Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 219 ... 501 502
Robert

Hoppa eerste podium sinds 2009 in een GT. Netjes hoor en ook 2 overwingen en 5 dagen het roze!

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Met een bescheiden budget doen we mee voor het podium in de GT, hebben we de beste sprinter in huis en hebben we een prima klassieker ploeg.

Wie had dat 2 jaar geleden verwacht!?

Ik ben er blij mee!!!

deadelaar

Mooie podiumplek voor Roglic! Heel verdient en ondanks lang zicht op eindwinst, is dit toch een uitstekende prestatie zowel van hem als het hele team. Ja, het team was minder dan verwacht en het had moeten zijn maar toch ... Zoals de titel van het wielerflits artikel ook eigenlijk al zegt ... het is toch maar mooi de eerste podiumplek voor Jumbo (-Visma)... !!

Hoop wel dat Roglic zich nog kan opladen voor de Tour de France ...

25sep

Prima Giro uiteindelijk toch met een 3e plek en 2 ritten. Martens heeft mij zeer positief verast en bewijst hier waarom zijn contract verlengd is. Bouwman, Van Emden en Leezer ook gewoon erg goed dese Giro

pirazzi

Och ja waarom niet. Nibali gaat ook de Tour rijden, Carapaz waarschijnlijk niet.

Rawolf

'@Kelderfan, bekijk de uitslag die Sepiroth deelt eens, Alexey Vermeulen rijd oa Fausto Masnada op een paar minuten! Wat een topper

Stoempie

Hoe gaat Roglic zich voorbereiden op TDF vraag ik me nu alweer af. 5 weken, 2 week rust icm 2 week hoogtestage? SK als enige koers.

Ploegleiding heeft trouwens ook al geconstateerd dat in de breedte a la Gesink en de Plus er nog wat moet bijkomen in de toekomst. Roglic lijkt nog steeds gelukkig bij Jumbo Visma, zie ze wel verlengen.

Laatst gewijzigd
tdola

Roglic zal toch wel naar de tour gaan en tjv zal zich aan de oorspronkelijke planning vasthouden.

Maar ik zou Vuelta graag zien met Roglic (kopman), kruijswijk en Bennett (superknecht/schaduwkopman), Gesink, groenewegen, vd hoorn, roosen en hofstede/powless.

Tour zou dan kruijswijk (kopman), Bennett (schaduwkopman/superknecht), de plus, groenewegen, Martin, Jansen, teunissen en hofstede/powless/iemand anders (de tier/Lindeman).

Stoempie

Mocht Roglic passen voor de Tour tdola, dan zou ik voor De Tier gaan mocht hij een goede tds of dauphine rijden.

Kruijswijk zou maar richting podium fietsen eind juli...#dagdromen

Laatst gewijzigd
Stoempie

Vingegaard, Eenhoorn vind ik ook interessant voor de Vuelta

Rawolf

de Tier zou ik maar even op de bank houden wat grote rondes betreft, grote kans dat hij niet verlengd word. Kan in Noorwegen ook alweer geen potten breken

TLJCAMPS

'@RandomWielerliefhebber
Floris de Tier zat toch zeker bij de beste 5 op de beklimming!

Stoempie

What about die bobbel op Landa z'n rug vandaag? Hij leek wel een Lada.

Stoempie

'@TijmenCamps. Ik heb een vraag voor Eenhoorn. Lijkt t hem niet kicken en leerzaam om de Vuelta te rijden dit seizoen? Sprints aantrekken voor Groenewegen, afentoe mee in een lange ontsnapping.

kelderfan

Floris De Tier was wel beter onderweg in de Tour of Norway dan Taco van der Hoorn en Lindeman, die keurig in dienst gingen rijden. Maarten Wynants laat zien hoe 't wel moet. Ik snap nog steeds niet waarom Van der Hoorn de Vuelta zou moeten rijden. In zo'n rondje Tour of Norway zou je toch Taco wel vooraan mogen verwachten. Ook Danny van Poppel is niet echt goed bij de les. {ziek}
Maar de baas zegt 't goed. "As an example, across the board we are too small as a team." TJV is aardig onderweg, maar nog niet waar hij 't team zou willen zien.

xistnc

Taco heeft twee etappes gedaan wat Wynants vandaag deed. Gemist?

TLJCAMPS

'@MichielDeRooij Ik zal het doorgeven!

kelderfan

'@Random
Ik vond toen Koen Bouwman in die rit wel een stuk beter als Alexey Vermeulen. Maar Robert Power won 't rondje voor o.a. De Plus, Haig, Schachmann, Masnada en Ciccone. Die kaatste twee hebben zich toen gerevancheerd in Piccolo Giro di Lombardia, want zij lieten toen Tusveld, Hofstede, Jan Maas, De Plus, Bouwman en ook Sam Oomen achter zich.
Dat brengt mij op 't volgende. Hofstede & Powless zou ik volgend jaar weer de ToC laten rijden, want die Giulio Ciccone heeft 't daar geleerd. Nu rijdt hij toch erg goed voor onze Bauke Mollema.
Ik weet niet of Bianchi nog iets met Italiaanse renners heeft, want die Fausto Masnada lijkt mij toch een stuk verder als bijvoorbeeld Battaglin.
On: uit de woorden Roglic hoor ik niet, dat hij volgend jaar 't nog eens dunnetjes wil overdoen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog een interview met Richard Plugge[/url]

kelderfan

'@xistnc
Nee niet gemist, maar vandaag zat er wat achter en het plan leek bijna geslaagd, maar Floris De Tier is er nog niet helemaal. Tot en met de derde rit ging 't nog goed met Taco, maar daarna ging 't helaas wat minder.;)

Ingrid

'@randomwielerliefhebber : Tour of Norway is eerder voor spurters, bijna alle dagen massaspurt. De Tier staat in klassement op zelfde hoogte als de klimmers Tiim Wellens en Bjorg Lambrecht.

Yeez

Ook de Plus is weer bij de mannen in sierra nevada. Zal hij gesink gaan vervangen?

Rawolf

Ik heb het idee dat die 3 punten van Plugge weinig te betekenen hebben, Roglic zelf miste op een of andere manier gewoon een paar procent. Er is geen enkele berg of heuvel rit geweest waar hij de sterkste klassementman was, niet in de 2e en ook niet in de 3e week.

Die 3 punten waren heel vervelend, daar zo ik nog de val bij noemen, een mogelijk gevolg van het plasincident maar in mijn ogen het enige kwalijke deel, daar verlies je de giro niet op denk ik.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Random het was inderdaad een combinatie van zaken en deze dingen hebben daarbij in ieder geval niet geholpen.

kelderfan

Quote:"Die 3 punten waren heel vervelend, daar zo ik nog de val bij noemen, een mogelijk gevolg van het plasincident maar in mijn ogen het enige kwalijke deel, daar verlies je de giro niet op denk ik."
Het lijkt mij toch wel duidelijk, dat Roglic door dat incident een inhaalrace moest doen en op een niet eigen fiets in de afdaling in de beugels moest om Nibali te achterhalen en dan is een val gauw gemaakt. Wat als kettingreactie werkte, want hij kreeg toen lasten van zijn ribben. Dat is erg vervelend rijden en dat heeft in ieder geval niet geholpen zoals @rahimns keurig zegt.

ti-raleigh

Roglic heeft nu in ieder geval definitief bewezen dat hij zich niet voor het karretje laat spannen en dat hij een irritant (voor zijn tegenstander) wieltjesplakker kan zijn. Bernal en Yates in Romandie wisten dat al. Nibali, en daarmee de rest van de wereld nu ook.

1 2 ... 219 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.