Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 167 ... 501 502
aru123

Goh wat ik na de blessure van gesink al zei: foss vervroegd halen.

Corné 't Glansarm

Je zult dan Foss wel een mooi en aansprekend programma moeten bieden, want om een uitdagend U23 seizoen te verruilen voor het fungeren als pelotonvulling levert misschien de volgende aankoop met later opspelende motivatieproblemen op.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voorlopig zijn er geen plannen om Olivier dit jaar nog te vervangen. Bron: Ard Bierens

Laatst gewijzigd
kelderfan

Goh, die Ard Bierens toch. Gesink uit; Daan Olivier shit stopt en De Tier is ook nog niet de oude en er gaat geen lichtje branden.

S. Morgenstern

Wellicht hebben ze een beter overzicht dan ons..

Daarnaast zou iemand die dit seizoen zijn geliefde jonge klimmers naar zijn smaak (!) te weinig koersen ziet rijden, in moeten kunnen zien dat ze enigszins ruim in de renners zaten voor de koersen die ze rijden. Behalve natuurlijk wanneer de wens (!) om meer jonge klimmers altijd de boventoon voert bij het vormen van een mening over dit soort dingen...

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan volgens mij was er eerder op de dag toch het bericht dat De Tier de ToC gaat rijden toch. Daarnaast was bv Van Aert al boven formatie. Volgens de ploeg is er op dit moment geen probleem.

kelderfan

Ja, dat klopt en hopelijk gaat Floris De Tier 't goed doen, want Bennett zal toch ook wel steun mogen krijgen nu hij 't zonder Sepp Kuss moet stellen voor de ToC.
Was Van Aert boven formatie? Hopelijk halen zij meer mannen boven formatie, want Wout Van Aert is toch inmiddels een van de smaakmakers voor TJV.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan Natuurlijk was die boven formatie... hij had toch nog een contract bij zijn vorige ploeg, je hebt de situatie rondom toch wel gevolgd afgelopen winter. Verder zal Bennett gewoon 6 man meekrijgen, ik ga ervan uit dat Kuss gewoon vervangen wordt... maar dat is denk ik niet wat je bedoelt.

Romāns Vainšteins

Zouden ze al gespeeld hebben met de geachte om Foss (eerder) te halen ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Totaal niet... en ik denk dat die gedachte alleen maar hier speelt.

Blaudzun

Ze moeten Asselman proberen tussentijds te halen. Wat een power, meeste kopwerk en dan zo sprinten....! Was erg onder de indruk.

Jotto-Lumbo

Bennett met de Tier, Powless, Hofstede, Wynants, Lindeman, van Poppel o.i.d. is een prima selectie voor Californië toch? Kunnen van der Hoorn, Eenkhoorn, Martin, Roosen, Teunissen en Jansen met Groenewegen op pad.

Kan je eventueel nog Vingegaard het vuile werk voor Groenewegen laten opknappen en een lead out voor van Poppel naar Amerika sturen.. Roosen of Eenkhoorn.

kelderfan

'@rahimns
Quote:"Natuurlijk was die boven formatie… hij had toch nog een contract bij zijn vorige ploeg, je hebt de situatie rondom toch wel gevolgd afgelopen winter."
Sorry maar nog een keer. Hoe kan Wout Van Aert nou boven formatie zijn. Je kwam zelf met het bericht dat Clement had bijgetekend, maar dat er nog een medische keuring aan vastzat. Clement is helaas ook afgevallen door malheur en toen kwam Wout toch.
@Jotto-Lumbo
Ergens las ik dat Timo Roosen zou meegaan naar de ToC. Bennett met De Tier, Hofstede, Powless, Lindeman, Roosen en Danny van Poppel lijken mij zeker een goed blok.

klassementsrenner

'@Kelderfan Het lijkt mij heel logisch dat van Aert een beter contract heeft dan Clement had. Dus dat zou een verklaring kunnen zijn. Maar dat weet rahimns beter dan ik.

Rawolf

'@klassementsrwnner het gaat niet om het budget maar om het renners aantal als ik het wel correct begrijp :p

kelderfan

'@klassementsrenner
Dat zal zeker zo zijn, maar het gaat niet over 't budget maar over de formatie en die was met Clement erbij 27 en in plaats van Clement is nu Van Aert gekomen; derhalve blijft 't plaatje van de formatie 27 renners. Het hadden er zelfs 28 geweest als Clement wel mee was gegaan naar de formatie 2019.
Nu Olivier helaas moet afhaken gaat TJV verder met 26 renners volgens bron: Ard Bierens.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vorig jaar had de ploeg ook 26 renners... in dat opzicht is er nu dus niet zoveel veranderd. Hoe de ploeg samengesteld is na het wegvallen van Clement en of daar al een vervanger voor was gekomen weet ik niet. Maar het was wel duidelijk dat als Van Aert niet was weggegaan bij zijn vorige ploeg er niet voor hem een andere renner was gekomen. Er wordt in ieder geval aangegeven dat ze het redden met de mensen die ze nu hebben.

S. Morgenstern

Volgens mij rijden ze een vergelijkbaar programma met vorig jaar, met alles bij elkaar waarschijnlijk iets minder koersdagen. Het lijkt me dan ook uitstekend te begrijpen dat ze denken dat ze genoeg hebben aan een even grote selectie als vorig jaar. Weinig aanleiding om daar verbaasd of zelfs verontwaardigd over te zijn.

Tijd dus voor een ander onderwerp..

Niklas

'Ze moeten Asselman proberen tussentijds te halen.'

@Blaudzun, gelukkig weten ze bij TJV wel dat je een renner minstens een heel seizoen moet volgen om te weten wat hij waard is. Prachtige overwinning van Asselman, maar een zwaluw maakt nog geen zomer!

Poeksel

Gebruiken de renners van TJV ketonen?

https://sporza.be/nl/2019/03/27/ketonen/

kelderfan

'@rahimns
Team Sunweb heeft ook 26 renners en ongeveer 't zelfde programma. {heeft dhr Zeeman met z'n collega's gesproken}; maar die doen 't bijzonder "goed" en 't lijkt mij niet dat je dat moet kopiëren. Ik hoop omdat Nederlandse renners zijn, dat Kelderman en Sam Oomen zo snel mogelijk de stap naar TJV zouden moeten maken.
@S. Morgenstern
Wie is er boos dan. Het is echt heel vervelend en jammer voor Daan Olivier en ook voor TJV, dat die zware valpartij in Boulder er voor heeft gezorgd, dat Daan Olivier definitief moet stoppen.

S. Morgenstern

Ik gebruik volgens mij twee andere woorden..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Deceuninck - Quick Step heeft zelfs een renner minder... moeten ze dat dan misschien gaan kopiëren. Naar andere ploegen kijken is totaal onzinnig, andere samenstelling, type renners, kwaliteit en meer van dat soort zaken maken dat je ploegen niet met elkaar kan vergelijken. Als de ploeg denkt dat ze het niet redden met 26 zullen ze echt wel gaan shoppen. Laten we ons weer richten op andere zaken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Poeksel
De renners van de concurrentie in ieder geval wel. Deceuninck - Quick Step doet 't bijzonder goed en Correndon zal 't ook wel kennen.

Poeksel

Het artikel suggereert dat diverse ploegen het gebruiken, maar het zou logischer zijn als iedereen het gebruikt. Het lijkt dat je in het nadeel bent als je geen ketonen gebruikt.

1 2 ... 167 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.