'@tjebco. “ Lachwekkend weer dat men de Vlaamse kern wil verbeteren“. Bedoel je met “ men” de sportieve leiding van TJV, iets wat ik dan gemist heb, of een enkele WF-er die, om het met de woorden van Rahimns te zeggen, een beetje bijdehand wil doen op dit forum? In het eerste geval ben ik het helemaal met je eens, de jongens voor het voorjaar zijn jong, beloftevol en hebben dit jaar naar tevredenheid gepresteerd. Die worden in 2020 alleen maar rijper en beter.
Ik bedoelde juist het tweede. Komt bij sommige mensen over alsof pcm ook in het echte leven is toe te passen.
Ik heb niet het idee dat de ploegleiding op zoek is naar versterking voor het Vlaamse voorjaar. In tegendeel zelfs, ze lopen 'voor' op hun planning. Wout was immers pas voor aankomend seizoen gepland ;)
Ze gaan volgens mij door op hun pad met jong talent en eventuele buitenkansjes erbij halen, bijvoorbeeld kittel en dumoulin. Terwijl Foss en Harper (die Aussie) als ondertussen kenmerkende jumbo aankopen kunnen worden genoemd. Daarin vind ik een 'type keukeleire', om maar ff een voorbeeld te noemen, juist helemaal niet passen in het beleid. Zo'n type zou mijn inziens nodig zijn als wynants niet zou willen verlengen. Een ervaren rot er tussen is toch vaak prettig. Of Van Emden moet die rol overnemen, maar vraag mij af of hij de kennis van het voorjaar echt heeft.
'@tjebco Kittel een buitenkansje noemen ? Die sprint echt niet beter dan Teunissen of Van Poppel en die winnen al niet zoveel, zelfs Groenewegen heeft het lastig als ""topsprinter" om zijn overwinningen aaneen te reigen,
Laat Kittel lekker met pensioen en een beetje volleyballen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.