'@ghostwriter bij sky gaat het al jaren top. Ze winnen vrijwel elke grote ronde en vwb de kopmannen helemaal geen problemen. Hoor jij ze klagen? Zo ja wie dan??? Het punt is heel simpel jij klaagt daarover en een stel andere supporters/volgers maar ik hoor niks vanuit het team. Ook geen oud renners. Daarbij ging de discussie of de komende kopmannen met en voor elkaar willen rijden.
Ik geef aan dat dit prima kan, sky is daar bij uitstek het beste voorbeeld van afgelopen 10 jaar. Of jouw dat nu zint of niet.
'@Jesse, dat zeg ik toch juist? Daarom zie ik Roglic niet weggaan.
@DemPolS, je vergeet 1 belangrijk detail. Als je bij Ineos tekent weet je hoe het gaat, je tekent voor geld en om te knechten. Echter was dat bij Jumbo niet bekend, Kruijswijk en Roglic zitten vol eigen ambities die zometeen opeens bemoeilijkt worden door de verrassende transfer van Dumoulin als die doorgaat.
'@random daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik heb overigens de antwoorden ook niet. Dumoulin lijkt mij op het eerste gezicht ook niet bij Jumbo te passen en ik hoop echt dat Roglic ook zijn contract gewoon uit dient.
Bij steven zie nog geen probleem. Hij is geen wereldtop (net eronder) en gaat volgend jaar de giro doen. Dat jaar daarop is hij ook al weer 34.
Hoe de verdeling volgend jaar zal zijn zal allereerst van de parcoursen afhangen, als de Giro veel tijdritkilometers heeft zie ik Roglic daar ook wel rijden.
De Giro - Tour combinatie is door de UCI zowat onmogelijk gemaakt dus Kruijswijk zie ik eerder in de Tour aantreden als meesterknecht om in de Vuelta (gedeeld) kopman te zijn.
En hoe verhoudt zich 'alleen met NL talent' en 'hoofdzakelijk met NL-talent' tot de uitspraak "We kijken nu wat breder naar talent, het hoeft niet per se een Nederlander te zijn" van zes jaar geleden?
https://www.wielerflits.nl/nieuws/plugge-opleidingsploeg-niet-noodzakelijk-talent-elders-halen/
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.