Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 370 ... 501 502
Stoempie

Tijmen 😂

Moreno Ventura

Ik las over de verhoging van het budget van sponsor Jumbo (20 miljoen euro), belangrijk voor de ondertekening van Dumoulin, maar ook (hoop ik) voor de vernieuwingen van andere leiders (vooral Dylan en Primoz, in de hoop dat dit ook voor Roosen, De Plus en Jansen zal gebeuren).
Ik kijk uit naar de start van de Vuelta, waar het TJV-team het heel goed zal kunnen doen.

tdola

Ttt gaat gewonnen worden door?
Astana, dqs, tjv, ineos, sunweb?

Dit is Wrs zo ongeveer de top 5 in willekeurige volgorde.
Of ef erbij? Meer klimmers dan hardrijders daar toch?

tdola

Trouwens ook het ontwikkelingsteam bekend gemaakt op tjv site. Nog niks hier op hoofdpagina! ?

kelderfan

'@Moreno Ventura
Naar 20 miljoen euro #wauw, daarom meldt de heer Zeeman, dat hij platgebeld wordt of er een plekje vrij is.
Maar ik ben 't met je eens, dat TJV de contracten openbreekt van De Plus, Roosen en Jansen.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

Ik zit net ff naar de deelnemerslijst te kijkwn van de vuelta. Alles minder dan podium is een behoorlijke teleurstelling imo.

Of ben ik nu te optimistisch?

kelderfan

Nee hoor dan zit je waarschijnlijk goed.
Wout Van Aert meldt, dat hij voorzichtig aan vorderingen maakt en dat hij stille hoop heeft toch nog een deeltje van zijn winterprogramma te kunnen doen. Ik hoop mee, maar het is misschien verstandiger. dat hij zich richt op het voorjaar.

Laatst gewijzigd
xistnc

Dat moet het doel zijn, maar het is afwachten. Roglic heeft al podium gereden in een zware Giro. Kruijswijk heeft net de Tour erop zitten. Bennett zie ik het niet doen.

Voor een aantal concurrenten (en dat lijken er toch al niet zo veel) geldt echter hetzelfde voortraject.

gardeyn

'@mus: met twee of een op het podium? ;)

TLJCAMPS

Goh, dan had ik Ballerstedt, Hessmann en Geleijn goed gestalkt!

Matxin

https://www.instagram.com/jumbovisma_academy/following/

Inmiddels is het development team onofficeel aangekondigd! Er zal vanavond of morgen wel een officieel persbericht volgen.

TLJCAMPS

Die is er al.

Matxin

Ah, nu wel inderdaad.

kelderfan

'@TijmenCamps
Dank en die 2e. teamleider heb je ook al kunnen vaststellen?

Rawolf

'@Tdola, als Astana top 10 rijd mogen ze een gat in de lucht springen :p

TLJCAMPS

'@Kelderfan
Morgen kom ik met een antwoord en hopelijk ook met resultaat!

kelderfan

Ok bedankt vast.

Yeez

Hele grote talenten zeg met Ballerstedt, Hessmann, Kooij, V veenendaal en wat anderen. Goed gedaan!

Yeez

En die tweeling, kan iemand mij daar meer over vertellen? Zag dat er eentje op de mountainbike naar het wk was gegaan

Poeksel

Roglic niet op het podium zou inderdaad teleurstellend zijn. Wat betreft de andere podiumkandidaat:

" Het grootste vraagteken is Kruijswijk, die na zijn derde plaats in de Tour veel criteriums reed en zo een andere voorbereiding kende op de Vuelta dan een jaar geleden, toen hij vierde werd. 'Normaal gesproken is hij hersteld van de Tour, maar ik weet niet of hij hersteld is van de criteriums. Vorig jaar heeft hij een heel goede Vuelta gereden, dus het kan prima', aldus Plugge. "

Yeez

Hij heeft 4 criteriums gereden, dus dat valt wel mee. En zo zwaar zijn ze nu ook weer niet.

S. Morgenstern

"Roglic heeft de Tour de France overgeslagen om in de Vuelta te starten. Alles minder dan winst is een afgang."

Briefje dat ik net opeens op mijn koelkast aantrof.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die 2 broertjes komen van het MTB en de cross. Schijnen wel aardig talentvol te zijn.

Sandy Casar

Wat voor status krijgt het team volgend jaar. Continentaal team?

kelderfan

'@S.Morgenstern
Laat dat briefje maar op je koelkast zitten, want dat zou best eens de uitslag zijn.

1 2 ... 370 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.