Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 82 ... 125 126
hartstikkebedankt

Dit is wel prima qua kopgroep. Zelf heb ik Gorka Izagirre en Teuns meegenomen (die eerste denk ik voor de laatste keer), toch maar Sagan voor de zekerheid (morgen moet hij wel gewoon kunnen winnen trouwens) en dan Kwiat, Valverde, Yates, Uran, Buchmann en De la Cruz.

Zwaluw

Je weet denk ik binnen 30 min of zij voor de overwinning mogen gaan.. Als het naar 6,7 minuten oploopt, lijkt het mij gedaan. Er zou eerder controle moeten komen.

ivo001

Mijn opstelling vandaag:
Valverde (C)
Kwiatkowski
S Yates
D Martin
Sagan
Trentin
Aberasturi
Benoot
Teuns

Abdoe

Geen Bora, Mitchelton, Movistar mee, ze mochten meteen weg en achtervolgers werden wel meteen ingerekend. Voorsprong wordt onder de 3 min gehouden voorlopig. Deze vlucht gaat hem zo niet worden.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Sagan 78%, Trentin 59%, Viviani 41% kan je allemaal wel vergeten denk ik.

Dat gecategoriseerde klimmetje is al 4 km 6,5% gemiddeld.
Daarna een klimmetje van 1,8 km 8% gemiddeld wat totaal wegvalt in het profiel. Dat is zwaarder dan alle klimmetjes die je in Nederland kan vinden. Ook in de Wielerflits voorbeschouwing niet genoemd.
En dan nog vijf kilometer aan 2% naar de finish, met in de laatste kilometer nog wel iets steilere stukjes.

Jasperdewaal11

Natuurlijk zit die Aranburu weer mee als je hem niet opgestelt :s

Treenert

Woods voor mij mee in de kopgroep. Laten ze maar een kwartier pakken. ;)

Mindless

Nou geen vlucht dus, benieuwd of er nog renners tegen t eind gaan proberen weg te komen. Had nu liever Kwiat kopman gehad dan Teuns.

Treenert

15:02 - 78 km
Michael Woods (EFD), de renner die er het best voor staat in het klassement van de vluchters, aast nog op zijn eerste overwinning in een grote ronde. Hij werd wel al eens tweede, namelijk eerder dit jaar in de Giro. Hij moest toen Tim Wellens voor laten op een puncher's finish.

Uuuhhh ..... en Rodriquez dan?

zeewolde

Begrijp ik nou van de mannen van Sporza dat ze de klim van 1,7 km a, 8% niet gaan doen ?
Ze denken dat het een sprint wordt met Viviani favoriet. *** slik ***

Pietje Precies

Wuyts heeft denk ik (net als vele) dat deel van het parcours over het hoofd gezien. De Cauwer corrigeerde hem enigszins met wat hij had gelezen op sociale media.

Papa Bart

Uhm die finish ziet er uit als een finish voor de Valverdes, de Martins, en de Kwiatkovskis onder ons, en bepaald niet als sprinters materiaal. En er kan ook nog wel eens met een beetje tijd gesmeten worden ook...

zeewolde

Ze zeiden volgens mij dat ze het met de auto gereden hebben. Ik hoop dat ik mij , of zij zich, vergis (sen).
Zelf heb ik alleen Sagan. Viviani en de rest van de sprinters gebankt.

Ajvenema

Zijn we er nou met zn allen ingetrapt? Heb toch de helft van mn sprinters gebankt vandaag... We zullen zien!

Pietje Precies

Nou, dan alles en iedereen met ons. Valverde wordt momenteel zo'n 35 a 40% kans op de ritzege toegedicht.

zeewolde

Val Benoot

dukeman

Benoot echt een nachtmerrie om in je team te hebben. Nooit meer.

Wexweasel

Teuns 🙈

kielabokki

TOOOOONYYYY hahahaha!

Threeohthree

Bij deze blijven Benoot en Teuns de rest van de Vuelta op de bank.

Drollema

Prachtige 'vlakke' etappe!

Rawolf

Weer eens 6 man uit de top 20 niet opgesteld. Begint een gewoonte te worden

Imbatido

Chapeau voor Sagan. Toch een stuk beter dan hij deed vermoeden door er op zo'n klein groepje nog bij te zitten. Ik heb hem niet in mijn team, maar had hem hier ook niet verwacht. Wel een klote rit al met al voor m'n team. Kopman Kwiat buiten de punten, Benoot gevallen, Bennett 20e, Yates 25e, Quintana 26e. Voorlopig zit het nog niet echt mee.

Gladiool

5 man met Vala als Captain in de punten, en Quintana. Best redelijk, maar wel zuur als Mas, Kelderman en Izagirre op de ban zitten... Benoot en Teuns idd pertinent op de ban vanaf vandaag.

Pietje Precies

Au, ik verlies zelfs plekken vandaag. Parcours goed beoordeeld en dus de (snelle) GC-mannen opgesteld. Maar ook ik zit met Bennett, Yates en Quintana. En daarnaast nog Teuns, Benoot en Kwiatkowski. Ellende.

En natuurlijk Ion, Mas, MAL en de la Cruz op de bank. Pijnlijk.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 82 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.