Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 420 ... 501 502
ghostwriter

Je bent een kleuter Michiel.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Zelfs als je wordt geconfronteerd met je eigen uitspraak over Roglic weet je het zo te draaien...Vind het best vermakelijk hoor.😀

Laatst gewijzigd
Rawolf

Powless is vooral een heel complete renner, hij kan dalen, tijdrijden, klimmen... zo'n renner is altijd een gemis en met zijn kwaliteiten kan hij zomaar klassementsrenner worden als hij nog 1 stap vooruit zet.

aru123

Las een artikel op indeleiderstrui, blijkbaar spreekt roglic al behoorlijk nederlands maar doet dit nog niet in het openbaar en roglic wil volgend jaar de tour winnen dus die gaat volgend jaar echt wel naar de tour, als daar al enige twijfel over bestond.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Fantastico! Roglic de Vuelta en Pogacar de ritwinst, de witte trui en derde in 't klassement,
Chapeau Primoz Roglic. Jammer dat zijn team 't vandaag niet echt had. Eerst Gesink die een gaatje niet meer dicht kreeg en daarna Kuss met een slechte dag en als laatste Bennett, die 't groepje moest laten gaan {pijn in de zij}

SS3000NL

Helaas doen de Belgische commentatoren er alles aan om Roglic te kleineren. Zo zonde dat ze zich zo laten kennen.

tendam

Powless was vandaag bepaald niet indrukwekkend, maar goed, de rest van de ploeg ook niet, dus die val heeft blijkbaar flinke impact gehad. Behalve bij Hofstede, maar die was dan ook als enige (?) niet gevallen.

Ze winnen mooi wel even de Vuelta, ondanks de vele pech.

Stoempie

Ik denk dat de valpartij van gisteren, het barre weer en het vele kopwerk de manen wat heeft opgebroken vandaag.

ti-raleigh

Ik begreep de tactiek ook niet zo goed. Waarom achter iedereen aanrijden ? Dat heeft bakken energie gekost, die ze op het laatst te kort kwamen.

Rahim Vlasblom
admin

Het gevaar zat hem vooral in het eerste deel van de etappe, niet meer aan het eind. Ze hebben voorkomen dat mannen van Movistar en Astana weg konden rijden, daarna de wedstrijd gecontroleerd tot op laatste echte lange klim, dat terwijl je 2 man minder hebt en last van pijntjes, hier en daar.... gewoon respect, ze hebben het fantastisch gedaan en niemand die mij daar vanaf brengt.

kelderfan

Gelukkig gaf Plugge goed aan, dat het team nog steeds in opbouw. Ja die valpartij met Gesink, Kuss en ook Bennett heeft zeker invloed gehad op de rit van vandaag. Gelukkig is alles goed gegaan voor Primoz.
Het is wel de vermelding waard, dat 't er heel erg op lijkt, dat TJV drie keer op het podium komt bij de drie verreden GT's.

S. Morgenstern

De eindzege was alleen in het begin van de rit nog tactisch te verliezen.

tendam

'@ti-raleigh
Ze reden alleen achter Astana en Movistar aan. Zodat Lopez of Quintana bij een evt. aanvak geen hulp hadden vooraan. Uiteindelijk bleek het 'gevaar' alleen Pogacar, maar die heeft überhaupt geen ploeg.

ti-raleigh

Achter Movistar aanrijden snap ik. Astana niet. Als Fraille weg is, kun je die rustig laten gaan. Gesink op kop van peloton. En dan spaar je de andere drie voor de finale. Roglic kwam nu erg snel alleen.

tendam

'@ti-raleigh
Dit deden ze in de vorige bergetappe precies zo. Maar toen waren ze niet de dag ervoor allemaal gevallen. Dat is de reden dat ze moesten afhaken, niet de tactiek.

Rahim Vlasblom
admin

Gesink zegt het ook net bij Eurosport .... er is bewust gefocust op het eerste deel van de etappe om daar ervoor te zorgen dat er geen mannen van Astana of Movistar konden wegrijden.

S. Morgenstern

Prima tactiek.

wieler4live

Hoppa Roglic 🍻 proost mensen

TLJCAMPS

Hoppa! Dat wordt genieten volgend jaar...

ti-raleigh

Gesink heb ik ook gehoord ja. Ze hadden dus bewust hiervoor gekozen. Ze hebben gewonnen, dus was het de juiste tactiek. Klaar.

luca77

Ongelooflijk he die Roglic!
5 etappekoers gereden dit jaar:
1e UAE tour.
1e Tirreno
1e Romandië
3e Giro
1e Vuelta.

1 etappe Vuelta, 2 etappes Giro, 3 etappes Romandië en een etappe in de UAE tour.

Wat een klasbak! En toch zie ik in hem ook een potentiële winnaar van bijvoorbeeld Lombardije.

SS3000NL

5 man in de top 35
3e in ploegenklassement

Gewoon goede prestatie van de ploeg.

ti-raleigh

Bijna het hele peloton in de tang. Hofstede net niet laatste..

Rawolf

Jumbo voor het eerst in tijden weereens een grote ronde gewonnen en we zijn nieteens verbaasd haha. Kijk nu al uit naar de grote rondes volgend jaar, wat een weelde word dat.

Weet iemand trouwens of Roglic het WK (TT) gaat rijden? Of is dit einde seizoen

TLJCAMPS

'@Random
Geen idee, lijkt me wel. Hij is daar wel de topfavoriet. Het is natuurlijk ook zo dat Roglic niet erg diep is gegaan(in vergelijking met de Giro). Overigens wordt maandag de selectie van Denemarken bekendgemaakt(met Vingegaard waarschijnlijk).

1 2 ... 420 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.