Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 168 ... 501 502
S. Morgenstern

Volgens mij was het ontzettend duur, waardoor in het verleden enkel Team Sky er mee bezig was. Ik denk dat ze het bij Jumbo hooguit voor enkele renners beschikbaar zullen hebben.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het is inderdaad duur:

"Intussen kan iedereen ketonen kopen op het internet. Voor 3 flesjes van het pure product HVMN betaal je 99 dollar. Voor een kuur van enkele weken loopt het kostenplaatje flink op, tot in de duizenden euro's. Peter Hespel vermoedt dat de prijs op termijn kan dalen naar 10 dollar per flesje."

Dat al Sky/Ineos makkelijker op kunnen brengen dan Jumbo inderdaad.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Danny van Poppel gaat naar de TOC. Logische keuze en daarmee ook weer eens leuk om de sprintetappes te volgen.

Rawolf

Die gast zegt het hoort niet thuis op de dopinglijst.

vervolgens vergelijkt hij ketonen met water en hij geeft zelf al aan waarom dat onjuist is.

Water drink je en Ketonen gebruik je, snel op de dopinglijst die meuk

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hebben we hier geen ander topic voor ??

kelderfan

Quote:"Deceuninck – Quick Step heeft zelfs een renner minder". @Poeksel geeft 't antwoord. Bij minder renners moet je kennelijk naar andere middelen/manieren kijken. Dus inderdaad niet te vergelijken.

kelderfan

Maar een goede zaak dat Danny van Poppel mee gaat naar de ToC. Pascal Eenkhoorn en Neilson Powless lijken mij ook wel kandidaat voor een plek.

S. Morgenstern

Net als Van der Hoorn en Wynants. Genoeg mogelijkheden dus nog om die laatste plek mee in te vullen..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zag wel een verwijzing op Twitter voorbijkomen van 1 van de subsponsoren van de ploeg naar Powless en de TOC, maar hoe serieus die genomen moet worden weet ik niet.

Edit: https://twitter.com/pioneercyclo/status/1123977234606374912?s=19

Van Pioneer dus

Laatst gewijzigd
Yeez

Bennett
Powless
De Tier
Hofstede
Van Popppel
Roosen
Lindeman

Dat zal het wel worden. Voor van poppel en powless een extra koersen voordat ze noorwegen en de dauphine rijden. Ook niet ideaal, maar goed te doen lijkt me

kelderfan

'@S.Morgenstern
Je blijf 't proberen, maar Pioneer lijkt mij een betere bron. Dus 't lijstje van @jessevdalen lijkt mij wel wat.
Ik blijf 't vreemd vinden dat Taco op 't lijstje van de Vuelta staat. Die moet nog steeds zijn weg vinden.

S. Morgenstern

Ik geef aan dat er genoeg opties zijn voor die laatste plek. Wat blijf ik volgens jouw dan proberen?

Ik blijf ’t vreemd vinden dat Taco op ’t lijstje van de Vuelta staat. Die moet nog steeds zijn weg vinden.

Zullen we afspreken dat we dat allemaal onthouden? Dan hoef je het niet iedere week (zonder aanleiding) te vermelden..

Laatst gewijzigd
Silent Hill

'@random: eet jij energierepen, of gebruik jij energierepen ?

robertowilco

Ben bang dat Kruijswijk vandaag tijd gaat verliezen bij deze explosieve aankomst

Rawolf

'@Silent Hill, beide niet.

Rawolf

Kruijswijk kon eergisteren maar net aanhaken, niet in vorm blijkbaar. Hopelijk is hij wat verbetert want anders word zelfs top 10 lastig

Wielerfan1987

Ketonen zijn de middelen (buiten het pufje uiteraard) Waarmee Sky/Froome de Giro vorig jaar uit de handen van Dumoulin heeft weggegrist.

Als dat spul straks goedkoop genoeg wordt (en legaal blijft) dat bijna alle ploegen het kunnen gaan gebruiken denk ik dat we zullen gaan zien dat Sky en met name haar kopmannen opeens heel wat minder oppermachtig zijn.

