Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 334 ... 501 502
kelderfan

'@Fanny
Koen Bouwman gaat Terpstra vervangen voor 't EK Alkmaar. Hij heeft inmiddels al aardig wat km. gereden in Noord-Holland in voorbereiding op.

Wielerfan1987

Het zou voor vd Hoorn zijn fysieke ontwikkeling goed zijn de Vuelta te rijden en ik denk ook dat hij in de vlakkere ritten zijn werk kan doen.

Het is echter niet cruciaal, nog niet zo lang geleden was hij nog continental met een vrij beperkt programma en via de Roompot tussenstap is hij bij TLJ gekomen en heeft hij dit jaar al een volwaardig voorjaarsprogramma gereden en ook zonder Vuelta zal zijn programma stevig genoeg zijn om weer een stap in zijn ontwikkeling te maken.

kelderfan

'@Apemantus
Dat feest gaat niet door want ik heb ergens gelezen, dat Van Baarle zich langer verbindt aan Team Ineos.

Apemantus

'@kelderfan Nee, niet nog meer Belgen aantrekken.

Vinden ze bij Sporza niet leuk.

Het devies is een ploeg samenstellen volledig verschoont van Belgen.

Apemantus

'@Kelderfan Poels contract loopt af. Heeft wat meer op de kilometerteller staan, maar kan nog best wat jaartjes mee.

Nee hoor, is maar gekkigheid. Van Aert en de Plus blijven gewoon, ook al zien ze bij Sporza groen van nijd. Lekker laten kletsen die lui daar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben ’t met je eens, maar @rahimns liet vallen, dat het zoeken naar een sprinter kennelijk is gestaakt.

@Kelderfan leg me geen woorden in de mond, dat heb ik nooit gezegd.

kelderfan

'@Apemantus
Nou als er nog zo'n type Belg te halen valt, dan ben ik helemaal voor, want die De Plus leek in deze versie van de TdF een Poels+.
@rahimns
Dat heb je wel laten vallen, maar als die Halvorsen komt, dan hoor je mij niet klagen. Want Sporza zal toch bezwaar hebben met de komst van een Noor.

Sjonge Jonge

Kelderfan, kan je aangeven wanneer Rahimns dat dan heeft gezegd?? Ik vind wel terug dat hij heeft gezegd dat hij zich kan voorstellen dat jumbo de zoektocht naar een sprinter staakt aangezien ze met Teunissen en van Aert 2 renners hebben die ook sprints kunnen winnen.
Maar jij zegt dat hij heeft beweerd dat Jumbo het zoeken naar een sprinter heeft gestaakt.
Lijken me toch 2 verschillende dingen (vermoeden van Rahimns tegenover een zogenaamde mededeling vanuit de ploeg)......

Spartacus

'@apemantus Poels gaat naar Quickstep heb ik uit betrouwbare bron.

Yeez

Lijkt me stug

peerduell

Begrijpend, maar vooral goed lezen is voor een aantal buitengewoon ingewikkeld, blijkt telkens weer. Eigen interpretatie van het gelezene komt (te) vaak voor. Schrijven schijnt trouwens ook aan inflatie onderhevig maar dit terzijde. Voor mij, als behorend tot de wat "oudere generatie" lijkt het alsof de Nederlandse taal een vilein stiefkind is geworden in het onderwijs.
OT.Ik kan me veelal vinden in de reacties van @apemantus (relatief nieuw op dit forum?). Wuyts is gezakt tot een niveau van jaloezie, stoken en extreem nationalisme.Nooit heeft hij op enigerlei wijze de prestaties van "zijn Belgen" gerelateerd aan de uitstekende begeleiding, de planmatige aanpak tot verbetering van iedere renner individueel, het teambuidings aspect en het streven naar de top van TJV. Renners voelen zich daar uitermate goed thuis met als gevolg dat renners zich voor minder geld graag willen binden aan TJV om hier onderdeel van te worden. Omdat ze persoonlijke progressie nastreven. Helaas kan niet iedereen worden aangenomen, maar TJV is "hot".Daarom gaan van Aert en DePlus m.i. voorlopig niet weg hoe graag Belgische media en Wuyts daar ook om schreeuwen.TJV heeft tijdig toegeslagen en zag de enorme potentie van beide Belgen. Jammer voor Wuyts c.s die daarover tot vervelens toe, verbaal een grote mate van jaloezie laten blijken. Zielig.

peerduell

'@Spartacus. Ik wens Poels daar veel succes. Knechten voor Evenpoel?? Want zelf zal hij nooit meer mee gaan doen om een hoge klassering in een ronde.Niet stabiel genoeg en te nerveus.Hij zit goed bij Froomie tegen een vorstelijk salaris.Tenzij ze hem willen laten gaan, na deze matige TdF.

Spurter

Kan goed zijn dat 'ie Poels haalt voor eendagswerk. Waalse klassiekers, wat aanvallender rijden in de Tour. Lefevre is niet gek. Als hij voor een klassement wil rijden, dan is dat met Alaphilippe, niet met 'n gemankeerde renner als Poels die gewoon ongeschikt is als kopman voor een grote ronde. Kan me ook amper voorstellen dat Lefevre de hoofdprijs neertelt voor Poels.

