Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 310 ... 501 502
Stoempie

Op z'n Johan Cruijffs dan maar. Nu kan Bennet puur gaan knechten voor Stevie en dus geen ak voor hemzelf. Wat de kans op een top 10 in de Vuelta dan weer groter maakt.

horsm

'@Random & Sepiroth, volgens mij is Maassen helemaal niet zo heel erg kritisch op Bennett. 't Klonk meer als: 'jammer voor hem'' dan als: 'wat is het toch een idioot.' Het is niet alleen woordkeuze, maar ook de toon die de muziek maakt.

Wat Yogi hierboven zegt: Bennett komt er eerder sympathieker uit, dan als iemand die in bescherming moet worden genomen.

Anyway, het team heeft een sprinter + sprinttrein, een wereldtopper met vrije rol (Van Aert) en daarnaast een podiumkandidaat (Kruijswijk) met maar 2 man in de ondersteuning bergop. Als Plan A Groenewegent is, Plan B Kruijswijk en Plan C Van Aert, dan kan het klassement van Bennett niet ook nog Plan D zijn, zeker niet als blijkt dat Plan A, B en C naar wens verlopen. Als de kopmannen functioneren worden de reservekopmannen niet uitgespeeld. Zo eenvoudig is het.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@horsm, dat klassement van Bennett is inderdaad onbelangrijk maar Maassen zegt dat niet netjes en de ploegleider heeft ook een fout gemaakt en daar zegt hij niks van.

horsm

'@random, viel wel mee, toch?

Stoempie

Jeetje

xistnc

Wat moet het heerlijk zijn, dat er ondanks de vele zeges nog iets gevonden kan worden om over te zeuren. Terwijl de kans groot is dat ook dit weer alleen maar positief uitpakt. Sowieso voor Kruijswijk en wie weet voor Bennett zelf ook.

Yeez

Voor bennett is het zwaar klote. Die zal balen en kon zelf misschien ook wel top 10 rijden. Alleen als de ploegleiding zegt laat Jansen uitzakken en Bennett komt zelf, dan roep je het over jezelf af lijkt me. Desondanks zuur voor hem

veld

Bennett kan nu misschien een keer zijn gram halen door mee te gaan in een goede ontsnapping in een berg(achtige) etappe.

mooiman

Als je aan de andere kant van de wereld op vakantie via dit forum als fan van TJV de tour van TJV ( jaja Koos) moet volgen is dat wel een puzzel hoor. Gelukkig zie ik op andere apps de resultaten😎

kelderfan

Dat is mooiman.;)

horsm

3 nieuwe aankopen, Van Aert, Teunissen, Martin, alledrie verantwoordelijk voor een touretappe overwinning. Iets doet de ploegleiding goed.

Barttej

Volgens de Telegraaf hebben Groenewegen en Roglic een mondeling akkoord bij Jumbo-Visma om hun contract te verlengen tot 2023

wieler4live

Dat zou echt super nieuws zijn

Jorco

Maar... ik heb de afgelopen dagen hier gelezen dat Roglic weg gaat (om ruimte te maken voor Dumoulin)..
Zouden al die betweters bij de ploeg (Zeeman, Plugge en die extreem incapabele ploegleiders) er niks van snappen?
Net zoals Groenewegen.. Van Aert en Teunissen zijn nu sterker, dus die mag ook weg.

Of.. zouden ze gewoon verstandig zijn en proberen door te selecteren door een zwakke renner te laten gaan en een sterke binnen te halen? Blijkbaar willen Roglic, Kruiswijk, Dumoulin en Bennett allemaal deel uitmaken van een winnend collectief en snappen ze ook dat je daarbij niet altijd overal kopman kan zijn. Het zal vast soms lastig puzzelen zijn, maar als Dumoulin, Roglic en Kruiswijk elkaar in de tour helpen is de kans groter dat er een JV renner wint.

robklerx

In datzelfde bericht wordt gesproken over een verhoging van het budget naar 20 miljoen

jvh93

Indien ze erin slagen Dumoulin binnen te halen staat er nadrukkelijk bij. Laten we nou niet te hard van stapel lopen mbt Dumoulin. Dat deze sterke renners blijven is al geweldig en zullen ze verder omheen bouwen aan de 2e lijn met eventueel een buitenkans

assen

Mooie filmpje van Maassen, die Wout een "Belg met brains" in de ploeg noemt.

