Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 354 ... 501 502
kelderfan

'@Random
Dat doet Mike ook vaak genoeg.
Als Teunissen was gaan sprinten had hij minimaal 2e. geworden.

S. Morgenstern

Teunissen geeft zelf aan dat hij niet wist waar Groenewegen zat, dus daarom niet aanging. Ik denk dat hij wat dat betreft het voordeel van de twijfel verdient en niet direct van rijden voor eigen klassering verdacht hoeft te worden. Helemaal niet omdat hij tot de laatste driehonderd meter wel heel duidelijk bezig was met de plaatsing van Groenewegen.

Rawolf

Ja dat was ook meer een grapje van mij over zelf sprinten maar het is wel vreemd dat Teunissen dat niet wist, Groenewegen is niet weg geweest.

ChefSpijker

Heeft Jumbo 't bonnetje van Harper nog? Ik ging er even goed voor zitten met een klimproloog in Utah, op 41 sec van Craddock en zeker geen top 50.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja, Chef dat viel niet mee helaas. De tijdritcoach kan aan de slag.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zou kunnen dat hij pas laat daar is aangekomen... een tijdrit op 2500 meter is toch even wat anders als een tijdrit op zeeniveau. Ik zou hier niet meteen conclusies aan verbinden

Yeez

Ik dacht al; er zal hier na een tijdrit van 8,4 km wel weer gezeken worden dat het niks is. Ongekend.

kelderfan

'@jessevdalen
Wie zeikt er dan? De tijdrijders van zijn team hebben 't wel redelijk goed gedaan. Maar dit is wel tijdrit op hoogte. Dus wel zwaar. Maar er wordt ook geklommen in de Tour of Utah. Dus nog even afwachten.
TJV's tijdritcoach zal echt wel werk maken van dit talent Chris Harper.

S. Morgenstern

Moest het een goede tijdrijder zijn dan? Er is toch ook niets mis met Kuss en Tolhoek? Die worden in iedere koers die ze niet rijden door je gemist.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Nee niet dat ik weet. Hij is een klimmer net als Kuss en Tolhoekie. Ik ben benieuwd hoe hij 't gaat doen in de komende ritten.

Romāns Vainšteins

Vast niet best

assen

Deze ochtend nog eens een paar keer naar de finish gekeken van de BinckBank, 1e etappe.

M.i. deed Teunissen het perfect. Die pakt ook mooi 4 s mee, cruciaal voor AK. Groenewegen zat perfect gepositioneerd achter Mike, maar ving het sprinten niet tijdig aan. Die gast van Trek valt niets te verwijten; hij mag immers niet van zijn lijn wijken (te gevaarlijk plus DSQ).

Dat Groenewegen heel gefrustreerd is, is begrijpelijk. Het leek er namelijk in het voorjaar op dat hij DE man was in het sprinten, maar dat komt er de afgelopen maanden gewoon niet uit. Kop op, hard trainen (maar niet te hard), komt wel weer.

debarreman

'@Assen
Die gast van Trek, Pedersen, valt van alles te verwijten. Hij rijdt eerst zo'n beetje op de dubbele lijn in het midden. Kijkt dan achterom en stuurt dan weer naar rechts om Groenewegen klem te zetten.
Kijk maar naar de foto's die in een van de laatste bijdragen in het desbetreffende nieuwsbericht zijn te vinden via een linkje.

mus van de maasstad

Kijk de sprint nog maar eens goed terus assen

Hij gaat van kop af, stuurt naar het midden vd weg. Kijkt over zn rechter schouder achterom en stuurt vervolgens weer naar rechts richting de renners. Hij had makkelijk verder naar links kunnen gaan aangezien daar helemaal niemand reed. Of gewoon op die dubbele streep in het midden vd weg blijven rijden.

Ik heb hierover tijdens de tour ook al eens een opmerking over gemaakt. De renners hebben het altijd over veiligheid en zo, maar toch zakken ze altijd midden door een (sprintend) peloton heen naar achter en rijden bewust andere renners die echt heel veel harder gaan.

S. Morgenstern

Als we toch allemaal nog een paar keer naar die sprint van gisteren kijken, moet je eens één van die keren doen alsof het Boom was in plaats van Teunissen die vergeet zijn lead-out te doen. Kun je lachen over hoe perfect je het dan vindt...

Laatst gewijzigd
assen

# Morgenstern
Ha ha ha - goeie! :-)

kelderfan

Wat nou komt Lars Boom weer in beeld?;)

kelderfan

Ik denk dat TJV nog wel een tijdrijder kan gebruiken. Gisteravond had @greeny een inkoppertje ene James Piccoli 27 jaar en Canadees.

S. Morgenstern

Een 27 jarige renner aantrekken van een CT-team... Echt iets voor Jumbo inderdaad.

Stoempie

Mss kan die James de busdeuren open en dicht doenbij Jumbo Visma

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik vind overigens de combinatie lead-out Teunissen met sprinter Groenewegen vaak niet super goed ogen. Is dit nog steeds de combinatie die TJV voor ogen heeft of gaat dit worden overgenomen door bijvoorbeeld Roosen?

Kan me namelijk ook voorstellen dat Teunissen meer eigen kansen wil/mag krijgen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kijk, dat was nu dus wel een perfecte lead-out tot op 200m en vervolgens een sprinter die op waarde wordt geklopt.

Laatst gewijzigd
Yeez

Nou ja op waarde zeker, maar we kunnen het er lang of kort over hebben. Een groenewegen in vorm won dit altijd met zo’n positie. Philipsen en zelfs bennett gaan eerder aan. Jammer, maar de vorm mist

ti-raleigh

Net als gisteren dus. Een sprinter die het efkes niet heeft.

tdola

Dit bevestigt eigenlijk wat we gister al een beetje dachten.
Vorm helaas niet super op dit moment.

1 2 ... 354 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.