Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 335 ... 501 502
Spurter

Poels was deze Tour minder dan voorheen. Maar dat geldt eigenlijk wel voor bijna alle INEOS-knechten. Dylan van Baarle was de uitzondering.

Ik zie Sunweb Poels nog wel halen als 'n soort van pseudo/wannabe kopman. Daar is Poels compleet ongeschikt voor, maar Sunweb moet iets natuurlijk als Dumoulin vertrekt. Laten ze voortaan het klassement schieten? Of gaan ze nog op zoek naar iemand waarvan ze hopen dat 'ie mee kan doen? Grof geld kan er niet betaald worden en de ploeg werkt op een bepaalde manier dat renners als Carapaz en Landa natuurlijk nooit gaan komen.

Dan kom je toch een beetje uit bij renners die er of nog lang niet zijn of renners waar niemand anders wat in ziet als kopman.

Dus zie Poels daar nog wel heen gaan als INEOS hem niet verlengt.

Verder is in België de druk op renners inderdaad enorm. Al vanaf de nieuwelingen en de junioren. Daar zijn heel wat renners al aan kapot gegaan. Verwacht wordt dat ze zich overal laten zien. Als jongere al. Van buitenlandse koersen tot aan belangrijke Belgische koersen tot aan de lokale kermiskoers waar de fanclub sponsort.

Laatst gewijzigd
debarreman

Als die druk in Belgie echt zo groot is, dan kan het niet anders dat Evenepoel binnenkort ook voor Jumbo-Visma rijdt. Toch?

Apemantus

Sunweb heeft binnenkort nog een kopman nodig het schijnt, misschien moet Remco daar eens een balletje opgooien. Of telt dat als Duitse ploeg?

Apemantus

Nee serieus Remco naar TJV dan draait Wuyts helemáál door. Alsjeblieft niet.

kelderfan

Leuk die Wuyts bij de commentaren. Verhoeven wordt er niet jonger op en als TJV toch de aandacht naar Belgische renners {wel type De Plus natuurlijk} gaat verplaatsen om 1} Jumbo wil uitbrijden richting Vlaanderen en 2) het uitstekend functioneren van de reeds gehaalde Vlamingen, dan kan Verhoeven met pensioen of naar de Academy en krijgen wij Wuyts daarvoor terug.;) Al blijf ik van mening dat mannen met kennis van het huidige wielrennen bij mij de voorkeur hebben. Ik bedoel dan Stef Clement, want die wordt zeker gevraagd in de avondetappe.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waar heb je het over...

Spurter

'@debarreman:

Evenepoel zit prima bij Quick Step. Evenepoel heeft als voordeel dat hij relatief laat met wielrennen is begonnen en dat zijn vader ex-prof is.

Keuze voor QS is ook een verstandige geweest i.p.v. naar UAE of zo te gaan.

Niklas

Toch wel leuk dat Kruijswijk zo'n grote koers als Surhuisterveen wint door z'n eeuwige rivaal (die hem niet mag) er in de sprint op te leggen. Dat zal de haai nog veel slapeloze nachten bezorgen. ;-)

Stoempie

Kelderfan huh

Sjonge Jonge

Ik kan er ook geen touw aan vastknopen

Yeez

En ik zou me er vooral niet druk om maken

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Wat wil je weten? Huh, huh

MokumJ

Wat een geraaskal.

MokumJ

Trouwens. Zo vlak voor de tour werden de roddels die ome stef verspreidde in de avond etappe over nacer bouhanni, hier op het forum ook al door deze of gene geroepen. Zou stef meelezen.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/bouhanni-vraagt-om-rectificatie-uitspraken-clement/
Ik vind het toch wel erg tegenvallend dat stef zich aan zulke sensatiezoekerij tegoed doet. Naast dat het jammer is dat een sport als wielrennen zich niet opent voor andere culturen maar zich eerder beperkt tot de witte man met een hobby.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Benieuwd wie er morgen bevestigd gaan worden of weg gaan... Was Harper al officieel bevestigd trouwens?

S. Morgenstern

Over het algemeen is 1 augustus geen dag waarop veel nieuws naar buiten komt.

Yeez

Jup, meestal valt morgen ronduit tegen. Harper was niet bevestigd nee

tdola

Benieuwd idd wanneer verlengingen en aankopen bekend worden.

Ook benieuwd naar definitieve opstellingen css, Londen, polen, bb tour en Vuelta.

En of er nog stagiairs komen dit seizoen en zo ja, wie?

Yeez

'@tdola san sebastian, londen en polen zijn bekend.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Timo bevestigd dat zijn komende wedstrijden Londen en de Binckbanktour zijn.

Yeez

'@rahimns lijkt me ook geen vuelta dus?

tdola

'@jesse
De vermeende opstelling staan op pcs van css, polen en Londen ja, maar zijn niet bevestigd door tjv site of in de gebruikelijke mails. Kunnen dus best kloppen, maar hoeft niet. Of jij moet wel die officiële bevestiging hebben?

Roosen Londen en bb tour staat in principe deelname Vuelta natuurlijk niet in de weg. Maar ik verwacht roosen idd ook niet in Vuelta.

kelderfan

Wat betreft de Vuelta is Danny van Poppel ook een optie geworden, nu Timo Roosen en Taco van der Hoorn niet meegaan. PCS heeft Danny toegevoegd.

Stoempie

Haha die Mokumj sleept de witte man erbij.

Stoempie

Ik zie wel renners van kleur in het peloton hoor

1 2 ... 335 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.