Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 139 ... 501 502
S. Morgenstern

Laatste meters van de klim moest hij van de fiets.

Yeez

'@morgenstern onzin. Volgensmij laat Olivier weten in zijn blog elke koersdag voluit te gaan om zijn voortbestaan als prof te redden. Ruta Del Sol viel hem zwaar tegen persoonlijk en hij hoopte er ook hier vanaf het begin te staan.

user26777

Natuurlijk wil Olivier zich hier bewijzen, al was het alleen al om weer wat zelfvertrouwen te krijgen. Vriendelijke breekbare renner, te licht voor dit team.

S. Morgenstern

Volgens mij moet Olivier hier knechten en zou zichzelf bewijzen als WT-renner dus nooit af mogen hangen van de tussentijd tijdens een openingstijdrit. Zeker niet één waarbij er binnen de ploeg, wat betreft de verzetten op een fiets, een verkeerde keuze lijkt te zijn gemaakt. Dat laatste was echter natuurlijk nog niet duidelijk toen er als aaseters op zijn wandelpartij werd gedoken..

Laatst gewijzigd
Rawolf

Als Olivier achter Vingegaard eindigt kan je gerust stellen dat hij niet top is. Tuurlijk het is geen doel, maar het zegt wel degelijk wat denk ik.

S. Morgenstern

De verwachtingen rond Olivier zijn toch ook niet meer dat hij weer top gaat worden? Zijn programma lijkt daar in ieder geval niet op te wijzen. Volgens mij is het gewoon uitkijken naar signalen dat hij een toekomst heeft als WT-knecht en heeft het weinig zin om op basis van een tussentijd van een tijdrit het uitblijven van die signalen te constateren.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Vingegaard won vorig jaar de klimtijdrit in de Aosta. Zo te zien zijn een aantal dat alweer vergeten.

kelderfan

'@S. Morgenstern
Off topic: een mooi zeilschip.
On: Het gaat er niet om, dat Daan Olivier nu al moet worden afgeschreven; alhoewel zijn programma niet echt je dat is.
Maar tot nu toe heeft hij weinig reden om te juichen. Hopelijk komt 't eruit; want juist in Amerika reed hij zijn beste wedstrijden. In zijn 1e. jaar bij deze ploeg heeft hij een prima ToC gereden. Hij reed toen duidelijk beter als bijv. Koen.

S. Morgenstern

Het is inderdaad hopen op verbetering bij Olivier, want op basis van het laatste jaar is hij kansloos voor een nieuw contract.

Off: Die zeilboot zal zonder 'n' zijn op het eind!?

S. Morgenstern is de (fictieve) schrijver van het saaie en veel te uitgebreide orgineel van The Princess Bride. Die twee bijvoeglijke naamwoorden leken me in ieder geval wel toepasselijk (en die tussen haakjes eigenlijk ook).

De verfilming van The Princess Bride staat momenteel overigens op Netflix. Mocht je wat meer willen weten over de andere, minder vlekkerige kant van de medaille..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Off:
Zeilbrik Morgenstern in de haven van Den Helder; quote: "NH Nieuws"
Het zeilschip vaart sinds 2008 in de zomermaanden zo ongeveer continu op zee. De Morgenstern is een zeiltrainingsschip voor leerlingen van het Maritieme College van het ROC in Den Helder en voor de marine.
In ieder geval goed gekozen lijkt mij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Even over de Brabantse Pijl... ze rijden deze dus niet. De verwarring komt bij de website van de organisatie vandaan. Daar staan bij de deelnemende ploegen nog de teams van vorig jaar maar wel weer met de shirts van dit jaar. Dat maakt waarom dit zo werd overgenomen. PCS heeft ze ondertussen van de site afgehaald, maar dit is wel weer op de site van TJV blijven staan. Erg verwarrend allemaal, maar ze zullen deze koers dus niet rijden.

Yeez

Opstellingen tm TOC:

Amstel Gold Race:
Van Aert
Van Emden
Gesink
Bouwman
De Tier
Lindeman
Martens

Waalse Pijl/Luik:
Gesink
Bouwman
De Plus
De Tier
Lindeman
Martens
Hofstede/Tolhoek

Romandië:
Roglic
Kruijswijk
Powless
Vingegaard
Hofstede
Martin
Van Emden

Giro:
Roglic
Gesink
Tolhoek
De Plus
De Tier
Bouwman
Van Emden
Martens

TOC:
Bennett
Kuss
Olivier
Hofstede
Roosen
Lindeman
Leezer

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De rentree van Roosen zal daar alleen nog ergens tussendoor fietsen lijkt me. Ik verwacht hem sowieso in de Amstel in plaats van Van Emden.

Witte Trui

Mag ik zeggen dat ik de opstelling voor AGR toch sterker vind dan ik in eerste instantie had verwacht? Daar kunnen ze toch aardig voor de dag komen als collectief, maar voor een ereplaats bij traditioneel koersverloop komt wellicht alleen van Aert in aanmerking (Bouwman nog niet ver genoeg).

Luik heeft kortweg gewoon een sterke ploeg met de Tier, de Plus, Gesink en Tolhoek die ver moeten kunnen komen. Wellicht dat de Plus of Tolhoek zelfs mee kan doen in de finale.

Yeez

'@morgenstern roosen in de amstel zou kunnen. Rijdt echter ook toc, dus ergens anders zie ik hem niet

kelderfan

@jessevdalen
Ik mis Eschborn bij je opstellingen?
@rahimns
Of hoort die koers ook bij de miscommunicatie?

S. Morgenstern

Waarom niet? In plaats van Lindeman de plek van Roglic invullen in Luik zou ook goed kunnen. Daarnaast zou invallen in Romandië ook altijd nog een optie kunnen zijn.

Frankfurt is nooit sprake van geweest, zoals ook de Brabantse Pijl nooit op het programma van renners voorbij is gekomen.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Waarom dan BJ Lindeman wegdoen ipv Roglic? Lindeman is tot nu toe aan een heel sterk jaar bezig en kan deze koersen aan, hij werd in 2017 nog vijfde in de Brabantse Pijl.

TLJCAMPS

En waarom start Laurens de Plus niet in de Amstel?

S. Morgenstern

Lindeman heeft in Luik net zo weinig of minder te zoeken dan Roosen (die vorig jaar in Canada meer indruk maakte dan Lindeman in de Brabantse Pijl), had Luik in eerste instantie niet op zijn programma staan (zou na de Waalse Pijl klaar zijn met zijn eerste deel van het seizoen) en heeft net in Catalonië een extra koers moeten rijden, terwijl Roosen de laatste drie weken (na wat stilstand door zijn knie) nagenoeg alleen maar hard heeft kunnen trainen.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@tijmencaps met roglic en tolhoek nog op hoogte en niet zijn type race

TLJCAMPS

'@jessevdalen
Bedankt!

Yeez

'@morgenstern de plek van roglic in luik invullen? En hij rijdt al toc, dus romandie lijkt me niet. Al doet Hofstede ze wel allebei

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Lindeman heeft Luik extra erbij gekregen op zijn programma, nadat Roglic naar Romandië doorschoof. Roosen zou uitstekend in aanmerking kunnen komen voor die plek. Zoals het combineren van Romandië en Californië ook geen probleem mag zijn, zeker niet voor een renner die nog behoorlijk fris uit het voorjaar zal komen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@TijmenCamps
BJ Lindeman rijdt redelijk tot nu toe. Opvallend wel in Parijs-Nice. Roglic is toch een klasse beter te noemen.
@S. Morgenstern
Ook Frankfurt staat nog steeds op de eigen site.

1 2 ... 139 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.