Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 305 ... 501 502
Yeez

'@kelderfan omdat teunissen in het peleton zat? En van aert is nu weer aan de slechte hand, omdat die liet lopen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ti-raleigh kan jij de quote achterhalen waar dat ooit is gezegd.... want volgens mij is dat totale onzin

DemPolS

'@ghostwriter bij sky gaat het al jaren top. Ze winnen vrijwel elke grote ronde en vwb de kopmannen helemaal geen problemen. Hoor jij ze klagen? Zo ja wie dan??? Het punt is heel simpel jij klaagt daarover en een stel andere supporters/volgers maar ik hoor niks vanuit het team. Ook geen oud renners. Daarbij ging de discussie of de komende kopmannen met en voor elkaar willen rijden.

Ik geef aan dat dit prima kan, sky is daar bij uitstek het beste voorbeeld van afgelopen 10 jaar. Of jouw dat nu zint of niet.

Stoempie

Jesse. Als het voor mij niet interessant was geweest had ik het niet gevraagd.

Rawolf

'@Jesse, dat zeg ik toch juist? Daarom zie ik Roglic niet weggaan.

@DemPolS, je vergeet 1 belangrijk detail. Als je bij Ineos tekent weet je hoe het gaat, je tekent voor geld en om te knechten. Echter was dat bij Jumbo niet bekend, Kruijswijk en Roglic zitten vol eigen ambities die zometeen opeens bemoeilijkt worden door de verrassende transfer van Dumoulin als die doorgaat.

kelderfan

'@jessevdalen
Dat zeg ik niet. Wout heeft misschien wel gespaard voor de rit van morgen. Er wordt geklommen in het begin, maar het loopt af tot aan de finish met een leuke oplopende aankomst. Dat lijkt mij wel iets voor hem of als Mike weer goed is, dan gaat hij misschien wel meespelen.

DemPolS

'@ti-raleigh je vergeet fat hij niet alleen Nederlander is maar ook erkend wereldtopper in de grote rondes. Met alleen maar Nederlanders is nooit geroepen! Wel werken vanuit een Nederlandse kern. Ben dus benieuwd wie dat ge zegd kan hebben vanuit het team.

mus van de maasstad

'@kelderfan

Deze is gewoon voor dylan

DemPolS

'@random daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik heb overigens de antwoorden ook niet. Dumoulin lijkt mij op het eerste gezicht ook niet bij Jumbo te passen en ik hoop echt dat Roglic ook zijn contract gewoon uit dient.

Bij steven zie nog geen probleem. Hij is geen wereldtop (net eronder) en gaat volgend jaar de giro doen. Dat jaar daarop is hij ook al weer 34.

Rawolf

Hoe de verdeling volgend jaar zal zijn zal allereerst van de parcoursen afhangen, als de Giro veel tijdritkilometers heeft zie ik Roglic daar ook wel rijden.

De Giro - Tour combinatie is door de UCI zowat onmogelijk gemaakt dus Kruijswijk zie ik eerder in de Tour aantreden als meesterknecht om in de Vuelta (gedeeld) kopman te zijn.

tdola

Morgen massasprint of voor de vlucht? Waar gaat tjv op inzetten?

Als je niet op sprint rekent zou wva proberen moeten mee te zitten.
Reken je op sprint dan in de vlucht aub geen lotto, bora en DQS! Want dan zou je met 4 ploegen kunnen achtervolgen.

ti-raleigh

'@rahimns
Bewaart WF archieven? Dan zullen we eens terug moeten naar 2014/2015. Plugge beweerde destijds dat hij hoofdzakelijk met NL-talent aan de slag wilde. Daar is destijds stevig over gediscussieerd.

Corné 't Glansarm

Eind oktober 2014 rond de presentatie waarschijnlijk te zoeken (en als mijn geheugen me niet in de steek laat ook te vinden) die focus op NL-renners

Stoempie

Staat mij ook iets van bij, ti raleigh

Rawolf

Morgen gaat inprincipe voor Dylan zijn lijkt me.

Kan me ook heugen dat Plugge dat weleens heeft lopen verkondigen maar laten we niet doen alsof die uitspraken van 5 jaar terug nog relevant zijn, in die tijd kan veel veranderen.

Poeksel

"Toen schreeuwden ze van de daken dat ze alleen met Nederlands talent wilden werken."

"Plugge beweerde destijds dat hij hoofdzakelijk met NL-talent aan de slag wilde."

Wat is het nou ti-raleigh?

rennerske

'@ Poeksel. Wat denk jij? Ik het laatste, wat ik overigens heel logisch vind.

Kelderman Rules

Wat maakt het allemaal uit? Je gaat met een bepaald plan van start en gaandeweg de jaren schaaf je dat plan bij op basis van resultaten en mogelijkheden...... Prima toch!

Stoempie

Volgens mij zijn ze er in een later stadium op teruggekomen. Simpelweg omdat het (toen) niet mogelijk bleek.

Poeksel

En hoe verhoudt zich 'alleen met NL talent' en 'hoofdzakelijk met NL-talent' tot de uitspraak "We kijken nu wat breder naar talent, het hoeft niet per se een Nederlander te zijn" van zes jaar geleden?

https://www.wielerflits.nl/nieuws/plugge-opleidingsploeg-niet-noodzakelijk-talent-elders-halen/

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Poeksel bij de presentatie van Lotto Jumbo werd gezegd dat ze een echte Nederlandse ploeg waren maar ook daar werd gezegd dat ze zich niet alleen zouden focussen op Nederlanders wel meer op jong talent

Laatst gewijzigd
Stoempie

Als ik naar Kruijswijk kijk en luister ga ik stralen en JAAA roepen! Hebben jullie daar ook last van?

rennerske

Nee.

S. Morgenstern

Een renner halen alleen omdat hij Nederlander is!??? Die discussie gaat toch over Dumoulin?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja, dat lijkt mij wel, maar hoe zit 't dan met Kittel. Die spreekt Duits.

1 2 ... 305 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.