'@Niklas; vorig jaar maakte Tolhoek zeker indruk, o.a. in de Dauphine en San Sebastian. In de Tour kon hij lang mee, maar was zijn bijdrage qua kopwerk niet zo groot. Hij zal ongetwijfeld bidonnetjes hebben afgegeven, maar niet veel geforceerd op kop. Let wel: een knappe prestatie en alle vertrouwen dat hij het nog laat zien, maar dit jaar valt het (nog) tegen ten opzichten van de verwachtingen n.a.v. vorig seizoen.
'@jessevandalen en @Witte Trui, ik ben blij dat TJV echt in jonge renners investeert. Dat betekent dat je ze vertrouwen geeft, óók wanneer de ontwikkeling even stokt. Soms ga je twee stappen vooruit en weer eentje terug. Op de lange termijn geeft dat betere resultaten. Het alternatief is dat je met miljoenen strooit om gearriveerde renners te 'kopen'. De route van TJV vind ik spannender.
'@Niklas
Maar volgens de reactie van Plugge na de Giro wordt er nu ook gezocht naar een meer gearriveerde renner, juist omdat jongen talenten soms even een terugval hebben. In de Giro was dat een van de problemen. Van Tolhoek en Kuss was de verwachting, dat die wat langer meekonden met hun kopman. Maar wat bleek het jonge talent Bouwman bleek wel bij de les, maar kan nog niet met de beste mee omhoog. Ik heb al eerder aangegeven, dat het sparen in de 1e. week niet goed is gevallen. Want juist Bouwman heeft zich niet gespaard en was ook goed in de derde week. Tolhoek bijvoorbeeld is ook goed in de derde week, maar dat kwam er niet uit.
On Pascal Eenkhoorn doet 't naar behoren en ook in de tijdrit.
wow
wat een klasbak zeg die Wout. Deze zag ik niet aankomen, vooral het grote verschil met de rest. Stevie ook heel erg goed gereden.
zei het ook al in het volgtopic: Jammer dat het WK TTT niet meer is. Met Tony, Wout, Primoz, Jos, Robert hadden die echt een grote kanshebber geweest
edit: Laurens natuurlijk ook nog
En van aert kan nog veel winnen in de tt. Zit nog totaal niet diep in vergelijking met een roglic/kruijswijk. Alleen er gaat zoveel klasse en power vanuit. Kruijswijk, van aert, martin en de plus zijn de 4 die over de meet in de tour moeten komen. Die gaan voor top 3/4 meedoen, mits ze derest vh team niet kapot rijden
Ja wat is er nu veranderd dan... juist een bevestiging dat hij een meer dan gewaardeerde kracht zal zijn om samen met Tony Martin die laatste 3 goed af te zetten. De sprintvoorbereiding begin niet onder het rode vod.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.