Op de 1 of andere manier Sagan buiten men selectie gehouden... (WHAT WAS I THINKING)
Maar wel Fraile omdat die gister wel erg sterk leek, miste vandaag dus de #2 #7 #8 en de #16.. maarja iedereen heeft wel iemand niet opgesteld die goed in de punten zat, baal alleen enorm van Sagan. Wel gelukkig Valverde als Capitano.
Nu op plek 198
84%, helemaal van 12% af... die tt heeft mij wel zeer gedaan zeg, anders had ik vooraan mee gedaan. Er is iets vreemds aan het ontstaan hier, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar mijn basis spelers doen het goed tot zeer goed. Echter... mijn aanvullers bakken er allemaal helemaal niets van.
En die ga ik toch nodig hebben later in de ronde. Maar ok.... we zijn mooi op weg nu.
Voorlopig een zware Vuelta. Veel punten laten liggen met kopmanpunten en daarnaast Valverde op het laatste moment uit het team verwijderd. Ook vanwege de tegenvallende Tour waarin ik hem wel had. Maar goed, klassementsmannen lijken er allemaal goed bij te zitten. Laat die bergetappes maar snel komen.
'@bartje: Sagan lijkt er doorheen te komen en Valverde wil ook graag een rit. FDJ houdt graag de trui, dus dat zijn al 3 team die controleren en ook vandaag hebben getoond ook voor de vluchters kort te willen houden voor een ritzege.
Momenteel de ak mannen en Sagan basis en oa Benoot en Teuns op het bankje, wat overigens direct slecht voelt, omdat het parcours lichter is dan andere dagen, maar de finale punchier, dus Benoot en Teuns het meer zou moeten passen.
In heel veel voorbeschouwingen lees ik sprinters als viviani, nizzolo, bouhanni, van Poppel. Maar met die laatste 2 km geloof ik nooit dat die er aan blijven klampen om mee te sprinten.
Ik twijfel nu nog om Teuns zijn laatste kans te geven, hoewel hij dat totaal niet verdient. Maar ja, zal je zien......
Ook deze finish is redden de sprinters volgens mij niet. 2 km bijna 4% gemiddeld is er te veel aan. Sagan kan het wel en gaat er denk ik ook voor, gezien zijn prestatie gisteren. Geef Trentin ook een kansje. Die kan in de kopgroep zitten en zou kunnen meesprinter. Het alternatief, Bennett haalt vrees ik niet echt veel punten als ik de finish van gisteren nog eens nakijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.