Deze overwinningen zijn heel leuk voor de statistieken maar een overwinning in Duinkerke is op geen manier te vergelijken met Parijs Roubaix, en toch krijgen ze in dit nietszeggende ranglijstje allebij +1.
@Kelderfan, Jansen staat volgens pcs niet op de voorlopige startlijst van de tour of norway, hij moet bij Groenewegen blijven tot en met de Tour denk ik. Maar in deze vorm zou ergens een vrije rol niet misstaan
'@rahimns
Het lijkt een beetje op Hainan, maar wat belangrijker was, dat de "trein" met Martin, Jansen, Teunissen en Groenewegen eigenlijk prima in orde. De TdF is natuurlijke andere koek. Amund Jansen en Mike Teunissen zijn toch sterke sprintaantrekkers geworden en dat lijkt mij een interessant gegeven. Het gaat wel ten koste van de klimploeg ben ik bang.
Kruijswijk en Roglic krijgen in de ondersteuning Bennett {dik in orde} en waarschijnlijk De Plus mee. Maar juist de types Bouwman & Martens ontbreken daardoor.
Rahimns dat klopt maar er word hier al meerdere dagen die vergelijking gemaakt van aantal overwinningen en dat zegt heel weinig.
De mannen met contractverlenging mogen aan de bak, Roglic zal toch wel weer in rit 13 ofzo aan het roze komen en de aanvallen gaan regenen met zoveel grote namen op achterstand met niks te verliezen. Het verlies van de Plus en Gesink gaan ze nog wel voelen helaas.
Een ploeg wordt afgerekend op zijn prestaties en zijn overwinningen....en alleen DCQ en Bora hebben meer WT overwinningen behaald dit jaar, dus ook qua kwaliteit is het prima in orde.
@Kelderfan begin je dat weer.... in hoeverre doen Teunissen, Jansen en Martin onder aan Bouwman en Martens ??
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.