Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 337 ... 501 502
assen

Voor de sponsor Jumbo is Dumoulin veeeeeel interessanter dan Roglic. Dus als er een gebrek is aan budget en ze zijn plus minus even duur, dan is het doei Roglic.
Dumoulin presteert ook beter dan Steven, dus denk dat voor dezelfde prijs men ook liever Dumoulin heeft...

Diever

Dumoulin heeft de Giro gewonnen en is tweede geworden in de Tour en Giro. Qua palmares is Tom een stuk verder dus. Als je die kan wisselen voor elkaar, waar geen sprake van is, moet je dat natuurlijk altijd doen. Tom en Roglic als kopmannen zou heel mooi zijn.
En al wordt het verhaal van Tom overal bevestigd, ik wil het eerst nog wel even zien.

S. Morgenstern

Welke bronnen heb je voor Roosen?

Wat betreft het team dat Roglic mee zal willen hebben, stel ik dus dat met de genoemde namen de aanwezigheid van De Plus niet noodzakelijk is. Ik kan me niet voorstellen dat Roglic daar anders over denkt.

Nul verstand

Tijdens de Tour verscheen een bericht dat Roglic en Groenewegen verlengt hebben. Die laatste heeft dat bevestigd, maar hoe zit het met Roglic?

Poeksel

Het laatste bericht daarover dat ik gelezen heb (in een interview dat in dit draadje gelinkt werd) is dat hij nog geen handtekening had gezet. Was in hetzelfde interview waar ook werd gemeld dat hij een camper heeft gekocht/gekregen om makkelijker koersen te kunnen verkennen.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Heb Robert Wagner weer ff gestalkt op Instagram!)

Wagner volgt nu naast de bekende namen(Hidde van Veenendaal, Gijs Leemreize, Finn Fischer-Black, Rick Pluimers, Olav Kooij, Hidde van Veenendaal, Axel van der Tuuk en Lars Boven) nu ook de volgende renners:
- Owen Geleijn (ook gevolgd door Van Veenendaal, Pluimers, van der Tuuk, Kooij en Boven)
- Michel Hessmann (ook gevolgd door Van Veenendaal, van der Tuuk en Boven)
- Hannes Wilksch (ook gevolgd door Van Veenendaal en Van der Tuuk)
- Maurice Ballerstedt (ook gevolgd door Van Veenendaal, Fischer-Black, Van der Tuuk en Kooij)

Dekker

'@mokumj

Wel grappig dat bij deze discussie altijd word genegeerd dat vrijwel elke renner van kleur word doodgeknuffeld door fans en media. En dat wanneer iemand (misschien terechte) kritiek op iemand met een tintje heeft dit meteen in het racistische hoek geplaatst word en er over boze witten mannen gesproken word (over racisme gesproken).

Voor zover ik weet heeft heer Clement geen mening op basis van huidskleur maar op basis van karakter, maar dat zie jij dan blijkbaar anders.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S. Morgenstern
De bron noem maar niet, want krijg ik weer terug, dat die bron 't niet heeft gezegd. Maar ik lees dat Timo naast de Prudential RideLondon-Surrey Classic nu ook de Binck Bank Tour gaat rijden.
Dus blijven nu naast Roglic, Bennett, Gesink, Kruijswijk, Martin de volgende renners staan: Hofstede, Powless, Van Poppel en vraagteken De Plus.

S. Morgenstern

Jij weet dus ook niet of Roosen de Vuelta wel of niet gaat rijden..

S. Morgenstern

Op zich wel een kleine vooruitgang dat je zelf al beseft dat je iets verkeerd hebt geïnterpreteerd. Volgende stap zou dan zijn om dat te beseffen voor je begint te typen.

Borsje

Is van Poppel al van het euvel ‘blokkerende benen’ af? Mocht TdF voor hem wederom een DNF worden kan hij m.i. Vueltadeelnam wel vergeten.

Borsje

Ik bedoel TdP....

