Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 176 ... 501 502
Yeez

Alle renners hebben maar contracten tm 2019. Ook renners als David Dekker, Marijn vd Berg en Molenaar

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Quote van Tolhoek over Primoz:
[Quote]Hij heeft maar 1 doel en dat is de Giro winnen. Daar staat hij mee op en gaat hij mee naar bed. Ik was met Primoz op hoogtestage in de Sierra Nevada en hij is een echte inspirator. De complete Giro ploeg was mee. Allemaal hebben we het gevoel dat we daar beter van worden en iedereen wil het meemaken[/quote]

horsm

Leuk citaat van Tolhoek. Waar komt dat uit?

Yeez

Nieuwe podcast op de site van TJV over Roglic en de giro. Schijnt een heel schrift te hebben over de giro. Alle etappes van A tm Z schijnt uitgekiend te zijn. Bizar om te horen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@horsm interview in het AD met Tolhoek

horsm

Thanks

kelderfan

Als ik Stef Clement hoor praten, dan zie ik hem 't liefst gisteren als teamleider bij TJV. Met zoveel kennis juist over tijdritten is hij van toegevoegde waarde.

Yeez

Daar hebben ze heijboer al voor. En Clement lijkt mij qua koersinzicht niet de slimste

kelderfan

'@Jessevdalen
Mathieu Heijboer is geen teamleider. Stef Clement was de meest informatieve in deze aflevering van de podcast.

horsm

Ben benieuwd of Tolhoek en Kuss hun niveaus n vorigjaar gaan halen.

Rawolf

Iedereen is daar benieuwd naar :p, we gaan het mogelijk de 2e etappe al weten. die is zeer listig

Yeez

'@random die is totaal niet relevant voor hen. Dit zijn jongwns voor het hooggebergte, niet voor explosieve pukkeltjes.

kelderfan

'@Random
Stage 4 lijkt mij meer om bij de les te zijn. Ik ben ook zeer benieuwd hoe Tolhoek, De Plus en Kuss het gaan doen.;)

Yeez

Ze hebben al gezegd dat ze zich rustig willen houden tm de 3e week

TLJCAMPS

Hallo allemaal, Antwan Tolhoek heeft me net geappt, hij heeft de vragen beantwoord voor jullie. Ik zal de vragen nog even herhalen voor sommigen die de vragen gemist hebben. Hier komen ze dan:

Vraag van Random Wielerliefhebber: Wat worden uw persoonlijke doelen dit jaar?
Antwoord van Antwan: DE RONDE VAN ZWITSERLAND EN DE RONDE VAN POLEN.

Vraag van Random Wielerliefhebber: Wie is uw favoriete renner buiten de ploeg?
Antwoord van Antwan: ALEJANDRO VALVERDE

Vraag van Random Wielerliefhebber: Is er een bepaald land waar u het liefste koerst?
Antwoord van Antwan: JAPAN.

Vraag van Random Wielerliefhebber: Is het een optie dat u ook naar de Tour de France gaat?
Antwoord van Antwan: EEN OPTIE IS ER ALTIJD, ALLEEN MET DE GIRO D'ITALIA IN DE BENEN IS DIE KANS KLEIN.

Vraag van Kelderfan: Vindt u uw huidige programma uitdagend?
Antwoord van Antwan: JA, ER ZITTEN ZOWEL KOERSEN IN WAARIN IK MEZELF KAN METEN MET DE WERELD TOP ALS KOERSEN WAAR IK IN DIENST RIJ.

Vraag van Kelderfan: Krijgt u ook dit jaar het kopmanschap in verschillende koersen?
Antwoord van Antwan: ZEKER, IN DE RONDE VAN POLEN ZAL IK ZEKER EEN VAN DE BESCHERMDE RENNERS ZIJN, OOK IN DE RONDE VAN ZWITSERLAND ZAL IK DAT ZIJN.

Vraag van Kelderfan: Wat is de reden dat u San Sebastian niet rijdt? (Dit staat niet uw huidige programma)
Antwoord van Antwan: KEUZES QUA SAMENSTELLING VAN DE PLOEG. JE KUNT EEN WEDSTRIJD MOEILIJK MET 4 KOPMANNEN STARTEN EN DAAR ZAL DE PLOEG DAN KEUZES IN MOETEN MAKEN.

