Je gaat drie stappen te hard. Als Kruijswijk podium rijdt, gaat hij gewoon naar de Vuelta. Al is het als knecht voor Roglic. Daarnaast gaat Roglic volgend jaar niet naar Bahrein, want hij heeft nog een contract van een jaar bij Jumbo-Visma. Tevens heeft hij geen splinters in zijn knie en heeft hij prima aankopen gekregen om hem te ondersteunen. Ook heeft hij vrije invulling van zijn programma. Hij wordt niet gedwongen om naar de TDF te gaan. Geen reden dus om een contract te ontbinden o.i.d..
Als Dumoulin echt komt gaat Roglic echt weg. Hij heeft geen vrije invulling want hij wil niet in 1 team met Groenenwegen en geloof mij als Jumbo, met Verstappen, Kramer en Dumoulin het hele jaar door 3 wereldtoppers heeft (en van Aert in België) die gaan echt wel betalen. Dan zit Roglic op het 2e plan. Als zelfs niet sportprogramma's iets over de tour of wielrennnen roepen gaat dat 3x zoveel over Dumoulin dan heel TJV bij elkaar. Dit zou een buitenkans zijn die een van Eerd echt niet laat gaat. Jumbo is echt geen kleine sponsor.
'@Michiel De Rooij
Ja Kruijswijk heeft 't wel aangegeven {zie Groenewegen} maar @DemPoLS heeft een goed punt. Als Kruijswijk 't goed gaat doen in de TdF {dat hoop ik ten zeerste}, dan kan 't zomaar zijn, dat hij de Vuelta aan zich voorbij laat gaan.
Roglic zou eerst ook de combi Giro/TdF doen. Na de TdF weten wij meer.
@DemPoLS
Roglic is veel winnaar en dat moet je met Dumoulin maar niet op rekenen. Ik zie eerder Roglic voor TJV een GT winnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.