Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 30 ... 501 502
kelderfan

Lennard Hofstede wordt nu ook toegevoegd bij PCS. Wel heel opvallend, dat er bijna 2 mnd tussen zit {Australie => Catalunya}. Dat vul je niet op met een hoogtestage.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

En dat allemaal omdat Groenewegen zo nodig Valencia moet rijden. Stomme Dylan!

kelderfan

Wat ben jij knorrig zeg; wat kan Dylan er aan doen;)
Hij staat nog steeds niet vermeld. En wat denk je van die andere Dylan. Nog altijd een optie voor 't potje met of zonder spek.

tdola

'@vlek
Zou pcs niet blindelings vertrouwen. Dus die wedstrijden van kuss onder voorbehoud weergeven.
Zou best kunnen kloppen, maar soms blijkt het giswerk te zijn.

tdola

'@rahimns
Van aert is nog niet bijgevoegd als renner en inkomende transfer.

Rahim Vlasblom
admin

Programma van Van der Hoorn toegevoegd aan de agenda. Ziet er dus naar uit dat Groenewegen tijdens de Vuelta een ander treintje meekrijgt met Van der Hoorn en Hofstede erin en dan Roosen of Teunissen als leadout.

tdola

'@rahimns
Volta Algarve en Japan cup hoeven er niet bij, was idee alleen wt koersen, anders wordt de lijst wel erg lang en niet leesbaar (ruta en Valencia ed staan er ook niet ).

Mooi programma verder van taco vd hoorn.
Wat ik me wel afvraag, gaat team jumbo visma nog de kleinere Belgische koersen rijden als nokere en die race die van emden 2 jaar geleden won (naam even kwijt ).?
Naast de top 7 (aert, eenkhoorn, poppel, Roosen, jansen, teunissen en vd hoorn) heb je nog een renner of 5/6 die in voorjaar ook hun mannetje staan, wellicht moeten invallen (of alleen etappe koersen?). Denk aan wijnants, lindeman, leezer, martens, Martin en van Emden.

En ook duidelijk na programma van vd hoorn dat die 4 (roosen van aert teunissen en vd hoorn) van trainingskamp geen tirreno /pn rijden (Roosen geen lead out in pn!?) maar van poppel wel 1 vd 2 lijkt me.

Laatst gewijzigd
dimitri.van.boxstael

'@tdola de 'kleinere' wedstrijden in het voorjaar staan normaal niet op het programma dus geen Nokere, Bredene Classic, Mergelland en ook geen Brabantse Pijl en Scheldeprijs.
Dwars door West-Vlaanderen, gewonnen door Jos in 2017, wordt niet meer georganiseerd.

tdola

In verleden reden ze wel sommige van deze kleinere wedstrijden, en vroeg me dus af of dit jaar wel of niet gereden. Overwinning daar pakken ook altijd lekker, nokere sprint lijkt me ideaal voor van poppel bijv.

Maar is er officiële mededeling dat ze geen van die wedstrijden rijden? Scheldeprijs bijv hebben ze altijd gereden lijkt me sterk die nu niet!?

S. Morgenstern

Opvallende keuze om met vier van de zes belangrijkste Vlaamse mannen voor een trainingskamp te kiezen. Ze zullen er goed over nagedacht hebben, maar volgens mij is het niet iets waarvoor in het verleden veel succesverhalen te vinden zijn.

Laatst gewijzigd
dimitri.van.boxstael

'@tdola Vorig jaar reed het team ook al niet in Nokere & Bredene. In Mergelland, Brabantse Pijl en Scheldeprijs startten we daarentegen wel. Die wedstrijden staan echter niet op mijn programma ;)

kelderfan

'@dimitri
Bedoel je, dat BP en Scheldeprijs dit jaar niet op 't programma staat van de ploeg?
De ploeg wil toch meer scoren of beter scoren?

kelderfan

'@rahimns
Hofstede zou toch ook de Japan Cup rijden; die kun je nog toevoegen.

tdola

De niet WT koersen juist niet toevoegen, dan wordt de openingspost erg veel.

Eenkhoorn wel noteren dus bij dauphine

https://www.genemuidenactueel.nl/2018/12/28/pascal-eenkhoorn-weet-wat-hij-wel-en-niet-kan/

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@tdola
Dat valt wel mee; dat hoeft niet uitgebreid te worden gemeld.
Die Pascal Eenkhoorn begrijpt wel, dat hij in de Vuelta niets heeft te zoeken en daarom lijkt mij, dat Taco van der Hoorn wel heel snel de Vuelta in zijn programma krijgt toebedeeld. Hopelijk ziet de ploeg dat op tijd in.

S. Morgenstern

Ik denk dat de ploeg wat meer inzicht heeft in de belastbaarheid van hun wielrenners..

Van der Hoorn is een 25 jarige renner met nog redelijk wat groeimarge, die zich dit jaar na een langdurige blessureperiode direct wist te onderscheiden in een WT-koers. Het lijkt me totaal geen probleem om zo'n jongen op te stellen in de Vuelta.

kelderfan

Dat zou best kunnen, maar Taco zelf is ook nog op zoektocht wel na een goed na-seizoen.
Juist in de BB liet hij zich prima zien, maar in de Grand Prix de Wallonië kwam hij te kort tegen mannen als Huub Duyn, weet je nog Sean Bennett, João Almeida en Robbert de Greef. In die race moest er echt geklommen worden.
Het ging heel lang goed met Taco, maar op de laatste klim ging 't licht uit. Geen schande, maar of hij nu al toe is aan een Vuelta, dat is voor een waagstuk. Of de ploeg al meer inzicht heeft in de belastbaarheid vraag ik mij af.

S. Morgenstern

Ja, wanneer we de Grand Prix de Wallonië als graadmeter nemen voor de Vuelta van volgend jaar, dan is Van der Hoorn nog niet klaar om daar te starten..

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Taco gaat mee voor Dylan niet voor de bergetappes, verder even goed lezen wat Dimitri zegt.

dimitri.van.boxstael

'@kelderfan: de wedstrijden die ik opsomde staan idd niet meer op het programma van de ploeg. In plaats daarvan wordt oa een ploegstage met de klassieke kern georganiseerd

tendam

Een trainingskamp voor de klassiekers? Dat heeft Sky een keer geprobeerd, werd een drama. Die inhoud en laatste scherpte krijg je echt alleen in Tirreno of Parijs-Nice. Geen slimme zet van de ploegleiding.

kelderfan

'@dimitri
Dank, want de Scheldeprijs niet in het programma is wel een statement.
Maar die ploegstage met de klassieke kern na de Strade lijkt mij een goede zaak. Hopelijk pakt 't goed uit en laten de mannen zich goed zien in de Vlaamse klassiekers.

S. Morgenstern

Sky deed toen een hoogtestage met zijn klassieke kern. Ik denk dat dit meer zal lijken op het trainingskamp richting de afgelopen Tour de France van de sprinttrein.

Laatst gewijzigd
tdola

'@dimitri
Geen Brabantse pijl en geen scheldeprijs, WoW. Dat is wel opvallend idd...

Vd hoorn zal Vuelta natuurlijk ook rijden met in achterhoofd voorjaar 2020.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wout Van Aert heeft weer eens gewonnen. Dat is toch mooi. Telt die zege al mee.;)

1 2 ... 30 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.