Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 86 ... 125 126
ditisdavid

Het zou ook niet de eerste keer zijn dat de sprintploegen blijken te rijden voor een te lastige aankomst. De haarspeldbochten zijn niet in hun voordeel lijkt me, tenzij Valverde en Kwiatkowski slecht geplaatst zijn.

ditisdavid

Weer Izagirre niet opgesteld...

Pietje Precies

Au, wat zat Viviani slecht geplaatst. Weer bijzonder slecht werk van Quick-Step laat in de finale. Ben ik niet van ze gewend. Maar ja, gegokt en verloren. Ion alweer op het bankje, maar goed daar had anders Teuns gezeten.

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik had er niet al het vertrouwen in vandaag, maar het lijkt toch een prima dagje te worden met alleen Nizzolo en Viviani als sprinters en verder Teuns plus AK mannen. Bala kopman!

Joachim

Teuns een keer niet opgesteld en nu pakt hij wel punten. Yates had ik er ook uit gelaten, ten voordele van enkele spurters. De keuze voor Nizzolo was wel een goeie.

Jori

Toch lekker dagje met mijn ak mannen en Sagan. Enkel Quintana niet in de top 20, maar met de truipunten en overwinning van Valverde tikken daar de punten ook flink aan. Enkele smetjes zijn Garcia Cortina en Teuns, maar die durfde ik niet meer op te stellen na de eerdere teleurstellingen in soortgelijke etappes.

Morgen eindelijk weer rust omtrent het parcours, nou enkel nog de 9 beste klimmers selecteren van mijn selectie

Laatst gewijzigd
fringale

Om 12u Van Poppel nog gewisseld voor Viviani :-( Last minute changes zijn altijd gedoemd...het weten, het al honderd keer ervaren hebben, en toch weer aan bezondigen... Tegen de tour van 2020 ben ik klaar voor opname in de psychiatrie.

BarryE1

Yates niet opgesteld, kan ik mee leven, maar wat dus echt pijn doet is dat ik i.p.v. Kwiat blijkbaar DLC erin geklikt heb.

Drollema

'@fringale Last minute Nizzolo erin gezet ipv DLC, totaal geen spijt van ;)

Prima dagje, 296 punten. Gestegen naar de 544e plek algemeen.

Laatst gewijzigd
zeewolde

Dankzij het forum hier parcours goed ingeschat. 8 van de 9 in de top 20.
En dan als 9e man Quintana, dus alsnog lekkere teampunten.

JellevanderLinden

266 punten behaald, het niet opstellen van mijn sprinters heeft geloond (omdat veel deelnemers dat wel hebben gedaan). Al m'n 9 klassementsrenners in de punten vandaag!

Rawolf

267 punten met kruijswijk, teuns en kelderman op de bank. ik stijg weer.

morgen gokken op kruijswijk als kopman, hij is al heel de week zo goed op wat eigenlijk niet zijn terrein is. Morgen een aankomst bergop die hem goed moet liggen.

Kruijswijk(C)
Kelderman
Bennet
Kwiatkowski
S. Yates
DLC
MAL
Uran
I. Izagirre

zit er nog over te denken om sagan op te stellen voor truipunten maar geen idee wie ik eruit moet halen. Deze 9 gaan allemaal top 20 rijden ga ik vanuit.

zeewolde

'@random wielerliefhebber. Niet gokken op trui punten morgen, gewoon volle bak met de beste klimmers , dan zie je vanzelf wie er door zakt. De volgende keer doe je dan wel renners erin voor truipunten

ditisdavid

Is morgen echt zo makkelijk qua opstellen? Verwacht eigenlijk dat een vlucht het gaat halen morgen (de vraag is hoeveel vluchters dan voor de klassementsrenners blijven). Zou van mijn klassementsteam Aru en/of Kwiatkowski eruit kunnen halen voor Teuns, De Marchi of Benoot, maar heb in geen van drieën echt vertrouwen dat ze meezitten morgen. De la Cruz mag zeker banken, verder met een gebrek aan Yates twijfel tussen Quintana, Valverde en MAL als kopman.

