Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 257 ... 501 502
De Zeboe van de Zoncolan

Wie had dat in 2015 kunnen denken, dat er een tijd zou komen dat zelfs Rahimns de overwinningen niet meer bij kan houden....

mus van de maasstad

Welke van onze buitenlanders doen er mee aan hun NK's (weg en tt)?

rennerske

'@ Napoleon. Het succes van TJV in 1 volzin weergegeven. Grappig en knap.

Dave87

Is Dombrowski geen mooie versterking voor 2020?
Goede klimmer, niet goed genoeg om kopmanschap op te eisen.

Rawolf

Geen klimmer waar je altijd l op kan rekenen, volgensmij hebben ze nu meer een gevestigde solide klimmer nodig a la Gesink/Kangert/Nieve.

kelderfan

In dat geval komt Laurens Ten Dam ook weer in beeld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan want Ten Dam is nog in staat om top 20 te rijden in een grote ronde?

Laatst gewijzigd
Corné 't Glansarm

99% beeldvulling.... LtD

TLJCAMPS

'@MusvandeMaasstad
'Welke van onze buitenlanders doen er mee aan hun NK’s (weg en tt)?'

TT = Time Trial
RR = Road Race
* = onder voorbehoud

Nederland TT: Jos van Emden, Koen Bouwman & Pascal Eenhkoorn. (26-06)
Nederland RR: Koen Bouwman, Lennard Hofstede, Taco van der Hoorn, Bert-Jan Lindeman, Mike Teunissen, Timo Roosen, Antwan Tolhoek, Jos van Emden, Tom Leezer & Danny van Poppel. (30-06)

België TT: Wout van Aert. Hij start om 17:58. (27-06)
België RR*: Wout van Aert en Maarten Wynants.

Duitsland TT: Tony Martin (28-06)
Duitsland RR: Paul Martens (30-06)

Denemarken RR*: Jonas Vingegaard (30-06)
Noorwegen RR*: Amund Grøndahl Jansen (30-06)

Verenigde Staten TT: Neilson Powless (27-06)
Verenigde Staten RR: Neilson Powless (30-06)

kelderfan

'@rahimns
Quote:"want Tem Dam is nog in staat om top 20 te rijden in een grote ronde?"
Grapje;) Maar het is wel Laurens ten Dam.
Zonder dollen. Die Joe Dombrowski is wel andere koek natuurlijk. Haalbaar?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Eerst reageer je op 2 mensen die met best zinnige namen komen met LTD en dan reageer je met een dom grapje nadat je erachter gekomen bent wat voor onhandige reactie je had gegeven. Sorry maar laat jij de grapjes in de toekomst maar achterwege zeker als ze ten koste gaan van iemand anders. Geef gewoon toe dat je reactie nergens op sloeg.

Laatst gewijzigd
rennerske

'@rahimns
Nou, nou, niet zo streng voor Kelderman. Hij maakt een enigszins begrijpelijke en nauwelijks grappig bedoelde opmerking. Af en toe een beetje luim en lichte spot is toch niet zo bezwaarlijk?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rennerske voor luim en grapjes kijk ik wel naar een goede comedy ... laten we het hier lekker inhoudelijk houden.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Over een nieuwe aanwinst gesproken: Tim Merlier. Vriend van WvA, aanwinst voor het crossteam en heeft ook nog eens een rappe sprint in de benen!

rennerske

'@Rahimns.
“ Laten we het inhoudelijk houden”, dat vind ik zo’n dooddoener. Humor beperkt zich hopelijk niet tot, een meestal erg flauwe, comedy. Luim en lichte spot verzachten, verrijken en verlichten de ernst van het (wieler) leven. Maar goed, we zijn het niet eens. Ook draaglijk. Overigens vind ik je inhoudelijke kijk op de intrigerende wielerwereld altijd erg onderhoudend en waardevol.

Yeez

Misschien wel goed dat Dylan vandaag niet wint. Beide beentjes weer op de grond. Moest teveel doen in aanloop naar de sprint. En natuurlijk de val eerder deze week

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rennerske het probleem van humor op een forum is dat het vaak ten koste gaat van iemand. Humor in algemene zin heb ik totaal geen moeite mee. Maar ik ben liever van een inhoudelijke discussie... voor mijn portie humor heb ik andere platformen,

Rawolf

Wel een waardeloze leadout van Teunissen, maargoed je kan niet alles winnen.

mus van de maasstad

Hmmm. Die beelden na de finish msken mij een beetje nerveus. Hopelijk geen erge schade...

leegloper

We kunnen weer huiverend speculeren. Vorige week Van Aert en Kruijswijk ziek, nu Groenewegen die aan zijn rug voelt.

kelderfan

Mooi dat Mike Teunissen voor de eindoverwinning heeft zorggedragen. Dat is al zijn 2e. Rondje. Dat is dik verdiend.
Het is niet echt jammer toch, dat Dylan een keer niet wint. Lotto-Soudal hebben 't spelletje goed gespeeld met hulp van Roompot-Charles. Dan wordt de 7e. man node gemist in zo'n sprintetappe.

Rawolf

Valt wel mee, Groenewegen zal wel even teleurgesteld zijn geweest. Die schaafwonden helen wel in 2 weken.

Zat in t wiel van Teunissen die vervolgens door een veelste klein gaatje duikt en moet dan een inhaalrace doen met 800m te gaan terwijl Teunissen op kop aan t beuken is. Dan heb je je sprint al gereden.

Van Aert en Kruijswijk zijn alweer beter als je hun ritten op Strava ziet.

tdola

'@tijmencamps
Eenkhoorn zal toch ook wel in rr starten volgende week?

mus van de maasstad

'@ tijmen

Thanks

Hoop dat martin en wout de tt winnen (en jos ook natuurlijk)

Altijd leuk die truitjes in een TTT

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dylan schijnt wat last van zijn rug te hebben door die val.... nu gewoon de komende week wat rust pakken

1 2 ... 257 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.