Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 265 ... 501 502
TLJCAMPS

Snelste tijd voor Neilson Powless bij het eerste tussenpunt!

kelderfan

'@TijmenCamps
Waar kun je dat volgen?

horsm

Wat is er eigenlijk gebeurd met Mathieu Hermans?

Poeksel

Dank Assen, post interessante dingen inderdaad.

TLJCAMPS

Powless tweede op 20 seconden van de winnaar. De winnaar is trouwens ook Amerikaans kampioen tijdrijden bij de beloften. Sinds wanneer mag je dan meedoen met de profs of is dat alleen in Amerika?

Wel weer een prima tijdrit van Powless.

kelderfan

Jammer maar Nelson redt 't net niet. Ian Garrisson is hem de baas. Toch een mooie 2e. plek voor Neilson Powless.

kelderfan

Die Ian Garrisson doet al een tijdje leuk mee. Hij was al eens 2e. Le Triptyque des Monts et Châteaux na Mikkel Bjerg en voor Tobias Foss.

Romāns Vainšteins

Ik wou net zeggen idd, is die Garrisson niks voor Jumbo ? Meteen een topslapie voor Neilson erbij !

Rahim Vlasblom
admin

Gaan we weer.... de echte toppers waren er niet bij. Ook vielen de tijden tov vorig jaar best wel tegen.

kelderfan

Nou ja die Ian Garrinson won ook de ITTu23.
@RV
Nog even wachten met het slapie, want eerst moet Neilson nog tekenen voor een langer verblijf. Of is 't verlaat de gevangenis zonder te betalen.
@rahimns
Ligt dat niet bij het gekozen parcours. Bijvoorbeeld BK-Belgie was vlakker dan vlak en dan had Victor toch moeten winnen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Garrisson kan in de onderhandelingen toch bedingen dat hij Powless mee krijgt ?!

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ze reden op hetzelfde parcours als vorig jaar

tdola

Vingegaard heeft iig ook weer gereden met helaas geen denderend resultaat, maar na val en in 1e jaar niet veel te verwachten. Hopelijk door met goed ontwikkelen 2e seizoenshelft.

greeny

lol romans, je wordt te serieus genomen door keld......

TLJCAMPS

Vingegaard vind ik juist erg sterk dit jaar. In het Baskenland was hij de beste van TJV, in Zwitserland zat hij ook al bij de beste 20 en in de Hammer Stavanger vond ik hem samen met Teunissen en Eenkhoorn ook een van de beteren.

tdola

'@tijmen
Idd sterk 1e deel vh seizoen, bedoelde nu op dit moment niet veel te verwachten.

kelderfan

Dat wist ik niet maar dat is wel een groot verschil. Zelfs Ian Garrison reed vorig jaar harder over 't traject.
Maar met die ontbrekende toppers valt 't wel mee. Bookwalter, Haga en Joey Rosskopf ontbreken. Maar de overige renners waren er ook bij. Die door mij bewierookte Brandon McNulty reed wel heel matig. Nu 40.447 en vorig jaar 48.974.

kelderfan

lol @greeny
Hoe bedoel je serieus. Of bedoel je dat jouw bijdrage serieus genomen moeten worden.;)

Rahim Vlasblom
admin

Ik vind die tijd van Vingegaard nog best meevallen... voor iemand die een blessure heeft gehad en een maand niet gekoerst heeft, alleszins redelijk.

tdola

Met alle respect, 22e in itt nk van Denemarken is geen denderend resultaat. Maar logische verklaring.

Als deze jonge gast lijn van 1e seizoenshelft voort kan zetten, dan kunnen we nog veel van hem verwachten de komende jaren! Staat onder contract tm 2020 maar zou me niet verbazen dan in de winter al verlengen.

wieler4live

Iemand enig idee hoelaat der Tony vandaag gaat starten en of het eventueel ergens uitgezonden wordt?

Onbekende gebruiker

Vingegaard is inderdaad, voor mij dan, de grote verrassing bij TJV dit seizoen. Dat Van Aert kon winnen hadden we wel zien aankomen immers. Ik dacht dat Vingegaard pelotonvulling zou zijn maar hij doet meer dan goed werk, rijdt goed mee en ontwikkelt zich sterk.

TLJCAMPS

'@Wieler4live
Tony Martin begint om 19:32.

TLJCAMPS

Eenkhoorn zal toch gaan starten bij de elite-mannen op het NK.

Yeez

'@tijmencamps niet meer dan logisch mbt eenkhoorn.

Overigens, geven ze op Sporza aan dat de 1ste etappe in de tour helemaal geen massasprint hoeft te worden met Groenewegen erbij. Laatste 30 km gaan over heuvelachtig terrein en als er gekoerst wordt is Dylan toch een van de minste sprinters als het om klimmen gaat. Het kan sowieso tegenzitten voor Dylan deze tour, omdat er veel van deze etappes zijn en weinig echt pure sprinters ritten. Wanneer er dus veel gekoerst wordt kan het zijn dat Dylan weinig aan zijn trekken gaat komen dit jaar...

1 2 ... 265 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.