Het is een uitzonderlijke prestatie, een wereld prestatie en daar kun je alleen maar veel respect voor hebben. Alleen denk ik wel dat ze een punt hebben om te beweren als hij bij Astana had gereden dat er velen een ander idee hadden gehad bij deze uitzonderlijke prestaties. Dit hebben die ploegen ook aan zichzelf te danken denk ik. Voor mij is hij een renner die eens in de zoveel jaar geboren worden.. zoals MVP en Tom Dumoulin. En dat is de reden waarom wij met ons allen graag naar sport kijken..
Clement moet inderdaad oppassen. Sowieso passen die twee rollen niet tegelijk. Hoe kun je onafhankelijk zijn bij de NOS en toch bij Jumbo nog voor die ploeg.
Ik werk toch ook niet voor Autoweek en schrijf daar over de slectheid en het schandaal dieselgate van VW, terwijl ik ook op de loonlijst van VW sta en er werk?
Wout Van Aert is met Steven Kruijswijkop hoogtestage in voorbereiding op de TdF.
@jessevdalen
Eens maar Roglic maakt dit jaar wel indruk met tot nu toe alleen maar zeges in alle wedstrijden, die hij heeft betwist.
Dat is wel uitzonderlijk goed te noemen. Kijken of hij die hoog-vorm kan vasthouden in de Giro. Als hij de Giro wint, dan mag hij voor mij op een lange vakantie en dus niet naar de TdF. Hij moet niet met zijn krachten smijten.
'@koos, mocht Roglic inderdaad een besmette renner zijn, dan denk ik niet dat het via het oude Rabo-netwerk is gegaan, maar eerder via de Oostenrijks-Sloveense connectie.Maar volgens mij zijn er geen signalen die erop wijzen dat hij daar via-via mee in contact was.
Verder heeft Clement het over een renner die 'minuten' pakt op oud Grote Ronde-winnaars. Maar zo gek is dat toch niet? Het gaat toch om twee tijdritten, en in het verleden won Dumoulin (even goede tijdrijder als Roglic) op dezelfde renners ook minuten in de tijdrit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.