Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 290 ... 501 502
aru123

Op de instagram verhalen van enkele naar kuhtai getrokken renners zijn naast foss ook 2 renners te zien in zwarte kledij iemand enig idee wie dit zijn?

jvh93

'@aru viel mij ook op inderdaad. Voornamelijk op het verhaal van Pascal Eenkhoorn zijn deze 2 onbekende renners goed te zien. 2 continentale renners op proef?

Rahim Vlasblom
admin

'@aru123 wat ik er uit kan opmaken lijken me het 2 renners van het Deense Coloquick, ik zie daar nou niet meteen WT materiaal... maar misschien zijn ze renners aan het testen voor het opleidingsteam

aru123

Julius johansen??

Edit: nee dat kan niet die gaat na dit seizoen naar uno-x

Laatst gewijzigd
aru123

Misschien eene johan price-pejtersen?
1e op deens kampioenschap tijdrijden u23 voor bjerg
3e op deens kampioenschap tijdrijden voor de profs

Stoempie

Is er iets aan de hand met Teunissen? Rijdt continue achteraan

user27060

Voor Jumbo is het mislopen van de gele trui gisteren misschien niet zo erg; ik denk dat WVA dat voor hem persoonlijk iets anders ziet. Van Aert was er zaterdag en zondag voor zijn team en had een belangrijk aandeel in beide ritzeges. Het zou mooi geweest zijn, had Jumbo gisteren iets sterker voor de dag gekomen en hem zo in de gele trui geholpen zodat ook hij zijn succesje kon scoren. Ik heb nergens geschreven dat hij zo maar de rit zou gewonnen hebben, de sterkste heeft gisteren gewonnen, maar hij heeft er ook geen gooi kunnen naar doen en hij mist de trui uiteindelijk met slechts 20 seconden. Ze moesten Flip dus niet eens volledig teruggrijpen.

Wat mij stoort, is dat er hier vlotjes over Van Aert wordt heen gepraat als een simpele knecht. Een renner van zijn kaliber verdient eigenlijk ook een volledige team support. Ik begrijp dat Kruiswijk en Groenewegen het hoofddoel zijn, maar uiteindelijk doe je Van Aert als team gisteren wel te kort, zeker gezien zijn verdienste voor het team eerder deze tour.

Een team met Dumoulin, Roglic, Kruiswijk, Bennett, De Plus, Martin, Teunissen en Van Aert? Ik zou passen als ik Van Aert was. Ik denk dat Van Aert zo een mooi voorbeeld is, dat de komst van Dumoulin op meerdere renners een negatieve invloed kan hebben; niet enkel voor Roglic en Kruijswijk. Ook voor mannen als WVA, Teunissen en De Plus kan het aan bewegingsvrijheid kosten.

aru123

Jeff doe die roze van aert bril even af joh, ik denk eerder dat jij er niet mee kan leven dat van aert de gele trui niet heeft gepakt.

user27060

Heb je goed begrepen dat ik dat jammer vind joh.

rennerske

'@ Jeff. Mooi man, lekker supporteren voor v Aert, een beetje teleurgesteld zijn voor het mislopen van geel, niks mis mee. Snap dat wel en ok dat je desondanks erkent dat de beste gisteren gewonnen heeft. Hup Wout!

Yeez

Leek eruit te komen, maar zat te ver. Had bij wout en mike moeten zitten. Power kwijt. Dacht dat die door kon trekken

aru123

Sprinttrein was veel te bang, bij momenten konden ze met zn allen naar voren maar durfden ze het niet. Ondanks de blessure van groenewegen was dit echt matig.

Stoempie

Jansen reed Groenewegen nog bijna van de sokken.

kelderfan

Ja waarom zat Dylan niet bij Wout en Mike. En zijn sprint was helaas zonder power. Maar ja die val is hij nog niet te boven kennelijk.

Rahim Vlasblom
admin

Hij geeft zelf al aan dat hij duidelijker had moeten zijn en dat hij gewoon niet goed genoeg was... jammer en te verwachten dat deze sprint nog net iets te snel komt. Gelukkig zijn er nog meer kansen en die liggen gelukkig wat verder weg nu.

kelderfan

'@rahimns
Dat klopt, maar als hij nog niet top is, dan had TJV toch voor Mike moeten gaan. Wout kwam te vroeg op kop en in de wind. Omdat dit een snelle finale was kwam Mike er zonder hulp niet meer aan te pas. Ik denk dat Dylan wat dat betreft 't eerder moet aangeven, want het is schande als je zo'n val nog niet top kan zijn. Hij heeft wel meer tijd nu om te herstellen.
Er liggen weer 2 puisten in de laatste 45 km. Zo'n rit waar die Julian Alaphilippe weer kan uitpakken, want dalen kan hij ook. Morgen dus een linke rit en dat lijkt mij iets voor Wout Van Aert e/o Mike Teunissen.

rennerske

Mooi hoor die teleurstelling. Geeft aan hoe de ploeg vergeleken met een paar jaar geleden gegroeid is.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Ook al waren ze vandaag vol voor Mike gegaan denk ik niet dat die veel hoger had geëindigd, die is echt niet sneller dan deze 4 voor hun.

Stoempie

Ach Kelderfan. Ik vind in deze case dat je een koe te makkelijk in de kont kijkt.

rennerske

'@ rahimns. Zo ist!

rennerske

Eerlijke en innemende analyse van Groenewegen bij de NOS trouwens.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Waarom? Hij zegt 't zelf toch heel duidelijk. Dat hij nog te veel last had van die val en niet 100%. Dan wordt 't wel heel lastig om zo'n snelle sprint aan te gaan. Dat is toch geen schande. Mike met al die snelle mannen zat toch niet verkeerd.

rennerske

Wanneer je de hectiek van zo’n finale ziet, waarin de concurrentie nog scherp en fit is, wordt duidelijk dat dit geen papieren abc-tje kan zijn waarin je gewoon even een treintje Jansen- v Aert- Teunissen opzet waarna Groenewegen het met 2 vingers in de neus afmaakt.

Laatst gewijzigd
xistnc

Weer het dagploegenklassement gewonnen, vandaag. Op z'n Wanties. Tikt lekker aan, met ook nog 5e/6e en de witte trui en de leiding in het algemeen ploegenklassement. Kassa!

Stoempie

In de zin dat ze achteraf voor Teunissen hadden moeten gaan, Kelderfan. Alles gaat in een fukking split second de laatste km's.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 290 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.