Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 452 ... 501 502
Stoempie

Een ronde van China zonder De Plus is toch ook niet de sterkste opstelling, Kelderfan?

tendam

'@yeez
Waar slaat het nou op om de overwinningen van Groenewegen te minimaliseren, in dezelfde soort koersen waaruit jij meent te kunnen concluderen dat Teunissen en Jansen een stap hebben gemaakt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez daarnaast ga je dan wel heel makkelijk voorbij aan zijn val in de Tour... kritisch zijn mag best maar je kan natuurlijk ook doorschieten.

kelderfan

'@Michiel J. De Rooij
Ik vind zo'n rondje in China niet te vergelijken met Il Lombardia. Dat rondje is beter geschikt voor de snelle mannen met 2 klimmers De Tier en Vingegaard erbij voldoende lijkt mij. Dan is de Algarve uitdagender waarin Powless het alleen mocht uitzoeken. Maar dat terzijde want Powless heeft de boodschap begrepen en gaat 't zeker goed doen bij EF.

Yeez

Pech dus, jammer. Feit is wel dat het dit jaar op het hoogste niveau zelden wil lukken. Voor de tour won die overal. Tijdens en na de tour alleen op b niveau. Voorbereiding op de tour is ook gewoon te matig met zlm en duinkerke. Probleem is positioneren. Vandaag ook weer de trein kwijt. Lijkt bewust constant een gat te laten vallen voor de bocht vanwege voorzichtigheid

S. Morgenstern

Powless heeft dit seizoen één serieuze kans gehad om zelf volledig voor zijn eigen klassement te gaan. Volkomen logisch, aangezien hij enkel bij afwezigheid van betere renners (en daar zijn er nogal wat van bij deze ploeg) zo'n kans heeft. Beetje vreemd mocht net die ene kans aanleiding zijn geweest om naar een andere ploeg uit te kijken. Gevalletje kelderlogica!?

kelderfan

'@S.Morgenstern
Jouw "Morgensternlogica." stijgt er weer bovenuit. In de Algarve mocht hij 't toch alleen doen. En die kans had hij moeten grijpen.

S. Morgenstern

Hij kreeg daar een kans die niemand anders van de klimknechten in die weken kreeg. Ik zou niet weten waarom een pruillipje daarover op zijn plaats zou zijn..

horsm

Kruijswijk blijkbaar van start in Lombardije?

Rawolf

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Kruijswijk na een vervelende blessure in de vuelta uberhaupt nog gaat rijden dit seizoen. Weer helemaal opbouwen voor 1 wedstrijd waar hij nog geeneens favoriet is? Kan je beter een maand rust pakken en extragoed aan volgend seizoen beginnen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik meen dat hij hoopte nog van de Italiaanse najaarskoersen te kunnen genieten. Lijkt me een prima reden om ze te rijden.

kelderfan

Wie gaat de ploeg uitspelen in Lombardije. Roglic na de Vuelta top!; Kruijswijk komt terug van een blessure; Bennett heeft nog steeds last van zijn zijsteken; blijft over Kuss en Powless en dan zie ik Powless toch 't verste reiken.

ghostwriter

'@Rawolf
Maar jij hebt dan waarschijnlijk (zo neem ik aan) geen enkel inzicht over de fysieke gesteldheid van Kruijswijk. Als hij gewoon weer fit is lijkt het me logisch dat hij nog wat wedstrijden rijdt. Ik zie niet in hoe hij "extragoed" aan het nieuwe wielerseizoen kan beginnen door deze Italiaanse koersen over te staan. Hij heeft (noodgedwongen) al een maand extra geen wedstrijden gereden. Hij heeft sowieso relatief weinig wedstrijdkilometers gereden dit jaar. Ik denk dat het voor een profsporter juist goed is om met regelmaat op wedstrijdniveau te acteren.

Laatst gewijzigd
xistnc

Zulke wedstrijden zijn al goed om een doel te hebben om naar toe te revalideren. Misschien is drie wedstrijden voor Kruijswijk wat veel van het goede, het zou mij verbazen als hij in Emilië start. Varesine en Lombardia zou goed prima, eventueel in dienst.

Qua inzicht in de conditie van Kruijswijk hebben we Strava. Ik heb enkele 100+ trainingen gezien met flink wat hoogtemeters, maar de intensiteit daarvan kan ik niet inschatten.

Yeez

Snap sowieso niet wat iedereen nu roept. Alle selectie muv lombardije zijn al door de ploeg bekend gemaakt. Kruijswijk rijdt tre valli en geen emilia en bruno beghelli

Chasse_patate

Voor de Italiaanse najaarskoersen hebben ze wel hele sterke selecties opgetrommeld.

skylimit

Een betere training als wedstrijden rijden in Italie is er niet. Als het dan nog lekker weer is, is het helemaal meegenomen voor Kruijswijk. Voor resultaten in deze wedstrijden heeft TJV andere ijzers in het vuur. Vermoedelijk mag Gesink voor zijn kansen gaan en anders is het aan het jonge spul om zich te laten zien.

Yeez

Vingegaard en de plus zijn in goede vorm, dus die kunnen ook scoren. Vooral vingegaard beghelli

Yeez

Goetzee weg als algemeen directeur van de algehele ploeg. Plugge wordt baas van de overkoepelende organisatie, Orie vd schaatsploeg en Zeeman van de wielertak. Goede zaak lijkt me

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee Plugge neemt de rol over van Goetzee verder veranderd er niets... Plugge blijft ook gewoon de baas bij de wielerploeg.

Laatst gewijzigd
Yeez

Nogmaals. Plugge wordt overkoepelend hoofd vd jv bv. Zeeman directeur vd wielerploeg en orie vd schaatsploeg. Zo staat het in het artikel van jv

ghostwriter

'@Yeez
Nee, zo staat het er niet: "Richard Plugge neemt de functie van algemeen directeur van Team Jumbo-Visma over van Justin Goetzee. Plugge is al directeur van de wielerploeg van Team Jumbo-Visma. De directie van de overkoepelende BV bestaat verder uit Jac Orie (sportief directeur ICE) en Merijn Zeeman (sportief directeur ROAD). In sportief opzicht verandert er niets in de twee sportploegen." Zeeman blijft dus alleen de sportief directeur van de wielerploeg ploeg (wat hij al een tijdje is). Plugge blijft bij de algemeen directeur van de wielerploeg.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Dus eerst had je sportief directeur Zeeman, directeur van enkel wielerploeg Plugge en algemeen directeur Goetzee en dan ga je nu Plugge die de laatste 2 functies samenpakt. @Jesse

Mij lijkt het logisch als ze weer op zoek gaan naar een vervanger voor Goetzee maar vanuit de ploeg is daarover niks gecommuniceerd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

de zoektocht naar een nieuwe algemeen directeur zal wel iets meer tijd in beslag nemen. Weet ook niet sinds wanneer Goetzee dit bij de ploeg bekend heeft gemaakt. De werkzaamheden van de Algemeen directeur lagen voordat Goetzee aantrad ook al bij Plugge... dus in die zin gaat men weer terug naar de oude situatie.

Rawolf

Ja, dat duurt nog even daarom moet het tijdelijk overgenomen worden. Maar Plugge is niet voor niks gestopt met die functie lijkt me

1 2 ... 452 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.