Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 195 ... 501 502
achtpuntzes

Leuk artikel over Bennett.

Die Engelstalige term 'To cock it up' is nieuw voor me, maar wat een leuke term lol!

Wielerfan1987

Ik was heel blij toen Powless (alsnog) voor dit team koos, en hoewel ik denk dat het talent er zeker wel in zit is hij tot nog toe niet de rijzende ster (of is het toch reizende in deze context?) gebleken die ik dacht en hoopte dat hij zou zijn.

Wellicht duurt het bij hem gewoon wat langer, wellicht gedijt hij gewoon beter in een Amerikaanse ploeg met veel landgenoten om zich heen waar de Amerikaanse mores heerst.

Ik ben benieuwd hoe Neilson en de situatie rond hem zich ontwikkeld.

Rawolf

Tja zoals ik het lees heeft Powless wel eigen ambities en dat is bij TJV gewoon niet zo aan de orde voorlopig met minimaal 6 renners boven hem in de rangorde voor klassementen.

S. Morgenstern

Zoals ik het lees is het volkomen onduidelijk wat precies de andere aanpak zou zijn die zijn entourage voor zou staan en weten we ook niet waarom hij vorig jaar (nog) niet wilde verlengen. We kunnen voor beide een hele waaier aan zaken bedenken, dus lijkt het me onzinnig om er slechts één van die zaken in te lezen.

kelderfan

Zoals ik denk, dat ik 't lees gaat het om de manager, die net als in 't voetbal veel in de melk te brokkelen hebben.
Ik denk dat Zeeman wel met poulain Powless tot een overeenkomst gaat komen. Nog even wachten tot de Amerikaanse kampioenschappen.
Vanavond onze tijd wordt 't spannend met Bennett om zijn doel te bereiken. Een podiumplaats zit er nog altijd in.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Ik denk dat een podiumplek voor Bennett onder normale omstandigheden uitgesloten is,
Althans, jij stelt dat hij Asgreen eraf moet zien te rijden, maar als je ziet hoe Asgreen (de verdiende nummer 2 van de ronde van Vlaanderen) deze week rijd en gister klom lijkt het mij niet dat Bennett ten opzichte van hem nog tijd zal kunnen winnen.
Het tweede deel van het parcours is in Asgreen zijn voordeel lijkt mij.

Heel misschien dat ze Higuita nog een loer kunnen draaien omdat zowel hij als zijn ploeg al behoorlijk veel lijken te hebben gegeven.

Maar anders denk ik dat we met deze vierde plaats in het eindklassement al blij mogen zijn.

Rawolf

Lol

https://twitter.com/ProCyclingStats/status/1129647080987856896?s=19

kelderfan

'@Wielerfan1987
Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar er moet toch nog geklommen worden. Ik mag blijven hopen.
Mike Teunissen doet de zegeteller nog verder stijgen. {het nieuwe Hainan}
De TdF-ploeg lijkt mij voor 't sprintersgedeelte dik in orde {jammer voor Timo Roosen} met Teunissen, Jansen, Martin en natuurlijk Groenewegen. Die 't morgen mag laten zien.

leegloper

Een groep kinderen heeft Hofstede zien pissen? Misschien vonden ze dat wel interessant. Maar ik dacht altijd dat het bij geldboetes bleef, blijkbaar ook UCI punten.

assen

Voor het eerst dat ik Jansen zoooo goed heb gezien. Eerder deze week viel het ook al op, vandaag nog meer. Als hij in het voorjaar een keer zo goed is, dan zou hij toch regelmatig top10 moeten kunnen rijden.

Wie gaat er namens TJV nu naar de Tour? Sorry, ben niet helemaal op de hoogte.
Martin, Groenewegen, Teunissen, Jansen, Kruijswijk, Roglic, ...

Hopelijk De Plus ook. En Bennett?

Rawolf

De namen die jij noemt, daarbij Bennett met zekerheid en het zal tussen Gesink en de Plus gaan mogelijk Hofstede voor het laatste plekje

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Random wielerliefhebber
Zo Hofstede maakt rasse schreden voorwaarts, als hij nu al reserve is voor de TdF-oloeg.
@assen
Die Amund Jansen kan dit werk heel goed aan. Hij won bijv. de Tour de Gironde in 2016.

Stoempie

Mag toch aannemen dat Jansen verlengd wordt!

Rawolf

Met Teunissen eindelijk de eerste overwinning van het seizoen (buiten Bowlingbal en Roglic)

Die 2 slokoppen morgen weer veruit topfavoriet.

Jansen is het hele jaar al goed toch? heeft ook een prima voorjaar gereden, begint langzaam maar zeker een van mijn favoriete renners te worden. Hij kan wel afzien ;p

Wel raar einde trouwens in Duinkerke, denk eigenlijk dat Jansen de sterkste was vandaag. Teunissen en Venturini zaten allebei aardig kapot na 3 kilometer in zijn wiel

Laatst gewijzigd
Mr10B

Zo wat was amund sterk inderdaad, kletst iedereen, op venturi en teunissen na, gewoon zittend uit het wiel met een verschroeiend tempo die laatste 3km

Borsje

Martin en zeker ook Jansen ijzersterk. Heb genoten van hun power en overgave.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mag toch aannemen dat Jansen verlengd wordt!

@Michiel de Rooij Amund heeft nog een doorlopend contract tot en met 2020

assen

Het is niet onwaarschijnlijk dat de zegeteller van TJV morgen met DRIE wordt opgehoogd.

Rawolf

Drie? Groenewegen en Roglic snap ik maar de 3e word ff zoeken

assen

'@Random
Eindklassement van Teunissen of Jansen vind ik waarschijnlijker dan dat Groenewegen wint, of Roglic. ;-)

Rawolf

a zo ja, klopt

Laatst gewijzigd
Stoempie

'@Rahimns. Ok. Thanks! Dat wist ik niet, gelukkig maar.

kelderfan

Hofstede en Powless hebben er weer zin in. Voor Hofstede de derde dag in de aanval. Dat moet bij de derde toch goed gaan.
Na het halen van Roglic en dit jaar De Plus, Martin en Teunissen is 't team echt een stuk sterker geworden. Teunissen en Jansen geven dat goed aan, dat de basis van hun succes Wynants en Taco van der Hoorn zijn. Natuurlijk is de aanwezigheid van Martin de kers op de taart.

xistnc

Maar het kunnen er ook TWEE meer of TWEE minder zijn. Zoiets?

kelderfan

Ik heb genoten van het aanvallende rijden van TJV in de ToC. Die Powless en Hofstede hebben de laatste dagen steeds in beeld gereden. Ook Bennet heeft 't vandaag verschillende keren geprobeerd, maar helaas hij kwam niet dichterbij 't podium. Toch nog een mooie 4e. plek voor hem. Jammer dat het in rit 2 niet goed uitpakte.

1 2 ... 195 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.