Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 83 ... 125 126
Ajvenema

Bah, bah, mensen met Valverde zitten hier wel aardig, de anderen hebben (zoals ik) Kwiat als kopman en huilen. De dapperen hebben lekker Sagan kopman gemaakt, en dat is precies wat ik morgen ook maar ga doen...

hartstikkebedankt

Ik heb niet zoveel fout gedaan, alleen Kwiat als kopman is balen; I. Izagirre had ik niet opgesteld vandaag (zijn broer wel en die wordt dan 22e.. --> strafbank) en Teuns wordt hier ook naar de strafbank verwezen. Punten van Sagan zijn een aardige meevaller.

Hard gegaan op het einde, enige niet-klimmer naast Sagan die op 5 seconden binnenkwam is Campenaerts (knap gedaan). Gibbons komt hier trouwens ook gewoon als 31e binnen op 24 seconden, dat is toch een opmerkelijk sprintertje

Laatst gewijzigd
hupske

Man man ben er echt compleet klaar mee. 99,6 procent in de tour, maar nu blijf ik steken op 62% en voornamelijk door zelfs telkens foute keuzes te maken. Inmiddels al 299 punten laten liggen door foute keuzes te maken. En dan heb ik nog niet de punten mee gerekend die ik mis heb gelopen met de verkeerde kopman keuze.
Vind het zo ook helemaal niet meer leuk haha.

Laatst gewijzigd
zeewolde

En niks van een excuus van die Wuyts, hè? Ons een beetje stuipen op het lijf jagen dat ze Viviani er niet af zouden rijden.
Ik heb schade beperkt met Valverde (c), Sagan en Kelderman. Wel Izagirre, DLC en MAL op de bank natuurlijk ... Maar alsnog gestegen naar 11 in de forumpoule en 98,4% algemeen.

Laatst gewijzigd
soj

ben blij dat ik buiten verwachting met de US open (tennis) punten scoor, voor mn AK klassement.
Heb ik helemaal niets mee met tennis.

fringale

Enerzijds blij dat ik Sagan als enige sprinter heb opgesteld gehad en Valverde kopman maakte in plaats van Kwiatkowski...anderzijds zie ik well wat "witte" sterretjes in de rituitslag. Het vertrouwen in Bilbao en McCarthy wordt bij deze aan de kant geschoven.

Burt17

Morgen enkele tactische wissels.

Benoot, Aberasturi, Yates en Aberasturi eruit! En die eerste gaat er niet meer snel inkomen...
De vervangers luiden Consonni, Nizzolo, Viviani en Majka.

Sagan captain.

BarryE1

Hier ook Sagan mee als enige sprinter en zoals aangekondigd ook kopman gemaakt. Enerzijds blij met mijn keuze en het resultaat, anderzijds toch balen dat het niet echt wordt beloond.

Primavoormij

Hier 200 punten gehaald. Op zich wel redelijk tevreden mee. Mijn vertrouwen in Prades betaalt zich ook uit in een mooie vierde plek. Wel jammer dat ik als GC punchmannen heb gekozen voor Buchmann en Bennett. I. Izagirre en Uran stonden namelijk ook op de shortlist. Bilbao komt er vanaf nu ook niet meer in, Benoot twijfel ik nog over.

Jori

Bijzondere etappe, het plotselinge herstel van Sagan had ik niet verwacht. Daarom geen Bora verwacht die ging controleren en dus een vlucht die het ging halen. Desondanks dacht ik dat ik weinig risico liep met teuns (c), die het zowel uit peloton als vlucht had moeten kunnen doen. Maar die jongen is echt elke gram vorm kwijt geraakt na de proloog ofzo, echt bijzonder na weer een sterke ronde van Polen en goede proloog. Benoot balen dat hij viel, lijkt me wel een nieuwe soort Porte/Kelderman/MAL.

Verder nog De Marchi en Garcia voor de vlucht en dus 0 punten en Kwiat die viel, al denk ik niet dat ik daar rouwig om moet doen omdat iedereen die heeft en waarschijnlijk zelfs sommigen als kopman hadden.
Gelukkig nog wel Sagan opgesteld naast de zeker namen van Buchmann, Valverde en yates qua extra truipunten nog.
Blijft wel de restsom dat Izagirre, Uran, Kelderman, Aru, De La Cruz, MAL allemaal nog op de bank zaten, maar so be it. 2e etappe die ik deze vuelta al verkeerd inschat, blijkbaar dezelfde blubbervorm als Teuns ;)

@kielabokki: Wel gaaf om als echt 1 van de weinigen een pareltje te vinden, Gallopin zijn kwaliteiten met zijn vorm op dit parcours, gaat je zelfs nog veel meer punten opleveren, lekker bezig!

