'@Kelderfan Je blijft dat roepen ... er zijn geen winstkansen daar, maar ik zie gewoon 2 etappes die op een sprint kunnen uitlopen. Dat jij het er niet mee eens bent en liever Dylan andere koersen ziet rijden is jouw probleem, die keuze is nu eenmaal gemaakt en tot nu toe niet zonder succes.
Ik vind het ook heel jammer voor Olivier dat hij in deze weken geen kansen heeft om zich te revancheren voor zijn rijden in de Ruta del Sol, maar dat o.a. de seizoensplanning van een van de wereldtoppers voorrang heeft valt heel goed te begrijpen.
Ik voorspel in ieder geval een mooi maandje..
'@vlek
Ja morgen wordt 't leuk en spannend. Ik ben benieuwd hoe TJV de TTT gaat doen. Roglic heeft wel een ploegje wauw.
En ja je hebt gelijk dat het programma voor de toppers voorrang heeft, maar ik schat Kruijswijk ook hoog in en zeker na de Ruta. Hij moet 't wel doen zonder Gesink en dat is wel verrassend te noemen. Maar anderzijds voor de trein Roglic een goede zaak.
@rahimns
Ik snap dat de keuze is gemaakt, maar daarom mag ik wel een kanttekening maken. Morgen heeft Dylan de trui nog in zijn bezit. Ik ben benieuwd naar Teunissen en Bennett in de heuvelrit.
'@vlek
Zeker en vast zouden de Belgen zeggen dan, Met Tolhoek, Kuss en De Tier heb je prima knechten voor bergop in je selectie. Tom Leezer ook altijd handig voor op het vlakke. Alleen ik ben er nog niet echt achter gekomen wat de specialiteit van Lennard Hofstede is... Overigens denk ik dat de ploegentijdrit in de Tirreno Adriatico morgen een kolfje naar de hand van Jumbo-Visma is! Hetzelfde team als in de UAE Tour(alleen Robert Gesink ipv Tom Leezer) dus ik schat de kansen van Jumbo-Visma hoog in. Team SKY en Sunweb zijn denk ik de grootste concurrenten van Jumbo-Visma. SKY met o.a. Thomas, Castroviejo, Moscon en Poels en Sunweb met Dumoulin, Kragh Andersen, Arndt en Power. Ben benieuwd!!!
"Eén kanttekening en verder tonen dat je een andere keuze ook kunt begrijpen was geweldig geweest…"
Dat is toch ons verschil. Die andere keuze is niet de keuze, die ik zou hebben gemaakt. Maar goed dat zal blijken.
Ik vind alleen dat Roglic wel een ploeg meekrijgt, waar hij echt mee uit de voeten kan en terecht.
Natuurlijk heeft Kruijswijk met Tolhoek, Kuss, Hofstede en De Tier een prima ploeg voor Catalunya.
'@Fanny
Ik wilde inderdaad ook net aan dat artikel refereren.
Voor aanvang van de strade was het verhaal dat ging dat Wout 5 a 7 kilo zwaarder stond dan voorheen.
Nu blijkt dus, bij monde van Wout zelf dat hij zelfs al enkele kilo's lichter is als voorheen.
Dat wetende ben ik wel benieuwd waartoe hij in koersen als Vlaanderen en Roubaix in staat is.
'@Fanny
Leuk om te lezen dat Wout inzichtelijk maakt, dat hij als wat zwaardere renner bij zwaar weer de beste kans heeft om mee te doen in de Strade Bianche .Toch heeft hij nu voor de 2e. keer een 3e. plek veroverd; dus als hij zijn krachten wat beter kan sparen d.m.v. betere ondersteuning, dan heeft hij wel degelijk kans om de Strade Bianche te winnen.
Ik dacht dat Antwan Tolhoek niks te zoeken had in de Strade Bianche, maar met goed weer kan Antwan Tolhoek ook mee doen.
Van Aert heeft winstkansen in een heel zwaar man tegen man gevecht, zoals die koers vorig jaar verliep door de weersomstandigheden. Wanneer de omstandigheden zo zijn dat er nog lang genoeg knechten mee zijn, en de kopmannen langer krachten kunnen sparen, dan zal hij daar in de finale altijd op lichtere types stuiten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.