Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 87 ... 125 126
Jeffrey81

Oost Indisch blind....sorry ;)

En gefeliciteerd, je vult blijkbaar beter in dan ik, haha.

edit: Overigens zie ik nu dat je Sagan hebt. Die heb ik niet. Wel Viviani.

Laatst gewijzigd
Gids03

Tja morgen kwiat zakarin of dlc????

Jeffrey81

Van die drie....DLC

lucwijngaarden

Iemand een idee hoe het met Zakarin is?

Wexweasel

'@marconeuvel
Yates was 4,5 mil.
@ frank
😄

Voor mij is het een erg tegenvallende Vuelta..
Vanaf morgen moet het echt gaan gebeuren anders wordt het echt dramatisch.
Yates als kopman, kwiat er wel bij. Ben benieuwd

mcnuggets

Mooi dilemma voor morgen;
Nibali in de aanval? 15%kans
De La Cruz die eraan hangt en 16e wordt? 70% kans
Kwiatkowski die nog net mee kan, maar wel 8e wordt 15% kans

Wie zouden jullie kiezen?

JimKro

Als je al weet hoe groot de kans van beide scenario’s is dan is het niet echt een dilemma meer. Op basis van jouw percentages zou ik dan voor DLC kiezen.

Laatst gewijzigd
user26808

Bij jullie ook Yates en Quintana de topfavorieten voor morgen?
https://www.wielerflits.nl/nieuws/vuelta-2018-voorbeschouwing-bergrit-naar-la-covatilla/
https://www.beterwielrennen.nl/2018/09/01/voorbeschouwing-etappe-9-vuelta/

Verwacht best wel wat van Uran eigenlijk..

user26808

'@JimKro @mcnuggets Zelf ga ik voor Kwiat. Ondanks zijn valpartij maakt hij in de laatste kilometer vandaag een rustige indruk. Hij leek zich bewust in te houden voor de rit van morgen:
https://www.youtube.com/watch?v=W6wJSnw8cAU (vanaf 2:00)

kevinraar

206 punten gescoords had meer kunnen zijn ik had yates bennett en van der sande niet opgesteld voor morgen kan het echt veel punten opleveren met dit team

lopez
yates
quintana
kwaiatkovski
de la cruz
izagire
bennett
kruiswijk
kelderman

wie van deze 9 verwachten jullie morgen het meeste van?

Laatst gewijzigd
Guido73

Iemand ergens iets gelezen over Gallopin en klassementsambities?

Papa Bart

'@Kevin,
Ik heb Yates als kopman, maar ik heb Kwiatkovski op de bank gezet, want ik denk dat hij het in deze rit net niet haalt vanwege zijn val. Daar heb je de tweede dag meer last van dan direct de dag daarna.....

kevinraar

ik heb niet echt andere klassement renners yates is wel een goed bedankt

Il Partigiano

Met 287 punten gestegen tot plek 108. Teuns greep zijn laatste kans in mijn team met 1 hand aan. Redelijk vertrouwen in mijn bergteam dus hopelijk kan ik deze positie vasthouden of zelfs verbeteren. Voor vandaag:

S. Yates (C)
Quintana
Valverde
M. Lopez
Uran
Bennett
Buchmann
Kwiatkowski
DLC

Mollemaaktmenietuit

Eindelijk breekt het hooggebergte aan, de volgende negen gaan waarschijnlijk mee:

S. Yates (C)
Quintana
Valverde
M. Lopez
Uran
Mas
Buchmann
Kelderman
DLC

Zakarin en Kwiato vooralsnog op het bankje

snoek1974

Mijn bergteam is alleen sterk genoeg als Valverde en Kwiatowski meekunnen en of Zakarin als aanvaller mee kan , anders zal ik niet binnen de eerste 200 blijven .

Straks

lopez (C)
Yates
Valverde
Kwiatowski
Kelderman
Kruiswijk
De la Cruz
Zakarin
I Izagirre

De Gendt en Teuns nog achter de hand als aanvallers , maar deze aanvallers vallen tegen dus verwacht dat mijn bergteam iets te zwak is .

Zakarin en Teuns hadden dus Buchmann en Bennet moeten zijn en Fraille ipv de Gendt was een betere keuze geweest .

klumper

Quintana
Yates
Lopez
Valverde
Buchmann
Bennett
DLC

Voor de laatste 2 plekken gaat het tussen Kwiat, Formolo, De Plus en Zakarin, heb nu Kwiat en Formolo.

Logisch????

arjenzvob

Ik verwacht niet dat Kwiatkowski er helemaal doorheen zakt. Ik ben het eens dat hij het lastig gaat krijgen, maar dan nog zal hij via de verschillende klassementen wat punten binnen harken.
Op een of andere manier denk ik dat ik spijt ga krijgen van het niet selecteren (bank) van Bilbao, maar ik geef de voorkeur aan anderen waar ik meer van verwacht. Mocht Angel Lopez winnen heb je natuurlijk teampunten, maar ik denk dat het laatste vlakkere stuk voor de afmakers is....

SJB

Ik zit te twijfelen om Mollema er nog in te fietsen voor vandaag.

Dat moet dan ten koste gaan van één van de volgende renners: S. Yates, Valverde, MAL, Uran, Kelderman, I. Izagirre, Pinot, Mas of Kwiatkowski.

Roberto1

johnjansen88
het is maar waar je je druk om maakt...

vandaag pakt yates de etappe en de rode trui !!

Treenert

Ik neem Kwiato wél, is hij wel oké dan finisht hij kort. Daarnaast Bilbao als gokje voor de vlucht met evt. teampunten MAL.
En naast Kwiato ook DLC als koppeltje. Fingers crossed.

Met Bilbao en Pinot twee mannen die mij omhoog kunnen brengen maar ook uuuhhh …..

Simon Yates C
Alejandro Valverde
Emanuel Buchmann
Michal Kwiatkowski
Miguel Ángel López
David De La Cruz
Wilco Kelderman
Thibaut Pinot
Pello Bilbao

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

De Gendt, Teuns en Bilbao zitten al mooi gepositioneerd. Bij mij zitten ze echter mooi op het bankje :p

user26796

Probeerde Bilbao in de kopgroep te geraken?

Pietje Precies

Denk het niet. Volgens mij zelfs geen enkele Astana. Hij en vooral Fraile zaten wel bij de eerste 20 bij de start.

Ik ben benieuwd of Astana vandaag weer doet wat ze normaal gesproken doen als MAL kan winnen...

Treenert

Er is in ieder geval 1 iemand die vanavond in de bus een schop onder zijn hol krijgt.
Het begint met een T en eindigt op euns.

1 2 ... 87 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.