Vraag van Kelderfan: Volgens uw programma rijdt u aan het einde van het seizoen niet Japan maar China en Hongkong. Ik dacht dat u Japan Cup nog eens winnend wilde afsluiten?
Antwoord van Antwan: JA DAT KLOPT ZEKER, MET EEN 4E EN 2E PLAATS ZAL IK DAAR GRAAG NOG EENS TERUG KOMEN OM WINNEND AF TE SLUITEN. DIT SEIZOEN RIJ IK INDERDAAD HONG KONG EN CHINA DUS ZAL DAT NIET GEBEUREN.

Vraag van Tdola :Is er een vaste volgorde in de giro wie laatste een na laatste en twee na laatste man enz is voor Roglic in de komende giro in de bergetappes? Of gaat dat elke dag anders zijn?
Antwoord van Antwan: DAT ZAL AFHANGEN VAN DE RIT EN DE BEKLIMMINGEN EN NATUURLIJK OOK DE VORM VAN DE DAG VAN DE RENNERS.

Vraag van Tdola: Is het mogelijk dat we u of een van de de andere renners van Jumbo-Visma vooruit gaan zien in een etappe, om dan later evt Roglic bij te staan? Of steeds bij Roglic blijven?
Antwoord van Antwan: HAHA, DAT ZIJN DINGEN WAAR WE NOG OVER MOETEN SPREKEN UITERAARD!

Vraag van Tdola: Zal u de 1e/1,5 week in de giro voornamelijk wat bidons halen en tijdig uitbollen? Of zijn er nog andere taken voor u?
Antwoord van Antwan: DAT HANGT NATUURLIJK OOK AF VAN HET KOERSVERLOOP MAAR DAAR ZAL ONGETWIJFELD EEN GROTE ROL VOOR MIJ LIGGEN IN DE EERSTE 1,5 WEEK.

Vraag van Tdola: 3e of 4e etappe mogelijk waaier mogelijkheden, gaat Jumbo-Visma daar dealtje sluiten met 1of 2 andere ploegen om de boel op de kant te gooien (zeg sunweb en deceuninck Quick-Step bijvoorbeeld) om de concurrenten van Roglic tijd aan te smeren. Al zal u zelf daar niet de meest ideale renner voor zijn (leezer, van Emden, de plus zeker wel).
Antwoord van Antwan: ALS HET ZO MAKKELIJK ZOU ZIJN ZULLEN WE DAT ZEKER DOEN MAAR ZO WERKT HET NIET, DAT ZIJN KEUZES DIE JE OP HET MOMENT ZELF IN KOERS MOET MAKEN I.P.V. ERVOOR.

Hij hoopt jullie zo genoeg informatie te hebben gegeven en wil in de toekomst wel vaker hier en daar wat vraagjes beantwoorden!

xistnc

Super Tijmen (en Antwan), dank je wel!

Daboytommy

Erg interessant. Bedankt Tijmen!

S. Morgenstern

Sympathieke actie!

kelderfan

Bedankt @TijmenCamps en natuurlijk Antwan Tolhoek voor de beantwoording van onze vragen.
Dit lijkt mij voor herhaling vatbaar.

Yeez

Zegt zelf iets minder voor de giro te zojn dan de tour van vorig jaar, jammer!

Rawolf

Haha Japan had ik niet achter hem gezocht. Bedankt voor de moeite

kelderfan

'@jessevdalen
Hij heeft de TdF vorig jaar heel goed gereden; dus ja dan begrijp ik dat wel.

tdola

Ik lees nergens dat ie minder is, maar misschien buiten de vragen om?
Maar leuke actie, ty.

Yeez

'@tdola dat was mijn vraag op twitter, waarop hij zei iets minder te zijn

aru123

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/giro-ditalia/228378/de-plus-noemt-crash-gesink-ramp-ik-zal-nu-in-elke-bergrit-moeten-opdraven

Antwoord op vraag Tdola over vaste volgorde

1 2 ... 176 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.