Nu nog Limburgers met brains, Maassen? ;-)

Even zonder gein, zijn verhaal mbt Bennett klinkt stuk redelijker dan het er op tv uitzag, al ben ik nog steeds van mening dat drie TJV renners op hem hadden moeten wachten.
In het filmpje werd gezegd dat Grischa de kamers langsging. Blijkbaar heeft Grischa de rol om elke avond met de renners te praten, ook om ze te motiveren. Daar lijkt ie me inderdaad geknipt voor. Hopelijk hebben ze Bennett kunnen oplappen. Verdient die gast! Heb altijd sympathie voor pechvogels en underdogs.

En hebben jullie het geluk van Steven gezien, direct na de finish van Wout gisteren? Wow, indrukwekkend, wat was die blij! En daar word ik dan ook blij van, zit goed in die ploeg.

assen

Zie net dit bericht voorbij komen, wat hier TOTAAL NIET THUISHOORT... maar kan het jullie niet onthouden, sorry. Zag dit niet aankomen!

http://cycling.today/canyon-reportedly-wants-mathieu-van-der-poel-to-ride-with-movistar/

tdola

Wat een nieuws als roglic en groenewegen bijtekenen (nog even afwachten voor definitief )!!!
Als dumoulin er nog bij zou komen, wow.
Dan 2e lijn misschien iets doorselecteren, vnl goede bergknecht en hopen op verder doorgroeien van jongens als tolhoek, bouwman, kuss.

Niklas

Kunnen we nou alsjeblieft een keer ophouden over MVDP? Hij rijdt niet in de Tour, maar er gaat geen dag voorbij dat er over hem gesproken wordt. Nu zelfs hier.

mus van de maasstad

Wow

Dus TJV heeft volgend seizoen met groenewegen, Roglic, V Aert en Dumoulin de beste sprinter, beste 1 weekse ronde renner, 1vd beste kasseien renners, 1 vd beste GT renners en 4 wereldtoppers in de ITT in de ploeg

Wow

jvh93

Kijkend naar de renners die einde contract zijn. wie verwachten jullie dat er niet bij zullen tekenen?

Van Poppel, zou nog prima in de klassiekerploeg passen maar zijn blessure zorgt wel voor wat zorgen over zijn toekomst. Mits hij weer helemaal fit word zou ik hem verlengen

Martens, is een prima knecht/wegkapitein en lijkt prima in de ploeg te liggen. Wellicht nog een jaartje en daarna richting de academy om jonge gasten op te leiden?

Wynants, Zou ik er zeker nog een jaartje bij houden mits hij het zelf nog op kan brengen

Leezer, zelfde verhaal als Wynants

Lindeman, Mits er plek is kan je hem er prima bijhouden. Maar qua doorselecteren is hij wel 1 van de eerste die ik weg zou doen

De Tier, te veel ziek en niet echt constant. Ik zie hem niet snel verlengen en naar een PCT ploeg vertrekken

Powless, verlengen mits hij zelf ook wilt.

mus van de maasstad

De Tier niet en v poppel twijfel ik over. Misschien nog jaartje kijken hoe hij herstelt van zn blessure. De rest er zeker bij houden

fudd

Als Kruijswijk in waaier 1 zit dan ga je niet Jansen, Teunissen en De Plus uit waaier 2 af laten zakken om Bennett te gaan helpen. Zie Landa gister, zie ooit Valverde in (uit) de waaier van Bau en Lau,...

robklerx

'@jvh, goed lezen. Ik zeg dat erover gesproken wordt. Ik zeg niet dat het er daadwerkelijk al is..

1 2 ... 310 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.