Pozzovivvo 2e in oman, Gaudu 3e in uae, zakarin ook op startlijst dit seizoen nog niet overtuigend, Thomas won tdf, pogacar 6e in Baskenland en won Algarve, buchman 4e in uae en 3e in Baskenland.
T is maar net hoe je t bekijkt. Tuurlijk niet allersterkst bezette wt wedstrijd. Maar dat hier even gewonnen wordt (hoop ik wel) is niet zeker. Roglic geen prioriteit en voor kruijswijk is winnen sowieso moeilijk.
En we zijn natuurlijk verwend met overwinningen Roglic.....
Maar laten we het beste hopen, gun kruijswijk zeker eens mooie overwinning.
Ik denk dat Kruijswijk zich gaat mengen om de eindzege in de Romandie. Buchmann, Woods, Zakarin en Thomas zijn niet de sterkste tegenstand van dit moment. Roglic zal zich wel richten op de Giro en zijn benen willen testen.
Ik ben benieuwd hoe Vingegaard zich verder gaat ontwikkelen. En met Hofstede, Powless, Martin en Van Emden heeft hij een prima ondersteuning voor de job. Go, go Stevie.
Ik lees bij Wellens, dat zij juist de werkwijze van TJV willen nadoen en Campenaerts geeft ook alle info door.
En dan bedoel ik de hoogtestages/liever & beter trainen, dan zware wedstrijden zoals de Pays Vasco. Hij gaf aan, dat het geen probleem is om vanuit de hoogtestage aan de wedstrijd te beginnen. Misschien zijn de jongens heel scherp onder bezielende leiding van B.J. Lindeman, die 't altijd goed doet met zo'n jonge talentvolle groep.;)
Maar dat betekent wel dat Roglic & Kruijswijk zuinig moeten omgaan met hun krachten in de Romandie, want de Giro is het doel.
Ja, Floris De Tier mag 't morgen laten zien. Hij was tot nu toe altijd de beste renner voor dit soort wedstrijden.
Nu Wout Van Aert erbij is gekomen, is een ander en beter verhaal geworden. In de Strade ging 't weer redelijk na zijn malheur. Dus @rahimns mag er natuurlijk weinig van verwachten, maar ik denk dat Van Aert met De Tier en Gesink toch wel een aardig blok vormen voor dit soort wedstrijden en dan komt De Plus er nog bij. Wat kan hij in dit soort wedstrijden.
Die lage verwachting komt vooral door de ploeg zelf, de focus ligt nu eenmaal niet op deze wedstrijden, daar hebben ze heel bewust voor gekozen. Van Aert komt uit een enorme zware periode met een slopende P-R een week geleden. Gesink en de Plus komen met van hoogtestage en hun focus ligt vooral op de Giro en De Tier heeft dit jaar nog niet een niveau gehaald dat ik hem nu als top 10 kandidaat naar voren schuif. Dus nee, ik verwacht dat we hier blij mogen zijn als ze vooral iemand in de finale hebben. Een uitschieter zou fantastisch zijn maar ik zou niet teleurgesteld zijn als die er niet komt, die keuze is nu eenmaal gemaakt.
Ha, ha Lindeman werd ooit 4e. Dennis van Winden deed 't beter in het verleden. Die ook maar weer terughalen?
Want kennelijk is hier meer behoefte aan renners, die ervaringsdeskundige zijn.;)
@Random WL Dat zou zeker mooi zijn. Kijk maar naar Wout & Mathieu, die vandaag voor spektakel gaan zorgen en zorgen voor de puntjes op de i.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.