Maar terug on topic, als het al bij TJV gebruikt zou worden, dan toch hoogstens voor de absolute kopmannen zou je denken, juist gezien de niet geringe kosten, al is het vandaag de dag al goedkoper als toen de naam Ketonen voor het eerst tijdens de Tour aan het grote publiek geopenbaart werd.

kelderfan

"Ik geef aan dat er genoeg opties zijn voor die laatste plek. Wat blijf ik volgens jouw dan proberen?"
In zo'n koers als de ToC heb je toch weinig aan renners als van der Hoorn. Taco is een ras aanvaller voor 't Vlaamse werk; dus die moet je ook daar inzetten, want anders had die jongen beter bij Roompot kunnen blijven.

Yeez

'@random onzin hij is gewoon net als het hele seizoen al goed. Die explosieve dingen zijn gewoon niet zijn ding

S. Morgenstern

Van der Hoorn lijkt me voor Bennett en Van Poppel een prima knecht. Zoals hij het eerder ook was voor Groenewegen en Van Aert. Beetje zoals Tjallingii, een renner met vergelijkbare kwaliteiten, ook breed werd ingezet als knecht.

Eenkhoorn en Wynants zouden heel goed hetzelfde kunnen doen, Powless zou een wat andere rol hebben. Het zijn echter allemaal goede opties om die opengevallen plek in te vullen. Ik lees weinig argumenten om iets tegen die opvatting te hebben.

Ik zou verder niet weten waarom je een renner met groeipotentie naar een WT-ploeg zou halen, om hem vervolgens enkel op te stellen in kleine 'vlaamse' koersen. Het voordeel van een WT-ploeg is juist dat je hem voor zijn ontwikkeling zwaardere koersen kunt laten rijden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Voor alsnog zie ik geen Tjallingii in Taco van der Hoorn. Zijn kwaliteit is juist het aanvallen in de finale en dan voorlopig alleen in Vlaamse koersen. Ik heb trouwens nog geen race gezien, waarin hij goed bezig was. In Roubaix was 't pech maar dat hoort bij die koers. Dus die zie ik goed zijn in de koersen van Noorwegen en Denemarken.

S. Morgenstern

Groenewegen en Van Aert hebben die koersen wel meegemaakt. Merkwaardig om het feit dat je zelf koersen als Omloop, Sanremo en De Panne niet hebt gezien tegen Van der Hoorn te gebruiken.

Een argument om hem een programma te geven met enkel kleine koersen, heb ik verder nog steeds niet voorbij zien komen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik vind vanderHoorn ook nog niet overtuigend dit seizoen, tuurlijk hij heeft wat werk gedaan maar zo'n beetje elke prof had dat kunnen doen.

Misschien is het najaar meer zijn ding zoals hij vorig seizoen liet zien. Hopelijk rijd hij weer de BinckBank tour

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Is het zo vreemd, gezien zijn seizoen vorig jaar met nog geen 20 koersdagen. Nu opeens een zwaar voorjaar en als je dat dan in perspectief bekijkt. Heeft bijna alle klassiekers uitgereden voor een groot deel in dienst van. Ik ben zeker niet ontevreden over zijn prestaties, mag dit jaar mij zeker nog wel verrassen maar hij heeft nog de tijd om meer stappen te maken. Ik vraag me af of (en ik betrap me hier zelf ook op) we soms gewoon nog niet teveel verwachten van jongens van halverwege de 20 op dit niveau. Ik denk dat dit voorjaar een goede Roosen een groot gemis was, maar er is toch genoeg om door op te bouwen.

S. Morgenstern

Niet iedere doorsnee profrenner is in staat om zijn kopmannen naar de kop van de koers te rijden richting het eerste serieuze sleutelmoment in het openingsweekend, rijdt de renner voor wie hij lijfwacht speelt na de Cipressa nog terug naar het peloton, forceert de eerste waaier in Wevelgem of is in staat om in volle finale de kansen van zijn kopman te redden in De Panne.

Meer verwachten of hopen kan natuurlijk altijd, maar Van der Hoorn was het afgelopen voorjaar gewoon een bovengemiddeld goede knecht.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 168 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.