Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 266 ... 501 502
Rawolf

Eerste etappe kan hij echt wel overleven denk ik, de benen zijn dan nog fris en hij is ook geen Marezcko.

Yeez

Tobias is binnen. Veel talent, maar topprestaties worden afgewisseld door hele matige door ziekte en/of mentale problemen. Veelbelovend, maar laat hem eerst maar eens een heel seizoen top meedraaien

WFnlwielrennervhjaar

Wielerflits zegt dat hij een vette vis is dus is hij een vette vis. niet zeuren.

Romāns Vainšteins

Hij heeft in ieder geval een babyvette bakkes, dat is een begin.

Turtlehead

Lijkt me een ronderenner die nog regelmatig moet worden, zo te lezen. Mooi projectje :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe vaak is hij dit jaar dan ziek geweest ??

KJP

22-jarige belofte die er nog steeds niet vol door komt. Aardige renner hoor, maar het is voorlopig echt geen nieuwe Gaudu, Sivakov of Pogacar, die wisten zelfs op 19/20-jarige leeftijd al in hun categorie te domineren.

Ik ben nog niet zo overtuigd eigenlijk, en denk dat Sunweb met de betere van de twee Noren aan de haal is gegaan.

kelderfan

'@KimJungPoels
Het klopt Andreas Leknessund eigenlijk beter uit de verf komt. Jammer dat TJV die jongen niet heeft gestrikt.
Echter is Tobias Foss geen verkeerde renner om erbij te halen. Ik denk dat hij 't wel goed gaat doen.

Hermannmg

Jumbo haalt een vette Visma binnen!

Yeez

'@rahim 1x langdurig. Isard laten schieten en vredeskoers was niet goed, net als gisteren

WFnlwielrennervhjaar

Gaat zn moeder dan mee als verzorgster?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jesse ik weet niet waarom er zo dramatisch gedaan wordt.... hij is een keer goed ziek geweest dat betekent toch niet dat hij meteen mentale problemen heeft en een zwak fysiek. ik ga ervan uit dat de ploeg er goed over nagedacht heeft en weet wat ze binnenhalen.

greeny

en dan nog kan ie floppen, net zoals een bewezen topper kan floppen in een andere ploeg. laat die jongen volgend seizoen eerst maar is wat wedstrijden rijden voor de oordelen al de deur uit gaan

WFnlwielrennervhjaar

'@rahimns
Waarschijnlijk heb je er overheengelezen, maar het staat in het nieuwsbericht en komt dus niet uit de lucht vallen of omdat ie ziek is geweest:

''Hij werd door LottoNL-Jumbo uitgenodigd om mee te gaan op een trainingsstage in de winter. In 2018 had hij daarna mentaal een moeilijk jaar, waardoor hij in de eerste helft van het seizoen amper resultaten reed.''

Yeez

'@rahim kampte in 2018 (begin) met mentale problemen. Het is een groot talent, maar hij moet constant worden..

rennerske

Je kunt een renner ( in dit geval Tobias) beoordelen op:
- wat je in de koers meerdere malen aangeschouwd hebt.
- wat anderen over de renner mededelen (en daar achteraan oreren).
- scorebordjournalistiek ( uitslagen geven in meningsvorming doorslag boven onderliggende kwaliteit)
- harde feiten.
- gevoel
Bovenstaande samengevat vrees ik dat de vette vis bezig is ten onder te gaan aan een stevige vermageringskuur.

Laatst gewijzigd
peerduell

Ik heb veel vertrouwen in het meten/weten en de professionele wijze van werken als het gaat om het inschatten van de “potentie” van een aanwinst voordat TJV hem contracteert. Als je beperktere (geld) middelen hebt moet je het niet zoeken in dure “arrivees” maar in aankomend talent dat je planmatig beter maakt en in zaken zoals (o.a) het uitgebreid testen op stage(s), materiaal en begeleiding. Gezien de resultaten tot nu toe is dat aardig gelukt. Ik heb er dus volledig vertrouwen in dat Foss een “vette vis” voor TJV zal worden en zicht prima gaat ontwikkelen. Leuk dat Wout van Aert gisteren na zijn ITT overwinning op het BK nog even sprak van “topbegeleiding en “topmateriaal”.
@RV leuk die grote ........van je. "ik ram maar wat uit mijn toetsenbord zonder na te denken" zei je laatst" Beter kunnen je "bijdragen" niet getypeerd worden en ....... je hebt zelfkennis, dat wel. Ga eens een keertje buiten spelen of fietsen.Of zit je dan met de laptop op je schoot, gezien het aantal reacties van ongeveer 14.000.
@Redactie, het gebruik van de term "vette vis" zal jullie nog lang heugen:-)

WFnlwielrennervhjaar

'@jessevandalen:
''@rahim kampte in 2018 (begin) met mentale problemen. Het is een groot talent, maar hij moet constant worden..''
Ik vind Rahim toch best constant hoor.

@peervaneynthoven
Ik heb liever de reacties van RV dan die van medeflitsers die altijd zo op de man moeten spelen en daar niet eens verder dan 'hullie reageert veel', mee kunnen komen, maar goed.

Dat we vette vis nog lang vette vis zullen gaan noemen ben ik het dan weer wel met je eens. Ik zie de koppen op wielerflits al voor me: 'Vette vis voor vette vis!'

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Arie Punzen ik heb nergens overheen gelezen en ik weet dat de ploeg Foss al sinds vorig jaar intensief volgt. Ik had her meer over de opmerking van Jesse. Ik ben gewoon benieuwd of er echt iets structureel mis is met deze jongen of dat het erger overkomt als dat hij bedoeld. Hij heeft het over mentale problemen... was dat vanwege iets wat in zijn leven gebeurd is of gewoon een fase in zijn leven. Speelt dat nu nog dan. Want anders staat het totaal los van zijn ziekte afgelopen periode.

Rawolf

Ik ken Foss niet zo goed maar vooralsnog klinkt het als een de Tier 2.0.

kelderfan

'@rahimns
Zien wij Tobias Foss pas per 1 jan uari 2020 in 't geel of komt hij dit jaar al in actie?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik ga ervan uit dat hij gehaald is voor 2020 en dus dan pas voor de ploeg in actie komt. Misschien dat hij per 1 augustus nog als stagiair aanschuift maar voorlopig is er nog niets bevestigd

Stoempie

Ach, misschien is er in zijn omgeving wel iemand overleden waardoor hij een mentale dip had vorig jaar. Of iets anders. Ik bedoel, life's a bitch. Untill you marrie one.

Hij is niet voor niets al ff Nederlands aan het leren, dus z'n komst verrast me niet. Ben er wel blij mee! Klimmer, tijdrijder met wat overgewicht en ik vermoed een enorme motor a la Jansen. Over gewicht gesproken. Ik ben 2 kg kwijtgeraakt de afgelopen week.

Laatst gewijzigd
Niklas

Zo'n verwijzing naar De Tier 2.0 doet me denken aan Bertha 83 die is uitgemolken en naar het slachthuis gaat. Respect voor de sport begint met respect voor de renners.

TLJCAMPS

Oei, Pech voor Tony Martin.

Edit: Ondanks de pech heeft hij nog steeds een voorsprong van 10 seconden op Politt.

1 2 ... 266 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.