Stanro

Voor de Vuelta een opstelling gemaakt met o.a. Sagan als captain en Aru erin. Ik wilde het vanmiddag nog veranderen, maar was helaas te laat. Uiteindelijk goed uitgepakt ook.

kielabokki

Heeft iedereen wel Fringale. Hier ook 6 man op de bank. En Hupske, ook hier zeker 200 al verspeeld. Maar dat is Scorito joh.

Desondanks is Team Klootje de top 20 algemeen binnengeslopen. Vamos!

Rob94

220 punten behaald vandaag dus mag niet klagen. Helaas wel balen dat ik zowel Mas als MAL niet heb opgesteld, kost toch weer 46 punten. Wat ik wel weet is dat die prutsers van een Benoot en Teuns er niet meer inkomen, klaar met die twee.

Sloddies

Op het laatste moment toch ook Trentin nog (terecht) op het bankje gezet. Daar zit Benoot morgen en Bilbao ook. Verder tevreden met keuze voor Valverde als kopman. Alleen jammer dat ik Uran niet heb opgesteld. Morgen weer een "vlakke"etappe maar niet heus.

fringale

Hoe heet eigenlijk de subpoule van dit forum ? Gewoon Wielerflits toch ?

Rob94

Ik weet nu al wie er morgen in de vlucht zitten...

hartstikkebedankt

'@fringale, nee Wielerflits Forum Poule

IL DON

'@hupske
Ik ook. Etappe 2 150 punten laten liggen. Vandaag nog meer. Had Sagan als kopman gewisseld voor Teuns. En al mijn AK renners niet opgesteld, te weten de nr. 7, 8, 9, 13, 16 en 20. Tsja, dat doet pijn.

Papa Bart

Zeer opmerkelijk: Lopez heeft in elke 'sprintetappe' dik in de punten gereden. Gelukkig heb ik hem geen één keer opgesteld.😎
Met 240 punten een goede dag, maar het zal nog beter moeten indien ik uiteindelijk 'bragging rights' zou willen claimen...

Morgen is ook geen makkie. De aankomst is wel weer oplopend, maar met de zondag klapper in gedachte, denk ik dat de vlucht wegblijft. En wie zullen dat zijn?

@Fringale, er is een WF subpoule en een WF forum subpoule

Connotador

Met Benoot als kopman vandaag wat pech gehad met zijn val (gisteren Nizzolo als kopman was ook al een tikkie).

Had toch ingezet op een succesvolle aanval vandaag (vanaf kilometer 0). Had niet gedacht dat Bora en Movistar wouden rijden naast FDJ.

Ik kijk met vertrouwen uit naar de eerste echte bergen zondag! Daar moet ik mijn inhaalslag gaan inzetten.

Orange

Strafbank voor de rest van de Vuelta: Bilbao, Formolo en Benoot. Hebben mij, behalve het geld, al behoorlijk wat punten gekost.

steefje9

Na een weekje Vuelta tot de conclusie gekomen om zowel teuns als benoot niet meer op te stellen! Jammer dat ik vandaag geen vertrouwen had in sagan, al heeft die die vandaag wel teruggewonnen om morgen weer op te stellen en waarschijnlijk ook als ©.. Met Valverde vandaag als captain net iets boven gemiddeld gescoord alleen overall wel wat gedaald.

fringale

'@hartstikkebedankt : dat dacht ik ook maar voor mij althans is ze "onvindbaar", de wielerflits poule had ik wel gevonden

Ach, waar is de tijd dat we nog onze twijfels hadden over het al dan niet selecteren van Peter Sagan...

Zwaluw

Uitslag van gisteren heeft ervoor gezorgd dat Fraile erbij kwam.. voor de rest matig

user26842

Prima uitslag vandaag!
230 punten en dat zonder MAL en DLC.
Heerlijk gevoel dat ik toch Valverde heb genomen.
Benoot en Theuns inderdaad een verschrikking zeg.

1 2 ... 83 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.