Barttej

De Plus doet zeker geen Vuelta en zal naast San Sebastian de BinckBankTour rijden. Daarna is het programma van De Plus nog niet bekend.

rennerske

Nagelbijtend volgt ons prille gezinnetje al dagenlang de continuing story of Taco en Timo. Gaan ze nu wel of niet de Vuelta rijden? ( wij weten natuurlijk allang van niet, maar toch willen we ons nageslacht het geloof in een goede afloop niet ontnemen en spelen het spel dus vrolijk mee). We zijn inmiddels ook onze eigen versie van “Wie is de bron” gestart.
Heerlijk dit niets ter zake doende vakantie-tijdverdrijf.

kelderfan

Opvallend dat TJV met twee niet fitte renners aan de start staan van San Sebastian met een zieke Bennett {zie TDF} en in TdP met een "fitte" Danny van Poppel; als dat wederom een DNF/DNS wordt lijkt mij dat geen goede zaak. Waarom geen Tobias Foss laten proeven.
@S.Morgenstern
Waarom denk je dat ik 't verkeerd heb geïnterpreteerd. Dat verhaal over De Plus komt toch niet uit de lucht vallen.
Dan kan ik ook stellen, dat je 't niet hebt gevolgd. Want Timo stond eerst niet op de rol voor de Binck Bank Tour toch.

S. Morgenstern

Wij wisten überhaupt nog niet wat Roosen in augustus zou rijden, dus de kennis over zijn programma (eventueel in aanloop naar de Vuelta) verandert niets aan wat we weten over zijn starten in de Vuelta. Of jij moet uit kunnen leggen hoe die kennis wel iets zou veranderen..

Het gegeven dat ze met De Plus na San Sebastiaan gaan kijken of hij eventueel de Vuelta moet rijden, kunnen we ook moeilijk koppelen aan een selectie van Roosen. Behalve natuurlijk wanneer je conclusies altijd de kortste weg zoeken in de richting van je eigen wensen. Wil je echter enigszins logische argumenten hebben, dan zul je wat dat De Plus verhaal eerder uitkomen bij vergelijkbare renners die wellicht nog met vraagtekens rond belasting (Bennett en Gesink) zitten, of met renners die wellicht niet verlengen (Powless).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat jij zaken verkeerd interpreteert is niet mijn probleem. In dit geval was Timo zelf de bron wat er ook overduidelijk bij stond. Dus je hoeft niet zo bijdehand te doen.

kelderfan

'@rahimns
Oh, nu ben ik bijdehand hallo? Dat verhaal over Laurens De Plus interpreteer ik verkeerd.;)

WielerFan

Hofstede bevestigd in een reactie op zijn strava dat hij de Vuelta rijdt.

S. Morgenstern

Die discussie ging over Roosen die volgens jouw volgens verschillende bronnen niet naar de Vuelta zou gaan. Dat bleek echter een interpretatie op basis van zijn mededeling dat hij Londen en de BB Tour rijdt, op basis waarvan je die conclusie dus niet kunt trekken.

Laatst gewijzigd
peerduell

bevestigt Hofstede dat?

WielerFan

'@peervaneynthoven Hofstede bevestigde in een reactie op een training in Kuhtai dat zijn programma bestond uit de Ronde van Polen plus de Vuelta

xistnc

Dat zal best, maar Hofstede zit in het deel van de selectie dat de gevolgen ondervindt van verschuivingen elders. Onder voorbehoud dus.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Oh, nu ben ik bijdehand hallo? Dat verhaal over Laurens De Plus interpreteer ik verkeerd.

Dat bedoel ik goed lezen... je bent niet bijdehand, je doet bijdehand... dat is een verschil.

Stoempie

Weet iemand wat Bennet onder de leden heeft? De Plus staat ook niet op pcs genoemd. So far Roglic, Kruijswijk, Bennet, Gesink, Martin en Hofstede dus.

1 2 ... 337 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.