Kittel hoeft van mij niet naar Jumbo. Hij had er geen zin meer in. Dat is meestal het begin van het einde. Heb liever dat ze de centen en energie steken in renners die er wel zin in hebben. Als Groenewegen in 2020 niet naar de Tour gaat en de Giro en Vuelta doet, kun je Kittel ook in geen enkele grote ronde opstellen. Geen idee wat ze 'm dan allemaal willen laten rijden? De Scheldeprijs en de ZLM tour?

tdola

Boogerd zei Gi in tour du jour dat hij had van betrouwbare bron had gehoord poels naar sunweb.
Als zoenoffer voor dumoulin of met deel van budget van dumoulin als t waar zou zijn?

Ik lees hier geen vd hoorn naar Vuelta, zou me niet verbazen met klassements ambities, maar waar staat dit? Link?

En lees dat de plus Vuelta zou overwegen, waar staat dat? Beste tempo maker bergop, maar 3e grote ronde?
Begrijp best een bergknecht gewenst, maar dit zou misschien teveel van het goede zijn.
BinckBank, Duitsland en Engeland zou zijn beschermde status koersen zijn...we zullen t zien.

24-8 start Vuelta. Enig idee wanneer vuelta selectie bekend gemaakt wordt? Rahimns?

assen

'@ Rennerske Ghostwriter e.a.
Ik heb zelf niemand op het oog ipv Kittel. Denk dat een ouwe gast niet goed zou vallen als je zelf al Mike en Wout hebt, en je nog nieuw JONG volk kunt aantrekken die nog kan groeien. Arensman en Halvorsen zou inderdaad kunnen, maar Halvorsen viel dit jaar wel wat tegen, niet?

Ander topic: who cares wat Wuyts denkt en zegt? Als de Belgen het maar naar de zin hebben bij TJV, en dat is het geval. :-)

Yeez

'@tdola ik heb het zelf aan vd hoorn gevraagd.

ti-raleigh

Kan me niet voorstellen dat Ineos Poels wil laten gaan. Knecht pur sang. En die heb je wel nodig tussen al die ego's. Kan me voorstellen dat DQS hem wil hebben als knecht voor Alaphilippe. Kan me niet voorstellen dat Sunweb hem wil hebben als (evt.) vervanging van Dumoulin.

assen

Kun je je dat echt niet voorstellen?
Vraag en aanbod, en de kans om meer voor jezelf te gaan zal ervoor zorgen dat Poels flink wat meer geld wil van INEOS om daar nog te willen blijven, gok ik.
Als SUNWEB meer afzet wil in NL, zal het wat meer willen bieden voor Poels.
DQS heb ik geen verhaal bij (waarom ze meer zouden willen bieden).

Laatste man

Als je de Avondetappe hebt gezien, lijkt erop dat Poels vertrekt en donderdag dat naar buiten komt.

Spartacus is niet iemand die onzin verkoopt, DQS dan dus. Ik dacht aan Sunweb persoonlijk.

kelderfan

'@tdola
Je loopt denk ik achter: zie blz336.
Quote:”De Plus: “Vuelta? Ik denk erover na; HLN Koers Kort”
“De suggestie van huiscolumnist Tom Boonen om er na de Tour ook de Vuelta bij te nemen, zet Laurens De Plus aan het denken. “Mooi dat Tom zo hard in mij gelooft, maar… neen. Ik heb al twee volle voorbereidingen gedaan richting Giro en Tour. Een derde zou van het goeie te veel zijn”, klonk het aanvankelijk. Na een nachtje slapen kwam De Plus daar toch op terug. “Ik heb zo zitten denken… Misschien moet ik toch de Vuelta rijden. Waarom niet? Na de Clásica San Sebastián gaan we met de ploeg eens samenzitten om de zaak te bekijken.” De Plus kan in de Ronde van Spanje van goudwaarde zijn voor kopmannen Roglic en Kruijswijk.”
Jesse wat mij betreft mag je toch eens verder kijken, dan je neus lang is.

Turtlehead

En Poels naar Sunweb als knecht voor Dumoulin...., dat zou wel logisch klinken.

peerduell

Ik vond Poels nu niet echt top deze TdF. Ik denk dat ook Ineos denkt dat hij langzaam slechter wordt en zijn top heeft bereikt.Misschien hebben ze hem laten weten dat hij naar iets anders mag/kan uitzien
Zou Ineos ook twijfels hebben over Froome of die nog wel op het hoogste niveau terug kan keren en misschien alles op Bernal en Thomas zet? Zou mij niets verbazen. De trein raast voort met nieuwe passagiers! (Carapaz/Geoghen Hart?)

Stoempie

Vilein?

EmPeHa

Poels gaat echt niet knechten voor Dumoulin. Poels heeft het niet zo op Dumoulin. Volgens zijn eigen zeggen was hij deze Tour wel goed, maar hoefde hij niet aan de bak omdat andere ploegen het initiatief namen. Misschien bij DQS als vervanger van Gilbert?
Boonen over de Plus doet al hetzelfde als Wuyts en consorten: Belgische renners zo ophemelen dat ze van alles moeten rijden met bijbehorende verwachtingen. Wout van Aert liet zich al een keer ontvallen dat alleen dat al een voordeel is om voor een Nederlandse ploeg te rijden. Toch wat minder druk vanuit België. Tijdens de Tour waren ze ook al weer aan zeuren over het WK op de weg, terwijl Wout al een paar keer had gezegd dat niet te rijden.

Niklas

Als er nog meer Belgische toppers zijn die het vaderland willen ontvluchten omdat ze al meteen tot potentiële Tourwinnaar worden gebombardeerd: Welkom in Nederland! ;-)

1 2 ... 334 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.