Tony Martin nu op kop peloton voor tjv. Gezien morgen rustdag, woensdag weer sprintetappe dan kan van 50 tot 10 km voor de finish de plus mogelijk dit werk even tijdelijk van Martin overnemen, zodat Martin van 10-5 km nog zijn werk aan kop van treintje van aert, jansen, teunissen, groenewegen kan doen.
Of dat gebeurt is natuurlijk de vraag, maar lijkt me te doen.
'@ Koo Sr 1946
Quote: Het zijn voor mij de hoogtepunten van de dag als ik dit forum lees.
Ja, want voor de rest van de dag lig je of te slapen of deze topic te verzieken als 73 oude jaar knar.
Als ik jou negatieve berichten van de afgelopen jaren hier lees ben je hier altijd bezig in deze topic TJV af te zeiken als Sunwebfan.
Met name de staff van TJV moet het steeds maar weer hier ontgelden en nooit Sunweb.
Ik denk dat er in, early days, iets tussen jou en staff van Rabo/Belkin/TLJ/TJV is voorgevallen en dat ze jou hebben weggestuurd.
Iets wat ik trouwens al ooit eerder heb aangegeven.
Je hebt er toen hier ook nooit antwoord op gegeven.
Over Sunweb praat je niet negatief. Je bent er nmm fan van (en dat mag van mij ook).
Ik ben als vooraleerst TJV fan (en in mindere mate Sunweb) best wel eens kritisch op de staff en ploegleiders van TJV geweest (met argumentatie) en ik vind dat dit ook moet kunnen.
Alleen zoals jij dat hier steeds zeer negatief doet zonder argumentatie slaat helemaal nergens op.
Ga als Sunwebfan lekker op de Sunweb topic/media jouw altijd negatieve berichten schrijven !
Jammer dat Bennet tijd verliest. Heb het ontstaan van de waaiers niet gezien. Als dat is ontstaan doordat hij bidons was gaan halen is dat Jammer, maar wel het risico van de knecht. Dat was zijn rol. Vervelend dat het zo uitpakt, maar als je geen bidons haalt en Kruijswijk heeft te weinig te drinken is dat veel kwalijker. De rest van het team had een andere taak op dat moment
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.