TdS was helaas niet wat ik had verwacht op die mooie zege van Antwan Tolhoek na. Want na die zege had ik Tolhoek toch meer vooraan zien meedoen. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn.
In de ZLM is Amund Jansen 2e. geworden in 't AK en heeft Dylan zijn groene trui binnen. Met Jos Van Emden en Dylan Groenewegen in de top tien is 't wel een geslaagd rondje geworden.
Ik denk dat Martin, Van Emden en Van Aert allen een goede kans maken om hun NK ITT te winnen. Het is echt ongelofelijk jammer dat er dit jaar geen WK TTT is want met (bijvoorbeeld) Van Emden, Marin, Gesink, Roglic, Van Aert en De Plus was Jumbo-Visma waarschijnlijk de topfavoriet geweest.
Via via heb ik gehoord Leemreize al heeft getekend bij de Jumbo Visma Academy, net als de volgende namen:
-Lars Boven
-Hidde van Veenendaal
-Olav Kooij
-Rick Pluimers
-Finn Fisher-Black
Ze zijn ook bezig met van der Tuuk en Robert Wagner zou een rol krijgen in de staf(waarschijnlijk als ploegleider) van het opleidingsteam.
Ik heb wat connecties in het wielerwereldtje dus dan hoor je nog wel eens wat, geen officiële bronnen.
Zolang de ploeg niks officieel heeft bevestigd zijn durf ik het ook nog niet met 100% zekerheid te zeggen, maar toch wel met 99% aangezien ik niet verwacht dat ik word voorgelogen. ;)
Finn Fisher-Black is trouwens echt een heel groot talent. Jongen uit Nieuw-Zeeland(komt zelfs uit dezelfde stad als Bennett) en is zowel op de ITT als de weg juniorenkampioen van Oceanië. Hij heeft zich tot nu toe voornamelijk op de baan gericht en amper wegwedstrijden gereden, maar op de baan heeft hij ook het wereldrecord op de individuele achtervolging verbroken dit jaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.