Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 194 ... 501 502
S. Morgenstern

Ze zijn vandaag de belangrijkste knecht kwijtgeraakt, nadat ze in de voorbereiding ook al Gesink zagen afhaken, allicht dat ze dan het verstandig inzetten van de krachten van de knechten serieus moeten nemen..

kelderfan

'@Fanny
Quote:"Je hebt het dus duidelijk niet gezien of niet goed gezien want toen Van Emden Roglic tot onderaan de berg bracht nam Bouwman het snel over (hij sprintte snel aan de linkerkant van het peloton naar de kop van het peloton en ging voor Roglic rijden). Ik denk dat dit ook de tactiek van de ploegleiders was."
Dat ging eigenlijk niet goed. Want als 't dan over sparen gaat, dan was dat niet zo slim. Het was beter geweest als Koen {die kennelijk de taak had om Roglic in de laatste klim bij te staan} bij Roglic in 't wiel had gezeten, toen Jos Van Emden met een sterke beurt Roglic heeft afgezet aan de voet van die klim. Dus Jos van Emden deed 't perfect, maar Koen leek wel te schrikken, want hij moest een grote inspanning doen om bij Roglic te komen.
Daarom zeg ik ook, dat 't sparen voor de derde week wordt overtrokken.
Maar goed 't is gebeurd en die klimmers komen in week 2 aan de beurt om Roglic bij te staan.

kelderfan

Maar vanavond de rit naar Mt. Baldy en hopelijk gaat George Bennett ons verrassen met hulp van Neilson Powless, Floris De Tier en Lennard Hofstede.

S. Morgenstern

Bouwman is niet goed in dat positionerende gevecht, dus dan is zelf wat meer in de luwte wachten om op de klim wat op te schuiven niet noodzakelijk zwaarder, dan zich er de kilometers voor de klim al tussen te gooien zou zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het zou pas verrassend zijn als hij het vanavond deed met behulp van Gesink, Kruijswijk en Groenewegen ;)

Laatst gewijzigd
Turtlehead

Noem ajb niet de naam van Gesink op dit soort dagen vol prachtige herinneringen #alleswatmooiwasennogmooierhadmoetenworden.

kelderfan

'@rahimns
Met Gesink in ieder geval wel. Die zit voor de buis. Volgend jaar mag Dylan 't proberen in de ToC.
Lennard Hofstede heeft er zin in. Hij zit wederom in de early break.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Dat zou best eens kunnen. Daar zou hij met de ploeg aan moeten werken. Want als jij die jongens zoveel wil laten sparen, dan zijn dit soort dingen toch onnodige krachtverspillingen.;)

S. Morgenstern

Volgens mij viel de inspanning goed mee. Daarnaast zijn dit soort inspanningen ook vaak genoeg nodig wanneer je je wel in het gedrang hebt gesmeten, aangezien je als renner zonder knechten die je enkel om jou bekommeren ook dan als veertigste op kan draaien. Ik vind het dus geen belangrijk verbeterpunt voor Bouwman.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een weer uitgesproken George Bennett of de etappe van eergisteren

http://www.cyclingnews.com/news/george-bennett-tour-of-california-jury-know-they-made-the-wrong-call/

kelderfan

George Bennett wordt 3e. op Mt.Baldy. Jammer dat hij er niet meer bij kon komen.

S. Morgenstern

Bennett weer uitstekend in vorm. Buiten het Baskenland, waar hij door de kou bevangen niet uit de verf kwam, rijdt hij weer een heel goed seizoen. Perfecte knecht straks ook voor Kruijswijk in de bergritten van de Tour de France.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zeker.... daar gaat Kruijswijk veel aan hebben. Vond trouwens ook de andere jongens het prima doen in de klim... hebben Bennett goed afgezet, was niets mis mee vandaag.

S. Morgenstern

Ondersteuning was prima inderdaad. Hofstede daarnaast ook weer verrassend sterk in die kopgroep. Ik had hem bij zijn aantrekken niet op dit niveau ingeschat, maar blijkbaar valt er dit jaar veel voor hem op zijn plek.

Laatst gewijzigd
Fanny

Echt jammer dat Bennett Pogacar en Hiquita net niet kon volgen want dan had er vandaag misschien door de boni's een top 3 plaats ingezeten in het AK.
Morgen nog even alles uit de kast halen om die jonge Asgreen die nu op de 3e plaats staat op achterstand te rijden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Baskenland was dit jaar (vooral ook vanwege de omstandigheden) een negatieve uitschieter in het rondewerk voor de ploeg,... ook de TDU was niet heel goed maar verder hebben de klassementsmannen dit jaar alleen maar ruime voldoendes tot uitmuntend behaald...

Stoempie

Ik vind Bennet een heerlijk aanvallende renner, en een sympathieke vent.

Lees dat ze Powless willen verlengen maar dat dat geen abc'tje is. Zo sterk rijdt ie niet, wat een misplaatste arrogantie

Stoempie

Die Dainese zou een sprintende aanvulling zijn voor Jumbo Visma

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het zou mij niet verbazen als Powless komend jaar naar EF verkast.

Jotto-Lumbo

Lekker kort door de bocht Michiel. Met types zoals jou komen we er wel in de wereld.. Misschien vindt Powless zelf wel dat hij geen nieuw contract verdiend. Of dat hij niet alles uit zich kan halen in deze ploeg. Wellicht gedijt hij beter in een Amerikaanse ploeg.

Stoempie

Met types zoals mij? En waar belanden we dan met types zoals mij? Met een kop koffie in de zon?

Turtlehead

Pas op, je hebt t tegen de oude baas😜

Stoempie

Turtlehead? Welke naam hangt er achter die nick dan? 😀
Lekker zo'n segafredo bakkie. Hup Bauke.

kelderfan

Lennard Hofstede heeft zich weer prima getoond op weg naar die pukkel Mt. Baldy. Jammer dat hij zichzelf opblies in 't wiel van Schachmann. Met Neilson Powless komt 't wel goed. Zijn manager die vorig jaar nog de boot heeft afgehouden, heeft nu zelf kennelijk gebeld met Zeeman.
Gisteren hebben Powless en De Tier prima werk geleverd om Bennett voor de laatste klim af te zetten.
Jammer dat Danny niet in goede doen is. Er was nog een kans in de laatste rit om te sprinten.

Mr10B

Die Dainese kan inderdaad wel interessant zijn voor Jumbo. Zoals eerder in dit topic besproken is een extra rappe man bij Jumbo welkom. Hij past in de filosofie van Jumbo mbt het ontwikkelen van talent. En hij is Italiaan, en hoewel Bianchi geen Italiaan eist, zullen ze er ongetwijfeld wel blij mee zijn.

1 2 ... 194 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.