Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 235 ... 501 502
Yeez

Wat een klasbak. Voor mij 1 van de favorieten van morgen eerlijk gezegd. Veel getraind op zijn tt fiets en goed in vorm! Jammer dat hij niet in zijn eigen snelle pak mag starten, maar in een “langzaam” pak vd organisatie

Rahim Vlasblom
admin

Prima prestatie weer van Van Aert, die gaat een prima aanvulling zijn in de sprinttrein van Groenewegen... en volgens mij heeft dat wringen in het peloton ook wel aardig onder de knie ;)

Poeksel

In een groen pak zelfs.

Rawolf

Weer een hele mooie prestatie van WvA, maar in een kritische noot het is wel veel net niet. Hopelijk word hij niet de nieuwe Vanmarcke

Rahim Vlasblom
admin

'@Random ik had hem niet eens in de top 5 verwacht omdat er toch best een aantal (op papier) snelle mannen bij zijn. Dit is gewoon heel goed en ik kan me niet voorstellen dat hij geen overwinningen gaat pakken.

leegloper

'@rahimns,
Haha, ja dat wringen gaat hem goed af. Ik dacht te veel aan een bepaalde val met een seingever 1 of 2 jaar terug, maar dit voorjaar was hij overal vooraan. Iemand piloteren is nog iets meer dan dat, maar aan het zelf wringen zal het niet liggen.

kelderfan

Ik had hem wel van bij de top 5 verwacht, want Wout kan snel aankomen. Hij is natuurlijk geen sprinter als Bennett, maar hij zit er wel altijd dicht bij. Met lastigere aankomst zie hem wel meedoen voor de winst. Klasbak#
Maar voor die trein in de TdF heeft Dylan genoeg sterke en snelle mannen mee met Teunissen en Jansen.
Kruijswijk zal het best moeilijk krijgen om weer zo hoog te eindigen, want bliksemafleider Roglic is er niet bij.
Als Wout zich zo blijft ontwikkelen dan zal hij van grote waarde zijn voor Kruissie.
Die Pascal Eenkhoorn blijft zich goed ontwikkelen en hij heeft Wout toch goed afgezet.

Rawolf

Nou ja hij heeft geen meter in de wind gesprint, ik zie hem niet snel een sprint winnen. Meer kans met een late uitval

kelderfan

Nou toen Bennett hem voorbij vloog zat Wout met zijn kop degelijk in de wind. Die 2e. plaats kreeg hij niet cadeau. De ploeg heeft hem goed van voren gehouden. Die hebben echt gedacht dat Wout voor een verrassing kon zorgen. Dat zal morgen met die tijdrit niet zo makkelijk zijn.

aru123

Welke volgorde verwachten jullie?
Wva-jansen-teunissen-groenewegen
Jansen-wva-teunissen-groenewegen
Jansen-teunissen-wva-groenewegen

Wat een weelde voor groenewegen met ook nog tony martin

Rawolf

Het word bijna met zekerheid Jansen, Teunissen, Groenewegen. Met die volgorde rijden ze al het hele seizoen en ik zie niet in waarom dat opeens omgegooid zou moeten worden. Die 3 zijn veel beter op elkaar ingespeeld.

van Aert mag in de eerste rit de 4e plek innemen om maximaal voor de gele trui te gaan en in de andere ritten Kruijswijk piloteren stel ik me zo voor.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Tony Martin en Wout van Aert zullen er voor moeten zorgen dat Jansen, Teunissen en Groenewegen goed worden afgezet voor de laatste kilometer.

kelderfan

Ik denk in 1e. plaats Tony Martin, want Wout Van Aert gaat mee om zo goed mogelijk Gesink te vervangen, want Roglic vervangen lijkt mij teveel gevraagd.;)

Yeez

Zal wout morgen in een snelpak of pak vd organisatie rijden? Kan veel schelen en zie hem hoog eindigen

kelderfan

Kennelijk heeft Wout Van Aert een vrije rol in de TdF. Dat past ook beter bij hem. Een extra aanvaller is ook niet verkeerd.

aru123

'@kelderfan
De cauwer heeft slechts op de belg gezegd dat hij een vrijere rol verwacht voor van aert en de plus. Dus chauvinisme speelt hier ook een rol. Niet alles klakkeloos overnemen kelderfan dus.

leegloper

Kunnen ze zo'n snelpak niet bedrukken in de kleuren die de organisatie wil?

Poeksel

Van Aert zal knechten voor Groenewegen en Kruijswijk, maar vast ook soms voor eigen kans mogen gaan.

kelderfan

'@aru123
Daar heb je gelijk in, maar waarom moet hij in 't sprinttreintje? Met Teunissen en Roosen heeft Dylan zijn lead-outs.
Kruijswijk zegt dat hij blij is, dat Wout Van Aert meegaat op cyclingnews. Als je dat serieus neemt, dan gaat Wout mee om Kruijswijk bij te staan. Dat lijkt mij ook de rol van Wout Van Aert.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je begrijpt toch wel dat het duo wat in de laatste kilometer er voor moet zorgen dat ze met Dylan winnend over de finish komen ook afgezet moeten worden onder het rode vod. Daar zal oa Van Aert en Martin een taak in hebben. Net zo goed dat in andere etappes ook Kruijswijk goed voorin gehouden moet worden. Wout en ook Martin maar ook Mike en Amund zullen meerdere opdrachten krijgen die ze moeten uitvoeren in de verschillende etappes.

Spurter

'@kelderfan:

Kruiswijk kan moelijk zeggen dat hij niet blij is met van Aert. Als Roglic niet gaat, dan weet hij ook wel dat hij aan Tolhoek niet veel heeft tegen de INEOS trein.

tdola

Vorig jaar in de tour hadden kruijswijk en roglic wel degelijk wat aan tolhoek. Ging toen met de beste 20/25 bergop en kon nog lang zorgen voor drinken ed

Rawolf

Volgensmij zit de Cauwer er flink naast dan want de Plus gaat echt geen enkele etappe geen job hebben. Mag de vlakke etappes achter de vlucht aanrijden en in de bergen is hij de enige echte knecht voor Bennett en Kruijswijk

Witte Trui

Ik denk niet dat de Plus achter vluchters hoeft aan te rijden in vlakke etappes. Met maar 2 echte knechten voor in de bergen (de Plus en Bennet), zullen die zich de vlakke etappes wel mogen sparen. Wout zal Kruijswijk moeten piloteren in de vlakkere etappes, wellicht af te wisselen met Teunissen/Martin wanneer er niet gesprint gaat worden. Wout zal daarnaast best eens een handje toesteken in de aanloop naar een sprintfinale: beurten op kop draaien of het treintje een slinger geven naar voren. Teunissen en Jansen blijven natuurlijk de lead-out vormen.

kelderfan

'@Random
Wat @Witte Trui zegt. En het zou niet slim zijn om De Plus op te roken in de vlakkere etappes. Hij gaat mee om Kruijswijk in de bergen bij te staan met Bennett. Kruijswijk heeft geen Roglic mee. Dus is hij in ieder geval aangewezen op Bennett en De Plus, want anders is de ondersteuning te mager. Kijk maar bij de Giro, waar eerst met Gesink en De Plus een sterk collectief had gestaan. In de TDF zou Kruijswijk met Roglic ook een sterk collectief hebben gevormd.

1 2 ... 235 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.