Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 188 ... 501 502
Yeez

'@random mee eens!

Overigens zit Gesink vandaag voor het eerst weer op de fiets! 2,5 week na zijn crash is snel. Zal nog in goede conditie zijn, aangezien hij in topvorm was voor de Giro, dus de tour lijkt me niet uitgesloten!

kelderfan

Ik lees dat Team Ineos Campenaerts wil inlijven en ook de naam van Benoot wordt al genoemd. Ik heb op mijn lijstje van te halen renners Lambrechts staan. Dan moet TJV snel zijn want Lotto BE staat kennelijk in de etalage.;)

Rawolf

Ik hoorde iets over dat Ineos belgen wil aantrekken omdat het bedrijf wat meer gaat doen? Dan is de perfectionistische en goed tijdrijdende Campenaerts wel een perfecte match.

Jumbo Visma heeft weinig bij Lotto Soudal te halen, kopmannen zijn er nu wel genoeg dus Benoot is geen optie meer tenzij er een groot salaris vrijkomt lijkt me

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Benoot en Lambrecht hadden beide al aangegeven geen reden te zien om bij Lotto-Soudal weg te gaan, ik denk dat die beide gewoon gaan blijven. Campenaerts zou wel eens de oversteek kunnen maken, al heeft die bij zijn huidige ploeg ook geen klagen.

achtpuntzes

Ik wil geen ongevraagde pop ups met jullie nieuws op mijn PC, team Jumbo-Visma!

Rawolf

'@8.6, Dat heb je waarschijnlijk zelf toegestaan bij het bezoeken van de TJV website :p

Stoempie

Ga ergens anders klagen

Yeez

Van poppel weer veel te ver en Roosen die hard viel op hopelijk niet weer zijn knie. Die ik er nog steeds slecht uit vind zien

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Powless zag er ook niet goed uit... het was een slachtveld

Yeez

Bennett die nu alleen nog maar rekening met pogacar hoeft te houden. Schachmann heeft 8 seconden op hem, maar die zie ik kraken op mt baldy. Voor bennett mooi dat moscon en van garderen er tussenuit vallen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op basis van wat zie jij Schachmann kraken... op die lange klim in de UAE tour zat hij gewoon met de beste mee, lijkt mij samen met Pogacar de grootste kandidaat voor de overwinning.

Yeez

Schachmann meer een puncher dan klimmer is. En vond ze in etappe 2 ook niet bijster sterk. Werden er allebei afgesprint door asgreen, van garderen en moscon, terwijl voor schachmann altijd snel is aan de meet

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen op die lange klim in de UAE tour hield hij toch goed stand, maar we gaan het zien vrijdag. Iedereen nu trouwens in dezelfde tijd gezet, dus TJ is nog steeds leider.

Jopster

Roossen sleutelbeen gebroken. Wat een pech heeft die de afgelopen maanden.
Teunissen gaat dus mee naar de tour als lead-out voor Groenewegen.
Tour selectie is dan wel rond lijkt mij.

Stoempie

Gesink ook op tijd fit voor de Tour?

KJP

Tsja zijn leadout tegen de grond gegaan en hij zit zelf veel te ver van achteren. Moeilijk te zeggen of ie nou echt minder sprint dan vorig jaar. Het is qua snelheid gewoon geen Jakobsen.

tdola

Belachelijke beslissing in toc allen zelfde tijd.
Weet iemand (rahimns?) Of tjv officieel protest heeft aangetekend?

Sleutelbeen breuk van Roosen wordt ook niet teruggedraaid.

achtpuntzes

'@Random Wielerliefhebber
Ik heb nergens toestemming voor gegeven, maar het is dus tegenwoordig normaal dat als je bepaalde sites bezoekt dat je dan automatisch toestemming geeft voor die irritante pop ups? Ik vind dat belachelijk in ieder geval, daar moet echt iets aan gedaan worden.

@Michel de Rooy
Zoals je ziet klaag ik waar ik wil en daar kan jij niks aan veranderen. :p

Jori

De Plus aan de antibiotica, hopen dat hij op tijd hersteld. Vanaf etappe 13 zal hij hard nodig zijn

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/giro-ditalia/229644/roglic-en-jumbo-visma-duimen-de-plus-lijkbleek-en-al-hoestend-in-giro

Yeez

Iedereen terug in dezelfde tijd gezet slaat weer helemaal nergens op. Dat is EF tegemoet komen. Verder hopen dat Roosen snel herstelt

heino

Dat zou een fikse tegenvaller zijn mocht De Plus uitvallen

Poeksel

Ik ben benieuwd of De Plus nog steeds kamergenoot is van Roglic.

kelderfan

@Rahimns
Powless zag er ook niet goed uit… het was een slachtveld. Ik heb de finale niet gezien, maar Bennett had een lekke band op 6 km van de aankomst. Hij is door zijn mannen teruggebracht in 't peloton. Zat hij niet bij de mannen die Bennett hebben teruggebracht. Van wat ik heb gezien was Floris De Tier in goede doen. Hij was de wel de "waterdrager van dienst, zoals ook in rit 2"
Jammer dat Timo Roosen weer 't slachtoffer is van een valpartij. Het zit niet mee. Maar Mike Teunissen lijkt mij een prima vervanger voor de TdF. Amund Jansen lijkt ook steeds sterker te worden. Dus 't zit wel goed met de ondersteuning van Dylan Groenewegen in de TdF.
Nu Timo wederom enige tijd er niet bij kan zijn, wordt 't toch wel tijd om een renner erbij te halen. En niet te geraken in 't Sunweb gedoe.

Jori

Verwacht van niet, die krijgen beiden even eigen kamer.
Hoewel het blijkbaar niet altijd evident is, Stybar werd ook op dezelfde kamer gelegd als de zieke Gilbert tijdens de klassiekers en weekje later was Stybar ook ziek, wie had dat nou kunnen voorzien?

Yeez

Volgens de ploeg is die alweer herstelt. Hij mag niet met de media praten ivm zijn stembanden. Gelukkig beginnen de bergen in etappe 12/13 pas.

Verder ook te hopen dat het stopt met regenen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 188 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.