verkeerde kiezen.

Wel leuk, van die ritten waar je niet eens weet of het een berg etappe wordt, of een sprint. (Etappe 3).

Lastig hoor. Veel zin in, een hele leuke ronde om te poolen.

HansFuentes

De (klassements) mannen waarvan de namen nu al (twee weken voor aanvang) op de voorlopige startlijst staan op procyclingstats neem ik toch net even iets serieuzer met het oog op hun doelen/voorbereiding/motivatie dan al die namen die pas enkele dagen voor aanvang bekend zullen worden gemaakt. Je kunt natuurlijk enerzijds zeggen dat het beter is te wachten tot er meerdere namen bekend zullen zijn, persoonlijk hou ik toch liever vast aan bovengenoemde redenering voor wat betreft team Fuentes.. iemand die zich hier in kan vinden of wordt het tijd voor een nieuwe bloedzak?

Lowland

Sagan al uitgestapt bij EK door te veel last van zijn val uit de Tour nog. Ga ik dan echt voor het eerst Peter de Grote niet meenemen?

ditisdavid

Sagan eruit is geen ondenkbare optie, zeker met Trentin en Nizzolo die weer op niveau lijken. Anderzijds zijn de eerste twaalf dagen negen kansen voor Sagan, daar komt geen alternatief bij in de buurt...

Sjonge Jonge

Met daarnaast het WK voor de boeg ben ik het ook aan het overwegen, maar het blijft natuurlijk wel sagan.

nathancouw

Nou, Trentin gaat mee hoor.

dvansteenis

Gelukkig, het wordt weer wat inhoudelijker! Ik twijfel over kruijswijk aangezien hij naar de tour heeft gepiekt, wat kan hij dan nog in de Vuelta? In San Sebastián oogde gij enorm sterk. Zakarin is voor mij een zekerheidje.
Vooral het koersverloop baart me zorgen. Als niemand “echt” voor een klassement gaat, wie gaat de koers dan dragen? Sky? DLC staat echt al op een achterstandje na dag 1. Mitchelton dan zonder nieve, chaves en a. Yates? Geloof ik ook niet. Verder heeft porte aangegeven naar het wk te kijken, maar naar mijn gevoel zegt dat hij dit alleen doet om de druk er wat af te halen.
Renners selecteren als aanvaller/vluchter laat ik er echt maximaal 3 zijn. Teveel risico.

Falonso

Weet iemand wie er bij Sky allemaal mee gaan? Als De la Cruz daadwerkelijk kopman wordt dan zet ik De la Cruz en Kwiatkowski beide in mijn team...

Sjonge Jonge

Als de la Cruz kopman wordt is dat voor mij juist een reden niemand van Sky te nemen.
Nu Rohan Dennis meedoet zie ik kwiatkowski ook niet meer zomaar de leiderstrui hebben na etappe 1 (of 2) en gezien zijn vele koersdagen voor de Vuelta (tour en Polen) vind ik 2 miljoen toch aan de hoge kant.

nathancouw

Als er 1 ding zeker is van Sky, is het dat DLC kopman is.

Jasperdewaal11

Trentin is een no-brainer!

1 2 ... 8 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.