Ik las over de verhoging van het budget van sponsor Jumbo (20 miljoen euro), belangrijk voor de ondertekening van Dumoulin, maar ook (hoop ik) voor de vernieuwingen van andere leiders (vooral Dylan en Primoz, in de hoop dat dit ook voor Roosen, De Plus en Jansen zal gebeuren).
Ik kijk uit naar de start van de Vuelta, waar het TJV-team het heel goed zal kunnen doen.
Nee hoor dan zit je waarschijnlijk goed.
Wout Van Aert meldt, dat hij voorzichtig aan vorderingen maakt en dat hij stille hoop heeft toch nog een deeltje van zijn winterprogramma te kunnen doen. Ik hoop mee, maar het is misschien verstandiger. dat hij zich richt op het voorjaar.
Roglic niet op het podium zou inderdaad teleurstellend zijn. Wat betreft de andere podiumkandidaat:
" Het grootste vraagteken is Kruijswijk, die na zijn derde plaats in de Tour veel criteriums reed en zo een andere voorbereiding kende op de Vuelta dan een jaar geleden, toen hij vierde werd. 'Normaal gesproken is hij hersteld van de Tour, maar ik weet niet of hij hersteld is van de criteriums. Vorig jaar heeft hij een heel goede Vuelta gereden, dus het kan prima', aldus Plugge. "
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.