Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 153 ... 501 502
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Dat mag hij natuurlijk vinden, al is er op voorhand natuurlijk niets over te zeggen... verder denk ik dat in beide wedstrijden de kopmannen weinig te klagen hebben over de ondersteuning.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik zat trouwens even te kijken maar Romandie heeft bergop echt een waardeloze deelnemerslijst, zal het dan toch Steven Kruijswijk zijn die voor de 2e keer in zijn carriere n worldtour rit wint?

Rahim Vlasblom
admin

Ja veel kopmannen rijden of de heuvelklassiekers, Tour of the Alps of Romandie en dan kan het wel eens tegenvallen. Nu moet Movistar zijn team nog bekendmaken, maar het ziet er naar uit dat de mannen van TJV wel eens de grote favorieten daar zijn.

tdola

Zie op pcs op (voorlopige) startlijst romandie pogacar, pozzovivo, buchmann, gaudu en Thomas onder andere staan.
Daar win je niet zo maar van lijkt me

Rahim Vlasblom
admin

'@tdola Van Thomas is het nog maar de vraag of die daar al in topvorm aan de start staat en natuurlijk zijn die andere jongens goede renners maar het zijn niet de Bernallen en Yates broertjes van deze wereld.

Rawolf

Als Pogacar en Buchmann de beste concurrenten zijn dan vind ik de startlijst vrij beroerd voor een WT- wedstrijd. De top 3 vorig jaar was Roglic voor een goede Bernal en Porte.

De namen die jij noemt: Buchmann 8e vorig jaar, Gaude 20ste, thomas 33ste

Laatst gewijzigd
tdola

Pozzovivvo 2e in oman, Gaudu 3e in uae, zakarin ook op startlijst dit seizoen nog niet overtuigend, Thomas won tdf, pogacar 6e in Baskenland en won Algarve, buchman 4e in uae en 3e in Baskenland.

T is maar net hoe je t bekijkt. Tuurlijk niet allersterkst bezette wt wedstrijd. Maar dat hier even gewonnen wordt (hoop ik wel) is niet zeker. Roglic geen prioriteit en voor kruijswijk is winnen sowieso moeilijk.
En we zijn natuurlijk verwend met overwinningen Roglic.....

Maar laten we het beste hopen, gun kruijswijk zeker eens mooie overwinning.

kelderfan

Ik denk dat Kruijswijk zich gaat mengen om de eindzege in de Romandie. Buchmann, Woods, Zakarin en Thomas zijn niet de sterkste tegenstand van dit moment. Roglic zal zich wel richten op de Giro en zijn benen willen testen.
Ik ben benieuwd hoe Vingegaard zich verder gaat ontwikkelen. En met Hofstede, Powless, Martin en Van Emden heeft hij een prima ondersteuning voor de job. Go, go Stevie.

kelderfan

De AGR zal zondag een spektakel worden. Hoe gaat TJV het uitzonderlijke talent Mathieu van der Poel bestrijden. Ik denk dat Wout Van Aert {in goede doen} met het wonderkind zal strijden om de zege.

Rawolf

Onderschat 'n Lindeman in vorm niet ;p

kelderfan

Lindeman is ook een echte darkhorse; die krijgt alle ruimte. Een lange solo wordt dat.:)

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Ik verwacht niet veel van de ploeg in deze klassiekers... komen net terug van stage en ik denk dat Van Aert vorige week iets te veel heeft gegeven.

kelderfan

Ik lees bij Wellens, dat zij juist de werkwijze van TJV willen nadoen en Campenaerts geeft ook alle info door.
En dan bedoel ik de hoogtestages/liever & beter trainen, dan zware wedstrijden zoals de Pays Vasco. Hij gaf aan, dat het geen probleem is om vanuit de hoogtestage aan de wedstrijd te beginnen. Misschien zijn de jongens heel scherp onder bezielende leiding van B.J. Lindeman, die 't altijd goed doet met zo'n jonge talentvolle groep.;)
Maar dat betekent wel dat Roglic & Kruijswijk zuinig moeten omgaan met hun krachten in de Romandie, want de Giro is het doel.

S. Morgenstern

Zo'n jonge talentvolle groep?

Wellens zal zijn hoogtestage overigens hebben afgestemd op de klassiekers, waar de renners van Jumbo een hoogtestage hebben afgewerkt richting de Giro. Tamelijk cruciaal verschil..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jong en talentvol zijn Van Aert, Bouman en De Tier toch nog wel te noemen. Maar je hebt wel gelijk, dat de voorbereiding op de Giro of de klassiekers een cruciaal verschil inhouden. Maar het ging ook om de voorbereiding zelf. De werkwijze wordt overgenomen.

S. Morgenstern

Van Aert wel, de andere twee zou ik niet zo noemen.

Het is een werkwijze die al jaren is ingeburgerd in het peloton.

Laatst gewijzigd
Rawolf

De Tier is al wat ouder dan je denk waarschijnlijk

kelderfan

Ja, Floris De Tier mag 't morgen laten zien. Hij was tot nu toe altijd de beste renner voor dit soort wedstrijden.
Nu Wout Van Aert erbij is gekomen, is een ander en beter verhaal geworden. In de Strade ging 't weer redelijk na zijn malheur. Dus @rahimns mag er natuurlijk weinig van verwachten, maar ik denk dat Van Aert met De Tier en Gesink toch wel een aardig blok vormen voor dit soort wedstrijden en dan komt De Plus er nog bij. Wat kan hij in dit soort wedstrijden.

Rahim Vlasblom
admin

Die lage verwachting komt vooral door de ploeg zelf, de focus ligt nu eenmaal niet op deze wedstrijden, daar hebben ze heel bewust voor gekozen. Van Aert komt uit een enorme zware periode met een slopende P-R een week geleden. Gesink en de Plus komen met van hoogtestage en hun focus ligt vooral op de Giro en De Tier heeft dit jaar nog niet een niveau gehaald dat ik hem nu als top 10 kandidaat naar voren schuif. Dus nee, ik verwacht dat we hier blij mogen zijn als ze vooral iemand in de finale hebben. Een uitschieter zou fantastisch zijn maar ik zou niet teleurgesteld zijn als die er niet komt, die keuze is nu eenmaal gemaakt.

kelderfan

Tobias Foss wordt 3e. in de LBLu23. Misschien direct een nieuwe man voor 't stiefkindje de heuvelklassiekers.

Rahim Vlasblom
admin

Bert-Jan Lindeman werd er ooit 4e .... opgelost dus.

appiett

Ze kunnen het kopmanschap ook delen ...;-)

Rawolf

Stel je voor, een soort van Quick - Step light misschien?

kelderfan

Ha, ha Lindeman werd ooit 4e. Dennis van Winden deed 't beter in het verleden. Die ook maar weer terughalen?
Want kennelijk is hier meer behoefte aan renners, die ervaringsdeskundige zijn.;)
@Random WL Dat zou zeker mooi zijn. Kijk maar naar Wout & Mathieu, die vandaag voor spektakel gaan zorgen en zorgen voor de puntjes op de i.

S. Morgenstern

Het laat uitstekend zien dat zo'n uitslag geen aanleiding is om te denken dat een eventueel aantrekken van Foss zou betekenen dat ze daarmee een renner halen voor de drie koersen van deze week.

1 2 ... 153 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.