'@TijmenCamps ligt eraan in welk deel van Amerika er gereden wordt en het tijdstip dat ze rijden. Maar het ligt wel voor de hand dat dit gebeurd als het hier later op de dag is.
@Assen bij meer dan 5 etappes en een top 10 klassering is het voor mij toch minimaal een 9. Kom op zeg wat kan je dan meer verwachten. Een paar jaar terug waren we al blij als we een Nederlander voorin zagen rijden.
Ik ben al blij met 1 of 2 zeges... alles wat daar boven zit is gewoon mooi meegenomen. Sommige doen hier nu of alleen TJV meedoet als WT ploeg. En wat als het dan 1 zege wordt, zijn we dan opeens enorm teleurgesteld of liggen de verwachtingen gewoon veels te hoog. Ik word regelmatig verweten dat ik teveel door een geel-zwarte bril kijk... maar volgens mij ben ik al voorbijgestreefd door velen in dat opzicht ;)
Ik wil al het optimisme niet de kop indrukken, maar bedenk wel dat Dylan in maximaal 6 etappes (1,4,7,11,16 en 21) kans heeft. En daarvoor moeten al die etappes ook nog eens in een massaspurt eindigen en moet Groenewegen de laatste drie bergetappes overleven.
Wat betreft de concurrentie voor Powless vanavond, doet die Chad Haga niet mee?
Voor de overwinning is Jansen vrij kansloos... er staan naast Jagen nog wat talentvolle renners aan de start met Foss en Leknessund. Dan heb je nog Skjerping en dan houdt het wel op. Laten we eerlijk zijn... Jansen heeft geen reputatie als tijdrijder dus of hij in de buurt kan komen bij het podium dat weet ik niet..als hij een mooie top 10 klassering eruit weet te slepen zal hij denk ik al meer dan tevreden zijn. Al rijdt hij zijn tijdritten waarschijnlijk normaal nooit echt voluit.
'@Jesse dat zei je ook al een maand geleden tegen mij ;) ... ik ga ervan uit dat die jongen ondertussen wel uitgeziekt is. Heeft ook alweer gekoerst onlangs. Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe hij er nu voorstaat. Een TT van 50km liegt niet in ieder geval.
Welke ploegen gaan er in de tour voor sprint etappes rijden om peloton bij elkaar te houden? Dqs, lotto, tjv. Wellicht borat, uae en cofidis!?
En wie zijn de ttt favorieten? Ineos, tjv, dqs, michelton en ccc outsider!? Alleen dqs en tjv selectie bevestigd tot nu. Gaat tjv hier reëel kans maken of moeten ze 1 of meerdere teams voor laten gaan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.