Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 279 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@aru123 die hadden ze daarvoor ook al... Miller and Monroe maar die ging eerder dit jaar failliet, dus ze waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe casual kledingsponsor.

aru123

'@Rahimns
Ah oke was mij eerlijk gezegd nooit opgevallen

$kedel

Daarom zijn ze wellicht ook failliet.
Ik heb van beide merken nog nooit iets gezien of gehoord.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bekijk het interview met Plugge op de NOS ;)

Krentenbol

Prachtige trui van Grondahl Jansen.

Laatste man

Mooie trui, leuke grap zonder Noors blauw (Insta Grondahl).

Wout nam ze vandaag even mee op pad, graveltocht haha. Lol bij de rest. Gesink weer op hoogte in de USA, met ook een deel gravel.

Yeez

Ik zie jumbo niet winnen van DCQ, EF, Ineos en bachrein eerlijk gezegd, maar ze mogen mij verrassen

Stoempie

Prachtige trui idd van Jansen. God ik zie er echt naar uit. M'n guts zegt me dat dit de Tour van Jumbo Visma wordt! Podium, tig zeges, iedereen aan gort enzo ✌️

Stoempie

M'n Tour pool is nog wel een dingetje. Iemand een idee hoeveel etappes de ak renners zouden kunnen winnen?

Rawolf

Ik raad je aan naar het palmares van Kruijswijk te kijken, spreekt voor zich.

Stoempie

30 punten voor de ritwinnaar, 35 punten voor de nr 5 vh ak.

Naast Stevie heb ik Bernal, Fugelsang, Martin, Yates, Valverde, Alaphilipe, Schachman, Ewan, Groenewegen, Sagan en Viviani

Laatst gewijzigd
Stoempie

Random. Er moet een keer revanche worden genomen op die Giro, 3 jaar geleden alweer. Als ik eraan terugdenk, ik weet nog precies waar ik was toen het gebeurde .Net als bij heftige gebeurtenissen als 9-11 enzo...

Laatst gewijzigd
Poeksel

"M’n guts zegt me dat dit de Tour van Jumbo Visma wordt!" en dan geen Van Aert nemen? Foei toch!

Stoempie

😃 ja sorry. Van Aert wint de tijdrit wel, maar verder is t vooral knechten geblazen.

DemPolS

Opvallend, in de podcast van eurosport zijn ze ook vrij stellig dan de Dumoulin toch echt gaat komen. Traksel legt dan ook nog even uit welke opties er zijn. Eigenlijk een wettelijk opzegtermijn van een maand. Toch opmerkelijk.

Laatst gewijzigd
DemPolS

Trwouwens als Kruijswijk podium rijd, dan zal die waarschijnlijk niet in de Vuelta starten heeft Roglic zijn totale kopmansschap en kan hij daarna na Bahrijn Merida. Of ga ik nu drie stappen te hard.

Jotto-Lumbo

Je gaat drie stappen te hard. Als Kruijswijk podium rijdt, gaat hij gewoon naar de Vuelta. Al is het als knecht voor Roglic. Daarnaast gaat Roglic volgend jaar niet naar Bahrein, want hij heeft nog een contract van een jaar bij Jumbo-Visma. Tevens heeft hij geen splinters in zijn knie en heeft hij prima aankopen gekregen om hem te ondersteunen. Ook heeft hij vrije invulling van zijn programma. Hij wordt niet gedwongen om naar de TDF te gaan. Geen reden dus om een contract te ontbinden o.i.d..

DemPolS

Als Dumoulin echt komt gaat Roglic echt weg. Hij heeft geen vrije invulling want hij wil niet in 1 team met Groenenwegen en geloof mij als Jumbo, met Verstappen, Kramer en Dumoulin het hele jaar door 3 wereldtoppers heeft (en van Aert in België) die gaan echt wel betalen. Dan zit Roglic op het 2e plan. Als zelfs niet sportprogramma's iets over de tour of wielrennnen roepen gaat dat 3x zoveel over Dumoulin dan heel TJV bij elkaar. Dit zou een buitenkans zijn die een van Eerd echt niet laat gaat. Jumbo is echt geen kleine sponsor.

Laatst gewijzigd
DemPolS

Ps. Als Kruijswijk zich uit elkaar moet trekken in de Tour dan gaat hij toch echt niet.... is mijn overtuiging.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Kruijswijk heeft aangegeven voor podium te gaan in TDF en daarna te knechten voor Bennet in de Vuelta

Stoempie

Die Bobridge!

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ja Kruijswijk heeft 't wel aangegeven {zie Groenewegen} maar @DemPoLS heeft een goed punt. Als Kruijswijk 't goed gaat doen in de TdF {dat hoop ik ten zeerste}, dan kan 't zomaar zijn, dat hij de Vuelta aan zich voorbij laat gaan.
Roglic zou eerst ook de combi Giro/TdF doen. Na de TdF weten wij meer.
@DemPoLS
Roglic is veel winnaar en dat moet je met Dumoulin maar niet op rekenen. Ik zie eerder Roglic voor TJV een GT winnen.

Rawolf

Leuk dat discussiëren maar blijf wel bij de feiten, er is nog geen een aanwijzing geweest dat Roglic gaat vertrekken.

Roglic wil niet samen in een team met Groenewegen? Dat verzin je toch echt zelf en de TdF 2018 laat wat anders zien.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb het Roglic nooit horen zeggen... die journalisten praten elkaar enorm na

Stoempie

Kelderfan. Wat is het verschil met vorig jaar? Toen trok hij zich uit elkaar in de TDF en Vuelta en 2x top 5, En dit jaar alleen in de TDF. Makkie toch?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 279 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.