Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 258 ... 501 502
kelderfan

Waarom is Dylan dan niet eerder afgestapt, want nu was 't op 2 paarden wedden en doordat Leezer terecht is afgestapt had TJV te weinig mensen om de koers te controleren. Dat hadden de concurrenten goed gezien.
Het ging toch niet meer om de "trein" te testen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zo dramatisch was het nou ook weer niet toch... Dylan wordt gewoon 3e en stelt zijn sprinttrui veilig.

kelderfan

TdS was helaas niet wat ik had verwacht op die mooie zege van Antwan Tolhoek na. Want na die zege had ik Tolhoek toch meer vooraan zien meedoen. Maar ja, het kan niet altijd feest zijn.
In de ZLM is Amund Jansen 2e. geworden in 't AK en heeft Dylan zijn groene trui binnen. Met Jos Van Emden en Dylan Groenewegen in de top tien is 't wel een geslaagd rondje geworden.

greeny

een groot drama! ze winnen een keertje niet! andere ploegen doen ook wel is wat goed hoor

xistnc

Altijd leuk die truitjes in een TTT

Hoe dan? Een nationale ITT-trui mag je niet aan in een TTT.

rennerske

'@rahimns
Kan ik inkomen, maar ben toch vaak gecharmeerd van de soms luimige en de met lichte spot doorspekte bijdrages van bijv. Romans, xistnc, greeny, assen en west.

mus van de maasstad

'@xistnc?

Is dat zo? Wat een onzin zeg

ghostwriter

Ik denk dat Martin, Van Emden en Van Aert allen een goede kans maken om hun NK ITT te winnen. Het is echt ongelofelijk jammer dat er dit jaar geen WK TTT is want met (bijvoorbeeld) Van Emden, Marin, Gesink, Roglic, Van Aert en De Plus was Jumbo-Visma waarschijnlijk de topfavoriet geweest.

TLJCAMPS

Denk dat Nederland nu wel de grootste kanshebber is op het WK ploegentijdrijden. Dumoulin, Van Emden, Van Baarle, Van der Breggen, Van Vleuten en Van Dijk.

TLJCAMPS

'@Tdola
Pascal Eenkhoorn staat niet op de startlijst van de knwu. Op de site van TJV staat wel dat hij de wegwedstrijd rijdt. Maar op de site van TJV staat ook nog dat Roglic de TDF gaat rijden dus ik weet niet hoe up-to-date die is...

Stoempie

Hoe is t eigenlijk met de antwoorden van Eenkhoorn, Tijmen. Of heb ik nu wat gemist?

Rawolf

Heb je even gemist Michiel, https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/stel-je-vraag-aan/page/2/

tdola

'@tijmen
In bovenstaande artikel geeft eenkhoorn ook aan beide nk's te rijden, dus daar zou ik maar vanuit gaan.

Stoempie

Aah thanks Random!

Yeez

Rijdt TJV halle-ingooigem niet? Staan niet op de voorlopige startlijst meer, maar wel op de teamsite (die niet up-to-date is).

Lijkt me overigens een goede keuze met de nk’s en de tdf (en drukke programma wat er was)

Laatst gewijzigd
wieler4live

Mocht er iemand een stream van de nk's gevonden (Van de betreffende dag) hebben mag dat van mij hier gedeeld worden

tdola

Geen Halle wrs, staan niet op hun eigen site (van Halle dus).

TLJCAMPS

Gijs Leemreize in beeld bij de TJV Academy.

kelderfan

Leuk om te horen en op naar de start van de TJV Academy.

Matxin

Via via heb ik gehoord Leemreize al heeft getekend bij de Jumbo Visma Academy, net als de volgende namen:

-Lars Boven
-Hidde van Veenendaal
-Olav Kooij
-Rick Pluimers
-Finn Fisher-Black

Ze zijn ook bezig met van der Tuuk en Robert Wagner zou een rol krijgen in de staf(waarschijnlijk als ploegleider) van het opleidingsteam.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Dat vind ik nog eens leuk om te horen dat Robert Wagner terugkomt!

Yeez

meeste waren al wel bekend. Toch topnieuws @matxin thanks!

Rawolf

ViaVia met als gebruikersnaam een UAE beleidsman :p, bronnen?

Finn Fischer-Black? die ken ik niet, wel een mooie naam

Yeez

Zijn trouwens wel allemaal toppers. Vooral fisher-black

Matxin

Ik heb wat connecties in het wielerwereldtje dus dan hoor je nog wel eens wat, geen officiële bronnen.
Zolang de ploeg niks officieel heeft bevestigd zijn durf ik het ook nog niet met 100% zekerheid te zeggen, maar toch wel met 99% aangezien ik niet verwacht dat ik word voorgelogen. ;)

Finn Fisher-Black is trouwens echt een heel groot talent. Jongen uit Nieuw-Zeeland(komt zelfs uit dezelfde stad als Bennett) en is zowel op de ITT als de weg juniorenkampioen van Oceanië. Hij heeft zich tot nu toe voornamelijk op de baan gericht en amper wegwedstrijden gereden, maar op de baan heeft hij ook het wereldrecord op de individuele achtervolging verbroken dit jaar.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 258 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.