Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 196 ... 501 502
S. Morgenstern

Bennett is gewoon op zijn plek terecht gekomen. De renners voor hem waren deze week sterker. Heeft zijn heerlijk aanvallende instelling wel weer goed getoond.

kelderfan

Je vergeet dat Bennett in rit 2 niet bij de les was. Anders had er toch meer ingezeten.

S. Morgenstern

Bennett had met wat geluk in die rit inderdaad ook mee kunnen zitten met de uiteindelijk goede groep, maar dat is niet genoeg om hem nu niet op zijn plek aan te treffen. Asgreen en Pogacar waren die dag gewoon sterker op dat parcours; dat is de voornaamste reden dat ze daar tijd pakken op Bennett.

Laatst gewijzigd
peerduell

De voornaamste reden in die etappe was dat George (achteraf!!) te veel van zijn krachten verspeelde in diverse pogingen om weg te komen. Op het moment dat hij even op adem moest komen zat hij te ver van achteren toen andere demarrages volgden. Dat heeft het verschil gemaakt .Jammer maar ik houd van zijn aanvallende stijl en dan loop je wel eens op een counter.

kelderfan

Niet met geluk. Hij was die dag niet top, zoals ook Niermann aangaf. Hij moest daardoor steeds in de achtervolging.
Gisteren was een mooi voorbeeld, dat hij Schachmann ging terughalen. Die actie was sterk, maar hij kwam daardoor die paar procenten te kort om in de finale die twee weer terug te halen. Maar die jongens van Quickstep hebben spruitjes gegeten. Want daar kon zelfs toch een hele sterke Schachmann niet tegenop.

S. Morgenstern

Asgreen is de enige renner die voor hem staat die in die rit anders heeft gekoerst. Ik denk echter niet dat je er van uit kunt gaan dat Bennett hetzelfde had gekund, zonder hem te overschatten. De eerste twee uit de uitslag zaten die tweede rit in dezelfde groepen als Bennett. Pogacar had nog de benen om daar nog uit weg te komen, maar was dan ook de beste renner van het pak.

Een beetje reëel naar deze week kijken leert je dus dat Bennett gewoon op zijn plek staat.

Laatst gewijzigd
Wouter1998

Zal er vandaag een fietswissel plaatsvinden voor de klim?

Stoempie

Ik wilde hetzelfde vragen als Wouter. Gezien de lengte van de klim lijkt me dat zeker een optie.
Nibali zegt dat hij niet gaat wisselen, maar dat kan natuurlijk zand in de ogen strooien zijn.

TLJCAMPS

Er zullen vast renners gaan wisselen. De sprinters gaan dat denk ik doen en Mollema ook gok ik. Primoz Roglic zal niet gaan wisselen denk ik.

tdola

Yates tekent voor halve minuut verlies op Roglic. Ik hoop toch dat hij hem meer extra achterstand geeft.

peerduell

Gezien de minimale inspanningen van Yates tot nu toe en ook het niet al te grote verschil met Roglic op de klim bij de eerste tijdrit, verwacht ik dat Yates wel eens zou kunnen gaan verrassen vandaag. Roglic start wel na Yates, als dat al een voordeel zou opleveren.

peerduell

Is de tijdrit overigens vanaf het begin op de ES player te volgen?

jerteg

Sepp Kuss, Antwan Tolhoek en Koen Bouwman verlengen met 2 jaar. Bron: Jumbo Visma.

Rawolf

Vrees nu wel voor de Tier dan

Stoempie

Heeft Roglic dan meer inspanningen gedaan dan Yates?

Mooi nieuws mbt verlengingen!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

JumboVisma heeft de contracten van Kuss, Tolhoek en Bouwman met 2 jaar verlengt.

Edit: zag dat dit al vermeld was ;)

Dacht trouwens dat Tolhoek nog een contract had tot en met 2020

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tolhoek-en-bennett-verlengen-contract-lottonl-jumbo/

Edit2: Tolhoek verlengd voor 1 jaar en Kuss en Bouwman voor 2 jaar

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja dat gaat snel tegenwoordig.
@Random
Waarom zou De Tier dan het slachtoffer zijn? De jongens met contractverlengingen rijden in de Giro en Floris rijdt in de USA. Ik hoop alleen dat ook Powless zijn jawoord gaat geven. Hofstede, Powless, De Tier waren de laatste dagen goed bezig.

Stoempie

Olivier gestopt, Wynants laatste seizoen. De rest blijft gissen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waar is gezegd dat dit het laatste seizoen van Wynants is... ??

Rawolf

Wynants laatste seizoen, hoe kom je daarbij? Gaf volgensmij in een interview nog aan weer extra gemotiveerd te zijn om door te gaan door oa de komst van WvA voor het voorjaar

Verwacht dat hij volgend seizoen sowieso het voorjaar nog rijd, carrière afsluiten in de GP Maarten Wynants ;p

Stoempie

Kan t idd nergens terugvinden, Random en Rahimns 😀
Van mag mag hij er nog een seizoen aanplakken.

Powless onzeker. De Tier en Lindeman moeten zich bewijzen voor een nieuw contract denk ik. En mochten Roglic en Groenewegen vernieuwde contracten aangeboden krijgen, dan zullen er ook 1 of 2 moeten wieberen. Of groeit t budget mee bij topprestaties?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Roglic en Groenewegen verlengen betekent niet dat je minder renners nodig hebt, aantallen blijven hetzelfde.

Denk daarom dat Lindeman ook wel gewoon aanblijft, kan je overal inzetten en heeft toch aardig gereden dit seizoen tot nu toe.

Stoempie

Tenzij de salarisverhogingen die daarmee gepaard gaan, tot het vertrek van enkelen zullen leiden. Die kunnen dan bv vervangen worden door goedkopere jonkies. Tenzij budget omhoog gaat.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ik las ergens dat 't budget zou doorgroeien.

Stoempie

Das goed nieuws, Kelderfan!
Nu voor de buis.

1 2 ... 196 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.