Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 17 ... 501 502
Romāns Vainšteins

Jumbo-Visma klint trouwens wel als een tent waar je heeele grote haringen kan halen trouwens.

Foeiliilek naampje.

simplex

Juist RV, het gaat in dit geval om heeele grote noorse haringen voor de laagste prijsgarantie ;)
What's in a name?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Programma Grondahl-Jansen

06.-10.02: Volta a Valenciana
20.-24.02: Volta ao Algarve
03.03: Kuurne-Brussel-Kuurne
10.-17.03: Paris-Nice
29.03: E3 BinckBank Classic
31.03: Gent-Wevelgem
03.04: Dwars Door Vlaanderen
07.04: Ronde Van Vlaanderen
14.04: Paris-Roubaix
14.-19.05: 4 Jours de Dunkerque
24.-26.05: Hammer Stavanger
19.-23.06: Zlm Tour
06.-28.07: Tour de France
15.-18.08: Arctic Race of Norway
21.-25.08: Danmark rundt
01.09: Bretagne Classic
13.09: GP de Québec
15.09: GP de Montréal
+ diverse Belgische eendagsritten in september

Laatst gewijzigd
aru123

Dan blijft Jansen dus gewoon in het treintje van groenwegen i.t.t. wat anderen hier beweerden

Sandy Casar

'@Rahimns

Heb je een bron waar dit staat of heb je het uit eerste hand?

Naam van het topic moet overigens gewijzigd worden

tendam

Heerlijk Hollands dat er nu gezeurd wordt over hoe Jumbo-Visma klinkt :) Hallo, ze heetten LottoNL-Jumbo, over lelijke namen gesproken!?

Op z'n Noors is Visma trouwens Wisma, dat loopt alweer wat lekkerder.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Casar komt uit een interview met procycling.no[/url]

kelderfan

'@rahimns
Bedankt voor de link; Team Jumbo-Wisma {zie @tendam} wordt versterkt, lees ik net.
Wel in 't management. Ik dacht echt dat Merijn Zeeman een stap omhoog zou maken.
N.B.
In de link staat:" Currently, Amund Grøndahl Jansen only the Norwegian in the team as soon as have the name Jumbo, Visma. Even if the Norwegian IT-company does not have added some guidance with their investment in the team, so will not be surprised if he Jansen soon will be joined by a compatriot."
Dus toch even afwachten wat er op de 21e. wordt gemeld.;)

Laatst gewijzigd
Sandy Casar

'@Rahimns Thanks

jerteg

Kruijswijk zal in de Tour de France ondersteuning krijgen van George Bennett, Robert Gesink en Tony Martin. Dylan Groenewegen zal ook 3 man meekrijgen.

kelderfan

'@jerteg
Bron aub

Sandy Casar

Logische conclusie lijkt me dan Roglic naar de Giro

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dus Roglic waarschijnlijk naar de Giro...

kelderfan

Dat kan bijna niet anders. Het is wel apart, dat 't team niet voor 't klassement wil gaan met hun beste renner.
Maar blijkbaar gaat Tolhoek dan ook naar de Giro?

Poeksel

Mogelijk had Roglic zelf een voorkeur voor de Giro, ook vanwege het parcours. Mogelijk speelt ook mee dat Roglic als Sloveen iets minder publiciteit zal scoren in de Nederlandse pers dan Kruijswijk. Al ging het dit jaar met drie kopmannen best goed.

jvh93

De selecties voor zowel de Giro als de Tour kan je nu al enigszins uittekenen natuurlijk:

Giro: Roglic, Kuss, Tolhoek, de Plus, Van Poppel, van Emden + 2 renners (1 voor sprinttrein v Poppel gok ik en 1 klimmer/heuvelrenner of type Lindeman/de Tier)

Tour: Kruijswijk, Bennett, Gesink, Groenewegen, Martin, Roosen, Grondahl Jansen (of Teunissen/Martens) en dan nog Roglic of Tolhoek

Wel mooi dat ze in beide rondes een prima selectie op kunnen stellen om mee te kunnen doen voor zowel podium als etappes

Edit: ik ga er trouwens ook vanuit dat Powless zijn eerste grote ronde komend seizoen gaat rijden (denk Vuelta).

