Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 84 ... 125 126
ditisdavid

Voor het eerst een sloot punten laten liggen omdat ik amper klassementsrenners mee had. In ieder geval is Sagan weer in vorm...

Jasperdewaal11

Tja het missen van Valverde word mijn doodsteek, hopelijk blaast hij zichzelf op zondag hehe

JapieJapo

hmn aardig ingeschat dat het de voor de sprinters te zwaar was. Alleen had ik niet verwacht dat Sagan er in zijn huidige vorm wel bij zou kunnen blijven. Dure gemiste punten dus want van Teuns en Benoot hoef ik niet veel meer te verwachten. Valverde als captain is wel weer lekker.

foqu1ta

Op de 1 of andere manier Sagan buiten men selectie gehouden... (WHAT WAS I THINKING)
Maar wel Fraile omdat die gister wel erg sterk leek, miste vandaag dus de #2 #7 #8 en de #16.. maarja iedereen heeft wel iemand niet opgesteld die goed in de punten zat, baal alleen enorm van Sagan. Wel gelukkig Valverde als Capitano.
Nu op plek 198

Zadelpen

84%, helemaal van 12% af... die tt heeft mij wel zeer gedaan zeg, anders had ik vooraan mee gedaan. Er is iets vreemds aan het ontstaan hier, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar mijn basis spelers doen het goed tot zeer goed. Echter... mijn aanvullers bakken er allemaal helemaal niets van.

En die ga ik toch nodig hebben later in de ronde. Maar ok.... we zijn mooi op weg nu.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Zijn we het eens met de diverse voorbeschouwingen die melden dat er genoeg belangen spelen om de vlucht terug te halen?
Of is het morgen wandelen naar de finish ivm met zondag?

kaboutertje

Voorlopig een zware Vuelta. Veel punten laten liggen met kopmanpunten en daarnaast Valverde op het laatste moment uit het team verwijderd. Ook vanwege de tegenvallende Tour waarin ik hem wel had. Maar goed, klassementsmannen lijken er allemaal goed bij te zitten. Laat die bergetappes maar snel komen.

Jori

'@bartje: Sagan lijkt er doorheen te komen en Valverde wil ook graag een rit. FDJ houdt graag de trui, dus dat zijn al 3 team die controleren en ook vandaag hebben getoond ook voor de vluchters kort te willen houden voor een ritzege.

Momenteel de ak mannen en Sagan basis en oa Benoot en Teuns op het bankje, wat overigens direct slecht voelt, omdat het parcours lichter is dan andere dagen, maar de finale punchier, dus Benoot en Teuns het meer zou moeten passen.

kielabokki

https://twitter.com/TiesjBenoot/status/1035638403243692033

Papa Bart

Nou goed,stellen we ties niet op, wat is de algemene trend? Vluchters of sprint?

Laatst gewijzigd
Ron Janssen

Weet iemand of er prijzen zijn bij scorito zelf voor de vueltapoule?

kevinraar

or vandaag sprinters en punchers opstellen? Is dit team goed
Sagan
Trentin
Van poppel
Viviani
Bouhanni
Kwiatkovski

Nog 3 Plekken Over Wie DOEN Keuze Uit
Van der sande
Aberasturi
Kelderman
Izagire
Quintana
Bennett
Kruiswijk
De la cruz
Fraile
Lopez
Yates

Jasperdewaal11

Lekker doen Kevin is prima Lopez, izaguiire en Kelderman erbij en je bent er

klumper

Denk dat ik vandaag ga voor:

Sagan
Valverde
Kwiatkowski
De plus
Lopez
Yates
Buchmann
Bennett
Quintana

zeewolde

Fraile is laatste dagen ook goed, Kevin. Misschien 1 van je sprinters eruit. Het gaat toch serieus omhoog.
@Ron Jansen scorito zelf mag geen prijzen geven ivm de wetgeving in Nederland.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ja sper bedankt ik heb Izagire Kelderman en fraile genomen einde eergisteren 7 de gisteren als 5de

Sjonge Jonge

In heel veel voorbeschouwingen lees ik sprinters als viviani, nizzolo, bouhanni, van Poppel. Maar met die laatste 2 km geloof ik nooit dat die er aan blijven klampen om mee te sprinten.
Ik twijfel nu nog om Teuns zijn laatste kans te geven, hoewel hij dat totaal niet verdient. Maar ja, zal je zien......

user26809

De etappe lijkt makkelijker dan gister, maar het eind is pittig. Lijkt me sterk dat sprinters daar vooraan kunnen blijven zitten.
Vandaag: Valverde (C), Kwiat, Buchmann, Mas, Lopez, De Gendt, Teuns, Sagan, Trentin.
Gister de top 1000 ingekomen!

Ajvenema

Trentin moet er aan geloven, zou niet weten waarom ie er vandaag dan ineens wel bij zou zitten in op dit zanderige boerenpad. Teuns mag het nog een keer proberen.

Dus waarschijnlijk gaat trentin het vandaag doen, en Teuns wederom niet:)

Mooie_Mario

Alleen de laatste 500 meter gaan omhoog. Dat moet een krachtsprinter gewoon aankunnen. Ik heb dan ook al mijn sprinters opgesteld vandaag.

Ajvenema

'@mooie_mario, maar heb je ook gezien hoe die weg eruit ziet?

user26796

Ik las ergens dat het opnieuw geasfalteerd is

Sloddies

Ook deze finish is redden de sprinters volgens mij niet. 2 km bijna 4% gemiddeld is er te veel aan. Sagan kan het wel en gaat er denk ik ook voor, gezien zijn prestatie gisteren. Geef Trentin ook een kansje. Die kan in de kopgroep zitten en zou kunnen meesprinter. Het alternatief, Bennett haalt vrees ik niet echt veel punten als ik de finish van gisteren nog eens nakijk.

Drollema

Als de klassementsmannen een keer aanzetten op de laatste kilometers dan lijkt het me niet dat de sprinters erbij blijven.

user26796

'@ sloddies. Bennett is een van de beter punchende klassementsrenners. Gisteren sprinte hij inderdaad niet mee, vermoedelijk omdat hij daarvoor 2x in de aanval was

1 2 ... 84 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.