Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 341 ... 501 502
rennerske

'@tjebco. “ Lachwekkend weer dat men de Vlaamse kern wil verbeteren“. Bedoel je met “ men” de sportieve leiding van TJV, iets wat ik dan gemist heb, of een enkele WF-er die, om het met de woorden van Rahimns te zeggen, een beetje bijdehand wil doen op dit forum? In het eerste geval ben ik het helemaal met je eens, de jongens voor het voorjaar zijn jong, beloftevol en hebben dit jaar naar tevredenheid gepresteerd. Die worden in 2020 alleen maar rijper en beter.

tjebco

Ik bedoelde juist het tweede. Komt bij sommige mensen over alsof pcm ook in het echte leven is toe te passen.

Ik heb niet het idee dat de ploegleiding op zoek is naar versterking voor het Vlaamse voorjaar. In tegendeel zelfs, ze lopen 'voor' op hun planning. Wout was immers pas voor aankomend seizoen gepland ;)

Ze gaan volgens mij door op hun pad met jong talent en eventuele buitenkansjes erbij halen, bijvoorbeeld kittel en dumoulin. Terwijl Foss en Harper (die Aussie) als ondertussen kenmerkende jumbo aankopen kunnen worden genoemd. Daarin vind ik een 'type keukeleire', om maar ff een voorbeeld te noemen, juist helemaal niet passen in het beleid. Zo'n type zou mijn inziens nodig zijn als wynants niet zou willen verlengen. Een ervaren rot er tussen is toch vaak prettig. Of Van Emden moet die rol overnemen, maar vraag mij af of hij de kennis van het voorjaar echt heeft.

skylimit

'@tjebco Kittel een buitenkansje noemen ? Die sprint echt niet beter dan Teunissen of Van Poppel en die winnen al niet zoveel, zelfs Groenewegen heeft het lastig als ""topsprinter" om zijn overwinningen aaneen te reigen,
Laat Kittel lekker met pensioen en een beetje volleyballen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Is that you Joey?

Laatste man

“Topsprinter”

Gniffel..

Rawolf

'@Jesse, ik mis Amund Grondahl Jansen in die selectie?

Zal Teunissen voor een klassement gaan?

S. Morgenstern

Jansen heeft hem nooit op zijn programma gehad, die rijdt straks in Noorwegen.

Wie er voor het klassement gaan zal vooral afhangen van de zwaarte van de rit in de Ardennen. Ik denk dat De Plus, Teunissen en Van Emden daarvoor geen tijd gaan laten lopen.

Laatst gewijzigd
skylimit

'@laatste man, ja "topsprinter" tussen aanhalingstekens of topsprinter met de aanvulling in spe. Groenewegen is in mijn ogen nog niet "de" topsprinter, daarvoor wint hij nog te weinig grote aansprekende koersen.;););)

Rawolf

Aha Noorwegen natuurlijk. Nu moet Groenewegen hem wel missen in zijn treintje.

Voor van Emden gaat die Ardennen rit sowieso te zwaar zijn gok ik.

Met de Plus en Teunissen 2 goede paarden om op te wedden

S. Morgenstern

Groenewegen heeft nu Teunissen plus tweederde van het treintje waarmee hij vorig jaar twee ritten in de Tour de France pakte. Dat moet in combinatie met de rest van de selectie meer dan voldoende zijn om goed mee te doen.

Yeez

Ik blijf het zeggen: Van Poppel kan plaatsen, wachten en aangaan, maar mist de pure snelheid. Moet zich blijven richten op het voorjaar en moeilijkere, meer oplopende finishes dan de pure sprinters waar er net een aantal beter zijn.

Stoempie

Van Poppel solliciteert naar een Vuelta plek.

kelderfan

Danny doet 't steeds beter als sprinter na een 5e., 4e. plaats wordt 't vandaag een 3e. plaats; dus op 't podium.

wieler4live

2e want Fabio wordt dq

kelderfan

Wat een zwarte dag voor 't wielrennen. RIP Bjorg Lambrecht. Ik ben er stil van.

rennerske

Inktzwart, ben er misselijk van.

Stoempie

Ik ook. Vochtige ogen.

tdola

Te triest voor woorden

jvh93

Op zo'n dag als deze blijkt maar weer hoe relatief topsport eigenlijk is. De uitslag van vandaag is totaal niet meer belangrijk door dit voorval die een ieder had kunnen overkomen. Ongelofelijk triest en wat mij betreft zal de TDP niet meer verder verreden worden deze week

wieler4live

R.I.P Bjorn.....

Mooi hoe tjv het wedstrijd verslag aan pakt op hun site.

Yeez

Waar @rahimns het al over de opvolging van martin en van emden had, bleek dat JV daar met Sutterlin een renner voor op het oog had. Bij sunweb lijkt het eindelijk te lukken met Benoot, Sutterlin en Poels om grote renners binnen te halen (plus talent) zou tom toch blijven?

TLJCAMPS

Ik weet niet of je heel blij moet worden van Jasha Sütterlin. Zal vast een goede knecht zijn maar om die nou grote renners(plus talent) te noemen is wel heel overdreven.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Met het oog op de klassiekers heb je met deze renners gewoon na Deceuninck - QuickStep het beste team:
Wout van Aert
Mike Teunissen
Amund Grøndahl Jansen
Danny van Poppel
Pascal Eenkhoorn
Taco van der Hoorn
Maarten Wynants

tdola

Sutterlin schijnt in beeld geweest te zijn bij tjv?
Grappig omdat ik die van de week noemde. Maar gaat Wrs naar sunweb

S. Morgenstern

'+ Timo Roosen

Laatst gewijzigd
1 2 ... 341 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.