Ik hoorde iets over dat Ineos belgen wil aantrekken omdat het bedrijf wat meer gaat doen? Dan is de perfectionistische en goed tijdrijdende Campenaerts wel een perfecte match.
Jumbo Visma heeft weinig bij Lotto Soudal te halen, kopmannen zijn er nu wel genoeg dus Benoot is geen optie meer tenzij er een groot salaris vrijkomt lijkt me
'@Random Wielerliefhebber
Ik heb nergens toestemming voor gegeven, maar het is dus tegenwoordig normaal dat als je bepaalde sites bezoekt dat je dan automatisch toestemming geeft voor die irritante pop ups? Ik vind dat belachelijk in ieder geval, daar moet echt iets aan gedaan worden.
@Michel de Rooy
Zoals je ziet klaag ik waar ik wil en daar kan jij niks aan veranderen. :p
@Rahimns
Powless zag er ook niet goed uit… het was een slachtveld. Ik heb de finale niet gezien, maar Bennett had een lekke band op 6 km van de aankomst. Hij is door zijn mannen teruggebracht in 't peloton. Zat hij niet bij de mannen die Bennett hebben teruggebracht. Van wat ik heb gezien was Floris De Tier in goede doen. Hij was de wel de "waterdrager van dienst, zoals ook in rit 2"
Jammer dat Timo Roosen weer 't slachtoffer is van een valpartij. Het zit niet mee. Maar Mike Teunissen lijkt mij een prima vervanger voor de TdF. Amund Jansen lijkt ook steeds sterker te worden. Dus 't zit wel goed met de ondersteuning van Dylan Groenewegen in de TdF.
Nu Timo wederom enige tijd er niet bij kan zijn, wordt 't toch wel tijd om een renner erbij te halen. En niet te geraken in 't Sunweb gedoe.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.