Als Roglic naar de TdF gaat, denkt hij gewoon vanuit de schaduw van Kruiswijk wel podium te kunnen rijden in Parijs. Die gaat echt niet knechten...
Vreemd die vroegtijdige contractverlenging van Kuss. Als hij er nu weer doorzakt in de derde week van deze grote ronde, was nog even op mogelijke vervangers oriënteren toch beter geweest. Of kon hij nu vanwege zijn matige prestaties goedkoop verlengd worden?
Ik ben er vrij zeker van dat de officiële ranking berekend is over de laatste 12 maanden als je op de officiële individuele ranking kijkt zie je dumoulin op plek 2 valverde op 4 thomas op 7. Dus wil je een fatsoenlijke kijk op 2019 dan adviseer ik nog steeds de ranking van mijn gestuurde link :)
'@aru123 dat ben ik met je eens op basis van 2019 klopt die ranking maar het is geen officiële UCI ranking meer. Dat is het enige wat ik wil zeggen. Maar wacht een paar maanden dan staat ook daar TJV waarschijnlijk een paar plekken hoger, misschien zelfs al naar de Giro.
'@jessevandalen en sponsortechnisch gezien wat aantrekkelijker. Als Nederlandse supporter zie ik toch liever 4 Nederlanders dan 3. Hoe goed Roglic ook fietst, de aandacht van de brede pers is dusdanig verminderd na het uitvallen van Dumoulin dat het wellicht in de overweging meegenomen gaat worden. Met jouw benoemde argumenten lijkt mij de keuze minder moeilijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.