Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 218 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Spurter Roglic werd vorig jaar 4e in de TDF en gaat dat dit jaar in de Giro minimaal evenaren... dan valt er toch niets te herbezinnen... dan kan je toch gewoon meedoen in de grote rondes. Wat moet je analyseren dan.

assen

Roglic met Spilak vergelijken ... Tsja, dan sla je de plank mis. Roglic rijdt nu voor de tweede keer top5 in een ronde, hoe vaak heeft Spilak dat gedaan?

Yeez

Ik zie voor het eerst sinds hele lange tijd weer een goede De Tier! Komt met de besten mee boven. Helaas was de klim te makkelijk, maar er zit weer snee op

Stoempie

Corné leest zaken die of niet gezegd zijn of iig door een klein deel vd posters alhier.

Corné 't Glansarm

Wanneer je toch alle reacties onder de nieuwsberichten op zondag 19 en de erop volgende rustdag en vrijdag 24 mei over de giro uitslagen en stand leest, is dat toch echt de conclusie.

De Vito-vraag is vooral bedoeld om aan te geven dat hier misschien vanuit ploegleiding en -managementteam de huid van een nog niet geschoten beer alvast verkocht werd. Maar ook dat door de publiciteit te kiezen met het feit dat die al roze gekleurd was, de druk op Roglic misschien wel naar een te grote hoogte werd opgevoerd, een niveau waar Roglic mentaal niet tegen bestand bleek.

ghostwriter

Ik denk dat Roglic heel blij mag zijn met zijn eerste podiumplaats in een grote ronde. Hij heeft nu al een zeer geslaagd wielerseizoen gehad met de het winnen van het algemeen klassement in drie kleine WT rondes en de derde plaats in de Giro. Ik hoop persoonlijk dat Roglic alsnog de Tour overslaat en voor een podiumplaats in de Vuelta gaat. Jumbo-Visma kan dan met onder andere Gesink, Kruijswijk, Roglic en Bennett een geweldige ploeg naar de Vuelta sturen. Kruijswijk kan onder andere Bennett en De Plus als ondersteuning met zich mee krijgen naar de Tour.

Rawolf

Ik denk dat de Vuelta wel de ronde is die Roglic het minste ligt

xistnc

Historisch moment voor de ploeg en al haar voorlopers: podium in een grote ronde. Ze waren er al vaak dichtbij, soms zelfs heel dichtbij. Dat is een felicitatie waard. Loon naar werken.

Laatste man

2 ritten en podium. Prima Giro.

@Corne.
Dat is feitelijk onjuist over die reacties.

robklerx

Laurens de Plus is nu toch op hoogte in de Sierra Nevada conform zijn Instagram. Mogelijk toch de tour voor de Plus dan?

kelderfan

Primoz Roglic heeft toch nog een mooie derde plek gescoord in de Giro. Ik had 't echt niet meer verwacht; gezien ook de uitslag van de tijdrit. Zoals de verslaggeving ook zegt, dat TJV het Giroverhaal goed moeten evalueren. Koen Bouwman heeft gelukkig een prima tijdrit afgeleverd.
@jessevdalen
Gelukkig zeg je 't, want Floris De Tier is er nog niet helemaal, want op die klim kon hij in 't tweede deel helaas de combi Lambrecht/Wellens niet volgen. Want dan had 't nog leuker kunnen worden.
@Random
Eens, het is even afwachten hoe 't met Primoz Roglic gaat, maar ik zie hem liever met Kruijswijk in de TDF acteren.
On: Chad Haga verslaat Campenaerts en Roglic in een tijdrit.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik vraag me overigens af of Roglic van tevoren ingelicht was door de ploegleiding hoe hij moet handelen in het geval hij een berg op geduwd wordt. Zo nee, dan is dat best wel slordig, had hem de derde plaats kunnen kosten. Zo ja, dan is het van hemzelf dom.

kelderfan

Dat is goed om te horen, dat De Plus toch bezig is met de voorbereiding voor de TDF.

pirazzi

Roglic en Nibali zíjn geen vrienden volgens mij. Geen handje schudden op het podium.

kelderfan

Nibali heeft iets met TJV lijkt 't. Zijn ploeg op kop zetten om Laurens De Plus te lozen zegt toch alles. Nibali heeft alles uit de kast getrokken om zijn tegenstanders te benadelen. Primoz is volledig gesloopt, zegt ook Jos Van Emden en ik zeg door Nibali.

Poeksel

Met een goeie De Plus nog in de race had Nibali misschien de Giro wel gewonnen....

Corné 't Glansarm

@corne.
Dat is feitelijk onjuist over die reacties

Één poll zegt meer dan duizend woorden: meer dan 60%(!) van 2.500(!) stemmen op de tweede rustdag denkt:
"Primoz Roglic gaat in de slotweek de Giro naar zich toe trekken"
En dit gevoel werd ook verbaal als zodanig in reacties ondersteund verspreid over de vele topics aangaande rituitslagen en klassementen

De ontkenningen van de door mij geconstateerde tendens zijn dus feitelijk onjuist (al zullen die ontkenningen misschien afkomstig zijn van degenen die zagen dat het geen gelopen koers was)

Stoempie

Negeert galbak Nibali nu bewust Roglic?

Stoempie

Waar maak je je toch druk om Corné? 😀 Besef dat discussie met Kelderfan tot diep in de herfst doorgaat hè

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Corne in ieder geval niet in dit forumtopic zoals je ook beweerde... en ook in het bericht wat jij aanhaalt waar die poll stond was het helemaal niet zo positief. Begrijp niet waar je het vandaan haalt.

Rawolf

Corne, denken dat iemand de grootste kans heeft om te winnen en niet geloven dat iemand ooit nog zou kunnen verliezen daar zit een ongelofelijk groot gat tussen. Op die 2e tijdrit was Roglic de topfavoriet omdat hij minuten voorstond. Er was natuurlijk nog geen berg beklommen dus het was nog hoogst onzeker.

Stoempie

Ben toch hartstikke blij met Primoz' 3de plek!

kelderfan

'@Poeksel
Dat is dan een geluk bij een ongeluk. Ik had 't die galbak niet gegund.;)

Yeez

Kuss vond ik meevallen. Tolhoek inderdaad tegenvallen

kelderfan

Tolhoek en Kuss hebben 't wegvallen van De Plus en het ontbreken Gesink helaas niet kunnen wegpoetsen. Maar die lessen gaan toch vooral over de begeleiding, want die valpartij met de geleende fiets hebben er toch ingehakt en de zege raakte daardoor buitenbeeld. Ook Romandië vlak voor de Giro blijkt geen goede keus. Dat moeten toch wel de conclusies zijn na deze Giro, die de volgers met een 6 hebben gewaardeerd.

1 2 ... 218 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.