Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 198 ... 501 502
Corné 't Glansarm

Als Roglic naar de TdF gaat, denkt hij gewoon vanuit de schaduw van Kruiswijk wel podium te kunnen rijden in Parijs. Die gaat echt niet knechten...

Vreemd die vroegtijdige contractverlenging van Kuss. Als hij er nu weer doorzakt in de derde week van deze grote ronde, was nog even op mogelijke vervangers oriënteren toch beter geweest. Of kon hij nu vanwege zijn matige prestaties goedkoop verlengd worden?

Stoempie

Tsja, het zijn toch echt de woorden van Roglic zelf. Dumoulin reed ook een prima Tour na een zware Giro vorig jaar, notabene podium.

De tijd leert of het tij keert...

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

'@Poeksel
Roglic gaat vervolgens ook nog het WK wielrennen winnen, het WK schansspringen winnen en ook nog eens het WK nuchter blijven winnen.

kelderfan

'@Corne
Waarom moet Kuss er in derde week doorheen zakken. Na zijn winst in Utah ging hij voor de 1e. keer een GT rijden.
Dat hij in de Vuelta na een goed begin minder werd in de derde week, lijkt mij toch niet apart. Dus ik begrijp heel goed, dat juist Kuss wordt verlengd.

Roelien

'@michiel Gesink loopt nog steeds op krukken en mag zijn rechterkant nog niet teveel belasten benoemde hij in een instastory. Hij fietst dus wel, maar is nog steeds herstellende...

Stoempie

Ja, het effect van Kuss z'n hoogtestage vorig jaar was tijdens 3de week Vuelta wel uitgewerkt. Plus, hij had in eerste week teveel gegeven.

Roelie, dan verwacht ik Gesink niet in de TDF.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Had jij dat wel verwacht dan? De oplossing is er. Kruijswijk met Bennett en daarnaast Roglic met De Plus.

Stoempie

Nee, eigenlijk niet Kelderfan. Ik ga voor dezelfde 4 namen als jij.

horsm

Volgens procyclingstats staat TJV vanaf vandaag weer derde in de Worldtour ranking

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@horsm volgens mij hebben zij de teamranking van de WT helemaal niet meer op hun site staan. En de UCI werkt die alleen op maandag bij en die gaat over de laatste 12 maanden

aru123

'@Rahimns
https://www.procyclingstats.com/rankings/me/world-tour/teams

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Maar dat is geen officiële UCI ranking meer... kijk maar op de site van de UCI zelf, daar staan ze 5e vlak achter Astana en Ineos.

Edit: wat natuurlijk ook een fantastische prestatie is... staan daar gewoon tussen de grootste wielerploegen van de WT.

Laatst gewijzigd
aru123

Ik ben er vrij zeker van dat de officiële ranking berekend is over de laatste 12 maanden als je op de officiële individuele ranking kijkt zie je dumoulin op plek 2 valverde op 4 thomas op 7. Dus wil je een fatsoenlijke kijk op 2019 dan adviseer ik nog steeds de ranking van mijn gestuurde link :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@aru123 dat ben ik met je eens op basis van 2019 klopt die ranking maar het is geen officiële UCI ranking meer. Dat is het enige wat ik wil zeggen. Maar wacht een paar maanden dan staat ook daar TJV waarschijnlijk een paar plekken hoger, misschien zelfs al naar de Giro.

Laatst gewijzigd
horsm

Thanks! Ik wist niet dat de offiele UCI ranking tegenwoordig over 12 maanden gaat. Anyway, officieel & officieus topprestatie.

Rawolf

Die pcs UCI ranking rekent wel met dezelfde punten als de officiële het enige verschil is de ene 12 maanden en de ander vanaf begin seizoen.

Jotto-Lumbo

'@Roelien, ik denk dat ik die story gemist heb. Maar nu zie ik weer op instagram dat hij vrolijk aan het ronddwalen is op zijn fiets in de bergen rond Ingles. Ik heb het gevoel dat het herstel wel voorspoediger gaat dan verwacht.

Yeez

Het is ondertussen alweer 3 weken geleden. Wordt nog kiezen tussen de plus en gesink voor de tour, al zullen die 2 elkaar weinig uitmaken denk ik. Al is gesink denk ik constanter en op meerdere terreinen inzetbaar.

DemPolS

'@jessevandalen en sponsortechnisch gezien wat aantrekkelijker. Als Nederlandse supporter zie ik toch liever 4 Nederlanders dan 3. Hoe goed Roglic ook fietst, de aandacht van de brede pers is dusdanig verminderd na het uitvallen van Dumoulin dat het wellicht in de overweging meegenomen gaat worden. Met jouw benoemde argumenten lijkt mij de keuze minder moeilijk.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Groenewegen niet naar het NK. Dat wordt dus aanvallen voor TJV aangezien ze in de sprint altijd geklopt zullen worden door Jakobsen.

kelderfan

'@jessevdalen
Je gaat toch altijd je sterkste mannen opstellen, want de belangstelling neemt zeker toe als Kruijswijk mee kan doen.
Geef Gesink de kans om met Kruijswijk en Bennett in de Vuelta mee te doen. Wat Roelien aangeeft moet Gesink nog goed herstellen.

Rawolf

Is al bekend wie de ploeg gaat vertegenwoordigen in de Tour of Norway? Zou Jansen daar ook graag zien rijden in een vrije rol met zijn huidige vorm.

kelderfan

Voorlopig zie ik Floris De Tier, Taco van der Hoorn, Jonas Vingegaard en Lennard Hofstede staan. Daar zal wel Danny van Poppel bijkomen.

Roelien

Was afgelopen woensdag (heb er een schermfoto van gemaakt 🙈), maar op die dag had hij ook een foto er op gezet dat hij voor het eerst buiten ging fietsen. Blijkbaar is dat dus te combineren met het krukken lopen....

Yeez

'@kelderfan en wynants rijdt daar ook!

1 2 ... 198 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.