Drollema

Ik ben benieuwd of Kwiat er morgen bij kan blijven. Ik zie Kwiat en DLC er morgen wel doorheen zakken.

master-pieter

Ik heb Padun nog. Heeft al zoveel tijd verloren en dat is zeker geen slechte renner. Denk dat ik die morgen ga spelen, gaat vast nog aanvallen deze Vuelta

Jori

'@ditisdavid:
Veel renners moeten ivm proloog (Bennett, Uran, Quintana, MAL etc.) nog tijd goed maken. Daarnaast gezien hoe TLJ al op de punchetappes op de voorgrond aan het beuken was? Denk dat veel teams vooral elkaar het leven zuur willen maken door zo hard mogelijk op kop te rijden om vervolgens de slotklim op te vlammen. En als je goed bent, waarom dan niet nog extra 10 seconden rapen? Toegegeven, een vlucht zou vooruit kunnen blijven, maar dan moeten het wel hele goede klimmers zijn én zie ik er maar weinig vooruit blijven.

Hier twijfel of Aru op het bankje blijft naast DLC of dat ik Kwiat offer. Kopman lijkt Yates een prettige idd, al overweeg ik ook nog zeker idd de andere 3

Papa Bart

Dik boven het gemiddelde scoren en toch wat plaatsen zakken, het overkomt de besten :-)

Voor morgen doe ik stiekum toch Fraile er bij. Kan ook niet zo heel veel mis aan gaan, want hij of Lopez zou zo maar de rit kunnen winnen. Dubbele kansen zeg maar. Kwiat zie ik het niet redden morgen, die gaat op de bank, gaat D. Martin nog wat doen?

Toch een lastige keuze: Quintana, Lopez of Yates als kopman?

Laatst gewijzigd
kielabokki

Tja, dan voorspel je van Poppel en een aankomst voor meer sprinters en dan valt de score onder de streep nog tegen tov mensen met klassementsmannen. Prima keuze, matige uitkomst. Soms is Scorito frustrerend!

Grote tegenvaller is tot nu toe toch wel Trentin. Had hem zeker niet zoals vorig jaar verwacht, maar door het EK toch geselecteerd. Is geen schim meer van zijn oude zelf.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Hij gaat lekker! Vandaag Valverde als kopman en verder behalve Sagan de sprinters links laten liggen. Zonde dat ik Nizzolo niet opgesteld heb, maar ja. 169, bij algemeen.... da's lekker!
Het lijkt erop dat ik ook een sterk klimmersteam heb. Hopelijk trek ik deze lijn door.
Ook bij Ploegleider tik ik de top 100 aan, en ik weet niet of jullie het spel van Nummer 1 kennen, maar daar sta ik 9e (gisteren 3e).
Behalve dat ik geniet van een schitterde Vuelta, is dit ook leuk :)

arjenzvob

Is Bilbao voor morgen een goede keuze? Nog onzichtbaar tot op heden....

Quintana wordt mijn kopman.
Ik weet zeker dat ik Quintana, Valverde S Yates, Lopez, Kelderman en Buchmann opstel.

Voor de overige drie plekken keuze uit Kwiatkowski, DLC, de Plus, Ion Izagirre, Teuns, Benoot en dus Bilbao.

Sprinters en Rohan Dennis blijven uiteraard op het bankje.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Tja, wat moet ik met Majka morgen.. Ga ik het erop gokken of niet?

Heel andere vraag: Hoe duur was S. Yates?

user26858

Bericht aan Kevinraar:

Welke negen stel jij op?

Jeffrey81

Arjenzvob.....zo te zien hebben wij hetzelfde (klim)team, alleen heb ik Mas ipv Buchman. Hoeveelste sta je als ik vragen mag? Ik zakte vandaag van 141 naar 487, maar heb nog goede hoop op 99% :)

Ik ga morgen overigens voor Yates (c), Mas, De Plus, DLC, Izagirre, Lopez, Valverde, Kelderman en Quintana.

Kwiat, Teuns, Benoot, Bilbao en dus ook Dennis en de spinters op de bank....

arjenzvob

Ik sta 169 zoals ik al zei 😊

1 2 ... 86 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.