Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 200 ... 501 502
kelderfan

'@jessevdalen
Dank maar dat laatste lijkt mij wel een goede zaak met al zijn kennis van zaken. Als zijn goede vriend maar niet wordt betrokken bij het begeleiden van die echt jonge talenten. Dat zou ook iets voor Lindeman zijn.

Stoempie

Clement is notabene in dienst bij Jumbo Visma. Als ik zo over m'n collega's praat is t wieberen geblazen

Akiria

Het is een uitzonderlijke prestatie, een wereld prestatie en daar kun je alleen maar veel respect voor hebben. Alleen denk ik wel dat ze een punt hebben om te beweren als hij bij Astana had gereden dat er velen een ander idee hadden gehad bij deze uitzonderlijke prestaties. Dit hebben die ploegen ook aan zichzelf te danken denk ik. Voor mij is hij een renner die eens in de zoveel jaar geboren worden.. zoals MVP en Tom Dumoulin. En dat is de reden waarom wij met ons allen graag naar sport kijken..

Onbekende gebruiker

Clement moet inderdaad oppassen. Sowieso passen die twee rollen niet tegelijk. Hoe kun je onafhankelijk zijn bij de NOS en toch bij Jumbo nog voor die ploeg.
Ik werk toch ook niet voor Autoweek en schrijf daar over de slectheid en het schandaal dieselgate van VW, terwijl ik ook op de loonlijst van VW sta en er werk?

Yeez

Al ga je de ontwikkeling bij roglic kijken kun je sowieso moeilijk stellen dat het onverwachts is. Die maakt per jaar mooie stappen

kelderfan

Wout Van Aert is met Steven Kruijswijkop hoogtestage in voorbereiding op de TdF.
@jessevdalen
Eens maar Roglic maakt dit jaar wel indruk met tot nu toe alleen maar zeges in alle wedstrijden, die hij heeft betwist.
Dat is wel uitzonderlijk goed te noemen. Kijken of hij die hoog-vorm kan vasthouden in de Giro. Als hij de Giro wint, dan mag hij voor mij op een lange vakantie en dus niet naar de TdF. Hij moet niet met zijn krachten smijten.

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Wout zal daar niet zijn ter voorbereiding op de Tour lijkt me.

kelderfan

Steven wel en Wout gaat wel mee naar de Dauphine. Maar het is grappig dat TJV die foto nu op twitter zet.

Poeksel

Stukje over hoe goed Teunissen is: https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/idl-producties/230290/gespot-op-strava-teunissen-simpelweg-te-goed-om-niet-te-winnen-in-duinkerke

Dat belooft wat voor de Tour!

Rawolf

Vind het wel een domme uitspraak van Clement, als je nog werkt voor de ploeg moet je dat gewoon niet doen

Schitterende column over Mollema https://www.ad.nl/giro/bauke-de-tefalpan-nog-nooit-zo-n-renner-gezien~a8159eba/

Die zou ik graag weer terug zien rijden in een geel pakkie

Laatst gewijzigd
Koosr1946

Wat allemaal erg die negatieve berichten over TLC, alleen persoonlijk denk ik dat Clement het wel bij het goede eind heeft.
Ik hoop voor jullie allemaal dat hij het niet goed heeft, maar de naam RABO blijft boven deze ploeg waaien.

Yeez

Zo kun je ook denken...

Laatst gewijzigd
horsm

'@koos, mocht Roglic inderdaad een besmette renner zijn, dan denk ik niet dat het via het oude Rabo-netwerk is gegaan, maar eerder via de Oostenrijks-Sloveense connectie.Maar volgens mij zijn er geen signalen die erop wijzen dat hij daar via-via mee in contact was.

Verder heeft Clement het over een renner die 'minuten' pakt op oud Grote Ronde-winnaars. Maar zo gek is dat toch niet? Het gaat toch om twee tijdritten, en in het verleden won Dumoulin (even goede tijdrijder als Roglic) op dezelfde renners ook minuten in de tijdrit.

Stoempie

Loopt Dumoulin nu ook al te jammeren over Roglic?

De Zeboe van de Zoncolan

Koos is er weer! Dat was een tijdje geleden!

Stoempie

https://nos.nl/artikel/2285609-sportforum-als-roglic-bij-astana-had-gereden-hadden-we-er-een-heel-ander-idee-bij.html

Terugluisteren hoort toch anders aan.
Weer die opmerking over tijdritpak van de organisatie (TA). Dat wordt nog wat die laatste tijdrit.

Rawolf

De laatste tijdrit gaat Roglic echt niet het klassement afgeven hoor. Normaal wint Roglic in zo'n tijdrit 40 seconden op Nibali en in het roze meer richting de 37 seconden ;p

Stoempie

Dat denk ik ook Random. Toch snap ik niet dat de leider in het ak zo'n kloteshirt aan moet.

Rawolf

Nou ja het is wel handig dat je kan zien wie de leider is vanuit de heli maar ik ben t er wel mee eens dat de ploeg zelf voor een leiderstrui zou moeten mogen zorgen.

ghostwriter

Ik heb net het interview met Clement nagekeken en als ik Plugge was zou ik direct de samenwerking met hem opzeggen. Zulke uitspraken kan je niet doen over een collega tenzij je daadwerkelijk een reden hebt om hem te verdenken.

Romāns Vainšteins

Ik ben dat wel met je eens maar ze gaan dan nu de publieke opinie tegen zich krijgen op een verkeerd moment.

Dat zullen ze na de giro doen dan.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@RV
Het lijkt me inderdaad slim om even tot na de Giro te wachten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@koos wat is er met TLC, gaat het niet goed met de tv zender. Verder wat heeft Stef bij het juiste eind dan?

leegloper

Als de ploeg een eigen pak maakt voor de tijdrit en de AK-leider daarin rijdt, krijgen ze dan een (kleine) geldboete zonder tijdstraf? Of is de straf groter?

Stoempie

TLC Don't go chasing waterfalls

1 2 ... 200 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.