Laatst gewijzigd
tdola

'@jvh
Zoiets zal het zijn ja lijkt t. Je vergeet Bouwman lijkt me als klimmende renner.
Dus Giro: Roglic,3 of 4 vd volgende 5: Kuss, Tolhoek, de Plus, Bouwman, Gesink + zn nog 1 klimmende knecht
(lindeman/de/tier/hofstede)
Van Poppel, van Emden en sprintaantrekker (Leezer/Teunissen oid?).

Tour: Kruijswijk, Bennett, Gesink en 1 vd 4 afvallers van bovenstaande (of Roglic)
Groenewegen, Roosen, Jansen en Martin

Vuelta: Kruijswijk met Roglic lijkt me mooi. EN 6 anderen (vd Hoorn, van Aert, de tier, Eenkhoorn, Hofstede, Lindeman, Martens, van Poppel, Teunissen, Olivier, Powless).

kelderfan

Dan doe ik ook maar een gooi.
Giro: Roglic, Tolhoek, Kuss, Olivier, De Plus, Hofstede, Lindeman en Van Emden; Roglic de Giro, omdat de Giro vlak bij zijn thuisland komt. Toch jammer dat hij niet voor de TdF.
TdF: Kruijswijk, Bennett, Gesink, Bouwman, Groenewegen, Martin, Jansen en Roosen.
Vuelta: Kruijswijk, Bennett, Gesink, De Tier, Powless, Van Poppel, Teunissen en Van Emden/Martens.

Rawolf

Tour:

George Bennett
Robert Gesink
Dylan Groenewegen(C)
Steven Kruijswijk(C)
Tony Martin
Amund Grondalh Jansen
Timo Roosen

7 namen zijn nu eigenlijk al bekend dus als er niks geks gebeurd. Je hebt eigenlijk al 3 man mee voor t vlakke werk dus ik verwacht n extra klimtype. Ik verwacht dat Tolhoek een soort van vrije rol krijgt in de giro onder Roglic. Dus die valt af. Ik denk aan Bouwman/Hofstede voor het laatste plekje.

Giro

Roglic
van Poppel
Teunissen
van Emden
Tolhoek
Eenkhoorn
Kuss
de Plus

ChefSpijker

Hofstede is toch een enorme prutser. Daar ga je geen Tourstekkie voor opofferen.

Poeksel

Wat heeft ie je misdaan?

S. Morgenstern

Hofstede is geen prutser, maar wel duidelijk veel te licht voor een selectie voor de Tour de France. Ik vind eigenlijk dat hetzelfde geldt voor Bouwman (zou dan nog eerder voor De Plus kiezen).

Roglic is met afstand de beste renner voor die laatste plek en zou mijn keuze zijn.

kelderfan

Ja, maar de combi Giro/TdF lijkt mij voor Roglic helemaal te zwaar. Kruijswijk had gekund.
Die laatste plaats voor Tolhoek of voor een meer dienende renner De Tier/Bouwman, die echt niet te licht zijn voor dat werk.
Hofstede kan 't in principe wel, maar zal zich nu toch moeten laten zien. Ik denk opbouwen via korte rondes.

S. Morgenstern

Roglic heeft meer dan genoeg klasse om er in de Tour de France te staan met een niveau waar alternatieven als De Plus en Bouwman echt niet aan gaan tippen. Tolhoek is sowieso geen optie (hadden ze dan ook wel genoemd als klimknecht), omdat er voor Roglic anders niemand over blijft van wie je drie weken dat klimniveau kan verwachten. De Tier is net als Hofstede geen serieuze optie; ze hebben genoeg renners die een stuk beter zijn.

Romāns Vainšteins

De naam is Visma, Krelis Visma.

AKA de Noord Nederlandse James Bond

man man man

1 2 ... 17 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.