Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 451 ... 501 502
kelderfan

'@Michiel Jiskefet
Hoe jij 't vertaald, kan ik wel mee leven, want ik zie TJV met toppers als Roglic, Dumoulin en Kruijswijk wel voor de drie GT's gaan. De kans is groter met Roglic.
@volger
Ik denk zeker wel dat Roglic een goede kans maakt.

horsm

Roglic is wel op weg om dit jaar de Worldtour te ‘winnen’ - ik neem aan dat hij daarom ook gaat starten in Lombardije. ‘Objectief’ gezien zou hij dus meer kans op de Velo d’or moeten hebben dan Flippo.

Yeez

Jansen start niet vandaag. Toch wat ziekjes na zondag

Poeksel

Zonder te koersen weer een overwinning voor TJV erbij! Toch weer wat geld verdiend zo, neem ik aan.

Yeez

Jammer! Kijk de Hammer Series krijg... breid nog elk jaar uit en zit zeker potentie in, maar wijze beslissing om het af te lassen door de onrust in Hong Kong. Wel weer een gratis eindoverwinning ;)

tdola

Starten ze door ziekte Jansen met man minder vandaag? Of rijdt roosen of eenkhoorn als invaller ?

Yeez

Man minder denk ik. Daar zijn ze te laat mee. Toch een mannetje minder voor de trein van DG

Yeez

Lombardije
Roglic
Kruijswijk
Bennett
Gesink
Kuss
Powless
Bouwman

Geen De Plus. Die is dan onderweg naar Guangxi. Ik zie hem daar om de eindoverwinning meedoen! Al is daar maar 1 aankomst bergop en hij heeft geen al te beste sprint, dus hij zal alleen aan moeten komen. Line-up:
Van Poppel
Roosen
Lindeman
De Plus
De Tier
Vingegaard
Tolhoek

kelderfan

Ik zie Floris nog wel mee doen om die bergrit te winnen.;)
De keuze om De Plus niet naar Lombardije af te vaardigen, vind ik jammer en niet goed of zou hij nog schrik hebben van de valpartij tijdens die koers. Ik had Bouwman meegestuurd naar China, want de kopman zal wel eens Jonas kunnen zijn.
Lombardije lijkt mij te zwaar voor Koen.
Weet iemand, dat; Lennard Hofstede had ik ook wel verwacht in Italië. Zeker in GP Bruno Beghelli en Tre Valli Varesine mis ik hem in de opstelling.

Rahim Vlasblom
admin

Pfff ... @Kelderfan wat maak jij je altijd toch druk om de opstellingen. Zit je nu echt thuis voor je zelf te bepalen wie waar moet starten. Wat is er mis met een ploeg zonder Hofstede, zijn ze dan opeens kansloos? En omdat Vingegaard misschien kopman is dan moet Bouwman daarbij zijn? Wat is dat voor logica, die kan niet presteren zonder Koen. Wat maakt dat jij die link zo legt. Als Jonas geen kopman zou zijn dan was de aanwezigheid van Koen niet nodig?

Laatst gewijzigd
assen

'@ Rahimns
Blijkbaar, kelderfan post daar heel graag en veel over. Laat m toch, zou ik zeggen. Ieder zijn ding. Mocht er iets bijzitten wat niet mijn gading is, dan ga ik snel verder. ;-)

S. Morgenstern

Mocht het daadwerkelijk de inschatting zijn van de verhoudingen op dit moment, dan is De Plus toch ook gewoon een prima knecht voor Vingegaard. Ik denk echter dat ze minstens op gelijke voet vertrekken. Bouwman is daarnaast een prima renner voor het werk in de eerste uren van Lombardije.

Yeez

De plus had in lombardije ook prima kopman kunnen zijn met de huidige vorm van roglic, maar in guangxi kunnen ze nu met de plus of vingegaard wel de eindwinst pakken (toch wt)

Hofstede misschien laten herstellen van zijn val? Die reed de vuelta op hangen en wurgen uit

Yeez

Dylan dylan dylan, sinds de tour is het drama. Hoogste niveau wil gewoon niet lukken. Top die zeges in engeland, maar vanaf de tour wil het gewoon niet lukken.

