206 punten gescoords had meer kunnen zijn ik had yates bennett en van der sande niet opgesteld voor morgen kan het echt veel punten opleveren met dit team
lopez
yates
quintana
kwaiatkovski
de la cruz
izagire
bennett
kruiswijk
kelderman
wie van deze 9 verwachten jullie morgen het meeste van?
Met 287 punten gestegen tot plek 108. Teuns greep zijn laatste kans in mijn team met 1 hand aan. Redelijk vertrouwen in mijn bergteam dus hopelijk kan ik deze positie vasthouden of zelfs verbeteren. Voor vandaag:
S. Yates (C)
Quintana
Valverde
M. Lopez
Uran
Bennett
Buchmann
Kwiatkowski
DLC
Mijn bergteam is alleen sterk genoeg als Valverde en Kwiatowski meekunnen en of Zakarin als aanvaller mee kan , anders zal ik niet binnen de eerste 200 blijven .
Straks
lopez (C)
Yates
Valverde
Kwiatowski
Kelderman
Kruiswijk
De la Cruz
Zakarin
I Izagirre
De Gendt en Teuns nog achter de hand als aanvallers , maar deze aanvallers vallen tegen dus verwacht dat mijn bergteam iets te zwak is .
Zakarin en Teuns hadden dus Buchmann en Bennet moeten zijn en Fraille ipv de Gendt was een betere keuze geweest .
Ik verwacht niet dat Kwiatkowski er helemaal doorheen zakt. Ik ben het eens dat hij het lastig gaat krijgen, maar dan nog zal hij via de verschillende klassementen wat punten binnen harken.
Op een of andere manier denk ik dat ik spijt ga krijgen van het niet selecteren (bank) van Bilbao, maar ik geef de voorkeur aan anderen waar ik meer van verwacht. Mocht Angel Lopez winnen heb je natuurlijk teampunten, maar ik denk dat het laatste vlakkere stuk voor de afmakers is....
Ik neem Kwiato wél, is hij wel oké dan finisht hij kort. Daarnaast Bilbao als gokje voor de vlucht met evt. teampunten MAL.
En naast Kwiato ook DLC als koppeltje. Fingers crossed.
Met Bilbao en Pinot twee mannen die mij omhoog kunnen brengen maar ook uuuhhh …..
Simon Yates C
Alejandro Valverde
Emanuel Buchmann
Michal Kwiatkowski
Miguel Ángel López
David De La Cruz
Wilco Kelderman
Thibaut Pinot
Pello Bilbao
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.