Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 308 ... 501 502
tdola

Tony Martin nu op kop peloton voor tjv. Gezien morgen rustdag, woensdag weer sprintetappe dan kan van 50 tot 10 km voor de finish de plus mogelijk dit werk even tijdelijk van Martin overnemen, zodat Martin van 10-5 km nog zijn werk aan kop van treintje van aert, jansen, teunissen, groenewegen kan doen.
Of dat gebeurt is natuurlijk de vraag, maar lijkt me te doen.

Stoempie

Ik slaap in een roze pyjama, Koos

Yeez

Zou groenewegen er nog 2 pakken denken jullie?

Stoempie

Als het aan Koos ligt niet Jesse

wieler4live

Groenewegen gaat er zeker nog 2 pakken nog 2of 3

Fanny

'@ Koo Sr 1946
Quote: Het zijn voor mij de hoogtepunten van de dag als ik dit forum lees.
Ja, want voor de rest van de dag lig je of te slapen of deze topic te verzieken als 73 oude jaar knar.
Als ik jou negatieve berichten van de afgelopen jaren hier lees ben je hier altijd bezig in deze topic TJV af te zeiken als Sunwebfan.
Met name de staff van TJV moet het steeds maar weer hier ontgelden en nooit Sunweb.
Ik denk dat er in, early days, iets tussen jou en staff van Rabo/Belkin/TLJ/TJV is voorgevallen en dat ze jou hebben weggestuurd.
Iets wat ik trouwens al ooit eerder heb aangegeven.
Je hebt er toen hier ook nooit antwoord op gegeven.
Over Sunweb praat je niet negatief. Je bent er nmm fan van (en dat mag van mij ook).
Ik ben als vooraleerst TJV fan (en in mindere mate Sunweb) best wel eens kritisch op de staff en ploegleiders van TJV geweest (met argumentatie) en ik vind dat dit ook moet kunnen.
Alleen zoals jij dat hier steeds zeer negatief doet zonder argumentatie slaat helemaal nergens op.
Ga als Sunwebfan lekker op de Sunweb topic/media jouw altijd negatieve berichten schrijven !

TLJCAMPS

Tja, niet heel slim inderdaad...

$kedel

En ze hebben nog wel een ploegleider met geweldig groot tactisch vermogen.

Poeksel

Was jij niet degene die waaiers wilde trekken in een bergrit, $kedel?

TLJCAMPS

Is wel een perfecte situatie voor Steven Kruijswijk. Kruijswijk staat nu virtueel op plek 4 in het AK.

Yeez

Kruijswijk gouden kans op podium dit jaar. Dat van bennett was uitermate dom. En groenewegen zit er helaas niet bij. Gelukkig is bennett knecht

Poeksel

Hoppa! Geniaal gereden van TJV vandaag.

mus van de maasstad

JAAAAAAAAAAAAAAA

Rawolf

Wout van Aert wat een vent

Kruijswijk doet hier ook een gouden zaak voor z'n podiumambities.

pirazzi

Teunissen die teleurgesteld is dat van Aert de etappe wint, het moet niet gekker worden!

TLJCAMPS

JAAAAAA! Wie is Groenewegen als je Mike Teunissen en Wout van Aert hebt:)

Poeksel

Hoe is het rapportcijfer inmiddels?

Yeez

Groenewegen mag woensdag weer ;) bennett is jammer, maar die was al voorzien als knecht. Jammer, maar niet alles kan

Yeez

Groenewegen die even met Kittel praat. Waar zou dat over gaan?

kelderfan

'@TijmenCamps
Ja, mijn idee. Wauw die Wout Van Aert doet 't bij zijn 1e. poging Chapeau. Hij verslaat wel een paar topsprinters.
Maar waar was Dylan?

Bulcke

Jammer dat Bennet tijd verliest. Heb het ontstaan van de waaiers niet gezien. Als dat is ontstaan doordat hij bidons was gaan halen is dat Jammer, maar wel het risico van de knecht. Dat was zijn rol. Vervelend dat het zo uitpakt, maar als je geen bidons haalt en Kruijswijk heeft te weinig te drinken is dat veel kwalijker. De rest van het team had een andere taak op dat moment

Yeez

'@kelderfan niet in de eerste waaier.

kelderfan

Ik ben benieuwd naar de reactie van de kenners. Maar Kruijswijk en Wout Van Aert kleuren de dag. Zege 39!
Kruijswijk staat er goed voor en ik ben aan 't oefenen met Woet, woet, woet oh, je Wout moet 't zijn.

kelderfan

'@jessevdalen
Ik lees ook dat Dylan is bezig geweest met afstoppen, want hij had zelf geen goede benen vandaag. Dus wat ik net zeg, dat Dylan overmorgen aan de bak moet/mag voor nr. 40.

Stoempie

Dat bekkie van Viviani, goud waard

1 2 ... 308 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.