Yeez

Parijs-nice en de driedaagse de panne wilde het nog lukken. In de tour op hangen en wurgen nog 1 zege. Derest zijn b koersen.

kelderfan

'@rahimns
Is Bouwman de klimmer bij TJV dan. De Plus is toch veel beter in dat werk. In China heb je maar een bergrit en dan moet je De Plus daar heen sturen. Jij bent echt de slimste van de klas.
@Yeez
Ja je kunt niet zeggen, dat zijn maatjes te kort schoten, want hij had 't niet vandaag met de regen erbij.
Jammer.

Yeez

Ik hoop pech voor hem, maar ik zou er niet raar van op kijken als hij weer tekort kwam

Rawolf

Dylan had vandaag wel een excuus met materiaalpech ofzo maar het probleem is gewoon positioneren, laat zich helemaal wegdrummen. Vind ook wel dat Jumbo laat naar voren kwam, met die kasseien en een hoop bochten moet je al eerder dan laatste 3km vooraan zitten.

kelderfan

Ik denk niet dat 't pech is, maar hij zal zijn maatje Jansen erg hebben gemist.
Mike Teunissen was de 1e. man van TJV met een 6e. plek. Die kan eigenlijk ook wel beter.
Update: toch pech met een leegloper voor Dylan Groenewegen en dat kan gebeuren op die gladde steentjes.

Laatst gewijzigd
Moreno Ventura

Op 1,5 km van de finishlijn was hij ook goed gepositioneerd, net als het hele team, het lijkt me dat hij met een andere renner een beetje stuiterde en de laatste kilometer een fout in het rechterpedaal of iets dergelijks had.
Teunissen had toen het geluk niet te vallen, het ging in dat opzicht goed.
Het is een schande over het resultaat, we hadden het veel beter kunnen doen.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Bouwman kan in zijn rol als knecht prima werk doen in de ronde van Lombardije... de ploeg heeft daar verder nog sterke mannen genoeg voor de finale. Kijk nu eens verder dan 1 renner. De Plus kan dan toch prima als kopman worden uitgespeeld worden in China. En ja ik ben zeker vrij slim als ik dat van mezelf mag zeggen.

kelderfan

'@assen
Ik vind dat je 't beste team moet sturen en dat was met De Plus geweest {vb de Vuelta waarin Gesink meer werk moest verzetten dan misschien wel zijn kopman, die toch ook alles heeft gegeven} en daar heb ik mijn twijfels bij geuit en daar heeft @rahimns het heel moeilijk mee en de vraag is waarom.
@S.Morgenstern
Je stuurt een renner toch niet mee voor de 1e. 100 km. Daar is Koen Bouwman toch echt te goed voor.
Maar wat is met Lennard Hofstede, dit werk juist goed aankan en zeker in de Bruno Beghelli en in deTre Valli Varesine.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik heb het daar helemaal niet moeilijk mee.... had De Plus wel Lombardije gereden had ik dat ook prima gevonden. Ik heb er alleen ook geen moeite mee dat hij in China rijdt, ook een keuze die ik kan begrijpen. Misschien zelfs een rondje dat hij kan winnen. Ik zie het probleem niet... de selectie voor Lombardije is prima in orde, ook zonder De Plus

kelderfan

'@rahimns
Ok dat is een beter verhaal en ja Koen Bouwman is zeker goed in de ondersteuning. Alleen Laurens De Plus viel mij juist op in de Il Lombardia, waar hij goed uit de weg kan. Want Bennett heeft toch nog steeds problemen met zijn zijsteken en die rijdt Emilia, Tre Vallei en Il Lombardia. Dan denk ik he.

S. Morgenstern

Bouwman is toch gewoon de minste renner in die selectie en daarmee de man die als eerst zal moeten werken voor zijn kopmannen!? Ik vind hem daar absoluut niet te goed voor.

De vraag is verder vooral waarom je het moeilijk zou hebben met de afwezigheid van De Plus in Lombardije. Alsof hij momenteel een vorm heeft waarmee hij daar een vooruitgeschoven pion zou zijn (wellicht zijn laatste koersen gemist), of dat de selectie voor Lombardije zonder hem te min zou zijn.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 451 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.