'@Jessevdalen dat was wel een opname die gemaakt was vlak na het einde van de Dauphine. Ik ga ervan uit dat Steven niet ziek naar de etappeverkenning is gegaan dat zou totaal onverstandig zijn. Dan is het ook nog de vraag wanneer het laatste contact is geweest tussen Nico en Steven. Hij reed op de 20e de eerste verkenning. Dat was de dag nadat deze podcast was opgenomen. Maar we zullen zien... Het is nog 9 dagen tot de start van de Tour.
Tiende overwinning van deze maand! En daarmee is de 33 aangetikt. Voor de Tour dus al een evenaring van heel vorig jaar!
Leuk commentaar ook van José De Cauwer: "Wat een seizoen voor Van Aert! Hoeveel ploegen zullen geen spijt hebben dat ze die kerel niet hebben binnengehaald."
'@xistnc
Ha ha, ik dacht ook eerst ‘Mathieu vdP in de auto - wtf ?!’.
Maar al snel wist ik dat ze Hermans bedoelden.
Over MvdP gesproken, die zou toch ook moeten kunnen tijdrijden? Maar zou mij niet verbazen als WvA beter is in die discipline. Enfin, nu niet zo relevant, alleen NOG MEER zin in de TTT inde Tour. De wielerstatistiekfin Dicht trouwens die roze EF ploeg hoge kansen toe op het podium te eindigen in die TTT.
Het kan mee zitten en het kan tegen zitten in de tour. Het kan gebeuren dat Groenewegen vroeg uitvalt, en Kruijswijk geen deuk in een pakje boter rijdt en dat ze 0 etappes pakken. Ze kunnen ook de pannen uit het dak rijden. Groenewegen pakt 4 etappes, Kruijswijk rijdt zijn beste ronde ooit en wint de tour, en ze pakken ook nog de tijdritten.
Ja, want ik zie een kanjer in Wout Van Aert. Ik ben nu al benieuwd naar zijn verrichtingen in de TdF met zijn grootste fan Steven Kruijswijk. Dan hoeft 't niet alleen van Dylan Groenewegen af te hangen, wat betreft de zegekar. Chapeau voor die Wout Van Aert. Dit wordt nog eens een "Belgische site", als Laurens De Plus ook laat zien, wat hij in huis heeft in de TDF.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.